Přesuňte se s námi 13. května od 14:30 na Havaj (virtuální 3D prostředí) a inspirujte se leadery českých i zahraničních firem, kteří jsou připraveni sdílet své zkušenosti a diskutovat o příležitostech i nástrahách digitalizace. Více info o programu DTS zde.
Přihlašte se do 3D světaShlédněte live streamEnehano tým tvoří více než 80 odborníků, kteří dohromady mají přes 180 Salesforce certifikací .
Vzhledem k počtu úspěšných projektů i velkosti týmu, máme největší zkušenosti s implementací produktů/platformy Salesforce a jejich produktů na českém trhu.
S přechodem na Salesforce jsme pomohli nějvětším společnostem na českém trhu jako je například ČSOB Pojišťovna, ČMSS nebo Equa bank. Připravili jsme komplexní řešení včetně integrace, bezpečnosti i datové transformace.
Jsme partner, který bude společně s Vámi kopat za nejlepší výsledek.
Spolupracujeme s firmami, které působí globálně. Uvádíme na trh Salesforce řešení po celém světě a nebojíme se ani dynamických scaling startups. Příkladem T-Systems, Kiwi.com, Productboard nebo Carvago.
Neustále zlepšujeme naše procesy. Od roku 2020 jsme zavedli další prvky pro zlepšení kvality např. architecture board.
O digitalizaci firemních procesů se mluví neustále. Ale jak je na tom marketing v B2B segmentu? Proč je tak důležité věnovat se tvorbě zákaznických cest? Dokážeme díky správnému nastavení získat větší množství kvalifikovaných leadů? Na tyto otázky najdete odpovědi v rozhovoru s naší Business Consultant Kristínou Tyrlíkovou, která je profesionálka v B2B marketingu.
V minulém díle našeho článku o nejčastějších překážkách digitální transformace jsme se zmínili o tom, jak důležité je mít ve firmě digitálního lídra, zavedenou strategii digitální transformace, a hlavně se nebát selhání. Ve druhé části si povíme, proč je důležité mít vlastní digitální tým, proč nepodcenit přípravu, a nakonec si vysvětlíme, proč je dobré získat rychlé výsledky.
Jak přistupujete k chybám? V první části od našeho CTO Milana Bodláka jsme se podívali, se jaké jsou různé přístupy k chybám, proč je důležité ve firmě otvírat „zakázaná” témata a praktické návody, jak toho využít při seberozvoji a vedení lidí. Ve druhé části za se podíváme, jaké nástroje nám pomohou odhalovat i drobné opakující se chyby a kde s prací s chybami začít.
Finančně-technologickou službu Zonky provozuje společnost Benxy s.r.o., za kterou stojí nejvýznamnější česká investiční skupina PPF. Zonky už lidem poskytlo půjčky v hodnotě přes 18 miliard korun a zároveň spravuje portfolio deseti tisícům investorů. Úspěch Zonky je od začátku založen na férovém přístupu a využití nejnovějších technologií, díky kterým je Zonky atraktivní prozákaznickou firmou s rychlými a jednoduchými procesy pro vyřízení půjčky.
Přečíst Case StudyKiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.
Přečíst Case StudyČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.
Přečíst Case StudyJste fanouškem inovace a automatizace? Zajímají Vás novinky ze světa Salesforce a neradi byste přišli o měsíční přehled zajímavostí? Přihlašte se pro odebírání newsletteru a nenechte si ujít pravidelný přehled nejaktuálnějších novinek.