info@enehano.cz

+420 725 817 421

Top
Enehano SolutionsSalesforceSalesforce CRM pro realitní kanceláře / developery

Salesforce CRM pro realitní kanceláře/developery

Připravili jsme pro Vás ukázku Salesforce CRM pro developery/realitní kanceláře, kde máte možnost si prakticky vyzkoušet základní funkce.

Rádi bychom Vás zároveň upozornili, že připravené demo slouží pouze k základnímu představení Salesforce. Rádi Vám proto po úvodní schůzce připravíme demo na míru Vašim potřebám.

Pokud si chcete rychle vyzkoušet základní funkce Salesforce, zanechte nám Váš e-mail. Demo pro Vás aktivujeme do 24 hodin:

Obsah demoverze

Úvodní strana

Na domovské stránce uvidíte Vaše rozpracované příležitosti, kalendář, či nadcházející události. Pro každého uživatele je možné pohled přizpůsobit, tak aby obchodníci viděli kalendář a seznam úkolů a naopak management viděl relevantní reporty a dashboardy.

Nemovitosti

Pod nemovitostmi najdete soupis všechny nemovitosti, které máte v evidenci. Pro jednoduché vyhledávání nemovitosti vyberte v možnostech zobrazení „Všechny nemovitosti“. Zároveň je zde přehled všech zákazníků, kteří mají o danou nemovitost zájem.

Kampaně

V kampaních budete moci spravovat všechny marketingové kampaně, které jste spustili. Pro více informací si můžete také zobrazit i detailnější přehled o dané kampani. Samozřejmostí je integrace na komunikační kanály jako je e-mail, SMS, push notifikace do mobilních telefonů a další. Na Vaše zákazníky tak můžete cílit reklamu na základě toho, o jakou nemovitost mají zájem, v jaké fáze sjednání se nacházejí.

Prodejní tipy/leady

Prodejní tip je obecně prvotní zájem zákazníka (zanechal kontakt na webu, poslal email, zavolal poprvé na call centrum). Všichni tito potencionální zákazníci jsou automaticky propisování do systému Salesforce, okamžitě dochází i ke kontrole, zda se nejedná o stávajícího zákazníka. Salesforce Vás už poté vede procesem, jak prodejní tip lehce konvertovat na reálnou příležitost a smlouvu.

Příležitosti

Příležitosti můžete přiřadit nemovitost z libovolného ceníku a měnit stav příležitosti podle průběhu. Přehled Vašich Top příležitostí naleznete i na domovské stránce. Proces přeměny příležitosti ve smlouvu bývá většinou dlouhý – Salesforce za Vás hlídá, aby Vaši zákazníci byli vždy a včas informováni, zároveň Vám eviduje veškerou komunikaci se zákazníkem, tj. můžete na jednom místě dohledat požadované změny. K příležitosti můžete přiřadit jednu nebo více nemovitostí a samozřejmě i na kartě nemovitosti okamžitě vidíte, kolik zákazníků má o tuto nemovitost zájem.

Účty a kontakty

V účtech a kontaktech najdete všechny Vaše zákazníky, ať už se jedná o firmy nebo osoby. Vidíte zde kompletní komunikační historii, jejich aktuální příležitosti i historicky zakoupené nemovitosti.

Ceníky

V ceníkách najdete Standartní ceník, který obsahuje všechny nemovitosti. Dále jsou ceníky rozčleněny podle prodejů a pronájmů. V tomto modulu můžete nadefinovat ceníky pro Vaši prodejní síť a pro každého obchodníka definovat jiné ceny. Můžete zde také jednoduše a plošně nastavovat slevy s určitou platností.

Smlouvy

K jednotlivým příležitostem vytvářejte kupní a nájemní smlouvy pro zákazníky. Pomocí tlačítka S-Docs generujte dokumenty kupní, či nájemní smlouvy do PDF. Smlouvy jsou generovány automaticky na základě předvyplněných údajů.

