info@enehano.cz

+420 725 817 421

Top

Co je IBM Campaign? Omni-channel nástroj pro Váš marketing.

IBM Campaign (dříve Unica) pomáhá vytvářet, měřit a optimalizovat Vaše marketingové kampaně. Tento sofistikovaný omni-channel campaign management umožňuje marketérům segmentovat do hloubky přes různé zdroje dat pro doručení zpráv na míru Vašim zákazníkům. Budujte cílený dialog s Vašimi zákazníky. Ať už k Vám zákazníci přišli z jakéhokoliv komunikačního kanálu, použijte předchozí interakce, odpovědi, události a chování zákazníka, tak aby jste mu nabídli to, co právě potřebuje. Díky nástroji IBM Campaign můžete celou komunikaci zautomatizovat a věnovat se optimalizaci a testování nových kampaní místo rutiny.

Vyšší efektivita marketingu

5

2–5x více kampaní

Se stejným množstvím zdrojů

80

40%–80% redukce času

Snížení time-to-market u kampaně

40

20%–40% redukce nákladů

Snížení ceny za vytvoření kampaně

Vyšší výkon marketingu

15

5%–15% zvýšení

Hodnoty zákazníka, loajality a retence

30

15%–30% zvýšení

ROI kampaní

50

10%–50% zvýšení

Response rate

IBM Campaign (dříve Unica)

End-to-End campaign management

Správa logiky a doručení kampaně, včetně segmentace publika, vytváření ad-hoc polí, vyloučení, přiřazení nabídek a kanálů a odesílání emailů, mobilních push a SMS.

Zapojte pokročilou analytiku

Obohaťte a zoptimalizujte výsledky segmentace Vašeho cílového publika díky prediktivnímu modelování v procesu kampaně.

Flowchartové rozhraní

Designujte a spravujte komplexní kampaně díky jednoduchému a flexibilnímu drag-and-drop řešení.

Rychlejší vytváření kampaní

Znovu použijte stavební bloky kampaně, včetně segmentů, nabídek, procedur a pravidel vyloučení.

Měření marketingových aktivit

Vyhodnocujte aktivity v jakémkoli datovém bodě, včetně segmentů, produktů, kanálů, značky a času.

Přístup k datům interakcí

Vytvářejte silnější vztahy se zákazníky s přístupem k rozsáhlé historii interakcí, včetně nabízených nabídek, detailů kampaní a údajů o odezvě nebo nereagování.

Naše služby

q

Analýza

Na začátku každého projektu je potřeba si ujasnit cíle a KPI projektu. Zároveň společně s našimi zákazníky definujeme jejich očekávání, rozsah projektu a doporučujeme best practices. Né každý zákazník potřebuje 'mercedes'.

q

V závislosti na potřebách klienta a velikosti projektu vybíráme vhodnou metodiku řízení celého projektu. Díky správné volbě metody řízení projektu můžeme společně s našimi zákazníky upravovat jejich potřeby a rozsah projektu.

q

Nasazení a školení

Víme, že reálná práce začíná po nasazení projektu do produkce. Našim klientům poskytujeme 'baby-sitting' a ihned po nasazení jsme připraveni na adhoc úpravy a změny, které jsou nedílnou součástí prvních týdnů po spuštění nového systému. Samozřejmostí jsou také uživatelská a technická školení pro zaměstnance.

q

Optimalizace a rozvoj

Vzhledem k dnešnímu dynamickému prostředí doporučujeme pro první release přístup: 80:20 (20% funkcí vyřeší 80% Vašich požadavků). Aby první doporučení zafungovalo správně, je třeba po prvním release provést vyhodnocení a rozvíjet další klíčové aktivity

Chcete se dozvědět více informací nebo představit demo?