Tři roky fungování stačily českému start-upu Enehano, aby zamířil do Spojených států. Firma zabývající se implementací systémů pro péči o zákazníky a analýzou firemních dat otevře pobočku v San Francisku a přiblíží se tak dobytí Silicon Valley.

Důvodem expanze do Spojených států je možnost hlubší spolupráce se společností Salesforce, která je jedním z největších světových hráčů pro komunikaci mezi firmami a zákazníky. „V USA už za sebou máme několik úspěšných implementací, kde jsme nabrali cenné zkušenosti,“ říká šéf start-upu Jiří Mach.
V rozvoji na americkém území má start-upu pomoci také milionová investice od CzechInvestu, společnost byla rovněž vybrána do programu CzechAccelerator. Ten má firmě pomoci s získání kontaktů a rozvoji služeb v USA.

Start-up Enehano má v současnosti tři desítky zaměstnanců a meziročně rostl o 250 procent. Mezi jeho zákazníky patří banky nebo mobilní operátoři. Ziskem se ovšem začínající firma nechlubí. “Zhruba před rokem jsme si několik měsíců po sobě mysleli, že jej generujeme, a podle toho jsme se chovali. Bohužel se ale naše rozhodování zakládalo na špatných datech v Excelu a účetním systému,” popisuje Mach pro server Tyinternety. “Uprostřed roku 2018 jsme se dostali do ztráty, ale do konce roku ji vyrovnali,” dodal Mach.
Celý článek, který o nás napsaly Tyinternety najdete zde.