Začátkem roku 2021 se Enehano Solutions stalo oficiálně schváleným implementačním partnerem pro Salesfroce Interaction Studio. V týmu máme 3 specialisty, kteří umí tento nástroj plně využít a vědí, jak v reálném čase jednoduše personalizovat marketingové nabídky napříč různými kanály.
Z pohledu businessu se jedná o oblast, se kterou mají členové Enehano týmu bohaté zkušenosti.
"Z pohledu technologie bylo potřeba poznat nástroj jako takový a toho jsme dosáhli v rámci Salesforce enablement programu, kde si Enehano tým prošel celým pomyslným kolečkem implementace — od první schůzky s klientem, přes analýzu a návrh solution architektury až po intenzivní implementaci celé platformy",
říká Jakub Lysáček, Salesforce Marketing Automation Lead z Enehana.
V rámci implementace jsme řešili problémy jako např. administrace Interaction Studia, mapování a personalizace webu, datová integrace, segmentace, využití prediktivních algoritmů, reporting a řadu dalších.

Zástupci Salesforce na to celé dohlíželi a po úspěšném absolvování nás oficiálně zařadili mezi první hrstku partnerů, kteří můžou implementovat Interaction Studio bez účasti Salesforce týmu. Klienti se tak se svými problémy mohou obrátit přímo na Enehano a my jim rádi poradíme.
Více o konkrétních funkcionalitách nebo náročnosti implementace Interaction Studia do stávajícího prostředí se můžete dočíst v rozhovoru se Salesforce Marketing Automation Leadem, Jakubem Lysáčkem.