Ukázky z Salesforce CRM

Salesforce - společné funkce

Mobilní aplikace

V dnešním světě, kdy používáme zároveň několik zařízení mobil, PC a např. tablet, je naprosto klíčové, aby Vaši obchodníci měli data vždy k dispozici. Díky nativním aplikacím pro iOS a Android (Salesforce1) máte všechna data online a dokonce můžete mít vybraná data i offline pro případ, že nebudete mít k dispozici internetové připojení. Zároveň je důležité, aby data na těchto mobilních zařízení byla pod kontrolou administrátora a to je jedna z dalších výhod platformy Salesforce

Cloudové řešení

Salesforce je cloudové řešení, díky tomu Vám odpadá spousta starostí. Především nemusíte řešit HW a jeho správu. Další důležitou výhodou je jednoduchý přechod na vyšší verzi. Díky cloudovému CRM máte tak k dispozici nejnovější verzi, aniž byste museli řešit složitý upgrade.

Bezpečnost

Protože je Salesforce cloudové řešení je zde vysoký důraz na bezpečnost. Například pro přihlášení je využívána dvou-faktorová autentizace, která se používá například v internetovém bankovnictví. I díky tomu používají Salesforce společnosti jako je Barclays, Coca Cola, BMW, pro které je bezpečnost klientských informací top prioritou.

Rozšiřitelnost

Toto je snad asi největší výhoda Salesforce. Salesforce je unikátní platforma, nad kterou je postaveno #1 CRM řešení. Ale právě díky této platformě můžete systém velice snadno rozšiřovat o další komponenty a můžete, tak velice jednoduše digitalizovat Vaše další procesy. A tím velice snadno máme na mysli, že 80% Vašich požadavků jste schopni nakonfigurovat v rámci administrace bez znalosti programování. A pokud chcete ještě více přizpůsobit Salesforce nebo jej integrovat na Vaše interní systémy, tak máte k dispozici APEX jako plnohodnotný programovací jazyk nad Salesforce.

Integrace na MS Outlook/Gmail

Jedním ze základních komunikačních prostředků je dnes stále email. A právě toto je další výhoda Salesforce. Díky nativní integraci do Microsoft Outlook nebo Gmail vidíte přímo v emailovém klientovi detail Vašich zákazníků hned vedle emailu, na který se právě chystáte odpovědět. Zároveň všechny příchozí i odchozí emaily můžete automaticky ukládat do kontaktní historie klienta v Salesforce. V případě, že pak klient volá na call centrum, tak okamžitě i pracovník na call centru vidí, co s ním Váš obchodník řešil a může na to navázat.

Automatické procesy a notifikace

Automatické procesy Vám ušetří spoustu času, který byste jinak trávili rutinními úkoly místo věnování se Vašemu businessu. Pod automatickými procesy si můžete představit systém, který za Vás rozděluje prodejní tipy a příležitosti jednotlivým obchodním a potom sleduje, zda se těmto příležitostem věnují. Zároveň sem ale patří i automatické schvalovací procesy nebo emailové notifikace – např. zákazník vyplnil zájem o nemovitost a nikdo ho 2 dny nekontaktoval. Kromě notifikací, ale může být pod automatickým procesem schované přání k narozeninám zákazníka.

Reporting

Nativní součástí Salesforce je sada intuitivní funkcí spadajících do oblasti Business Intelligence, jedná se zejména o reporty a dashboardy. Během Vašeho podnikání získáváte množství informací. Salesforce Vám umožní tyto informace v reálném čase vyhodnocovat a díky tomu můžete dělat nejlepší rozhodnutí, a to od operativních až po strategická. Reporty vám dají možnost sledovat konkrétní oblasti do největších detailů. Pokud potřebujete přesný high-level přehled nad celou společností, pak není nic jednoduššího než klíčové ukazatele a metriky zobrazit real-time v rámci dashboardů.

Práce v týmu

Salesforce vznikl primárně jako CRM pro obchodní týmy, tj. podpora pro práci v týmu je zde už od začátku. V Salesforce můžete snadno předat příležitost na jiného obchodníka v případě, že jedete na dovolenou. Jako administrátor můžete předat i celého zákazníka nebo skupinu zákazníků v případě, že Váš obchodník skončil. Samozřejmě zůstane zachována celá komunikační historie. A v případě, že máte několik obchodních týmu dle oblastí nebo velikosti zákazníků, tak můžete velice snadno nastavit i rozdělení po těchto oblastech.

Máte zájem o Salesforce, chcete aktivovat demo? Zanechte nám Váš kontakt.

Kam můžete pokračovat?