Implementace byla naplánována na 9 měsíců – v průběhu kterých se implementovala sada domluvených požadavků. Samotná dodávka byla logicky rozdělena na 4 menší dodávky, které se postupně dodávali.
V průběhu projektu bylo identifikováno několik technických omezení na straně zadavatele, které bylo potřeba zohlednit v již běžícím projektu. Protože úspěch klienta je naší prioritou, několikrát jsme rozšířili původní scope projektu, a to se zachováním časového horizontu pilotního režimu.
Po úspěšném předání projektu do provozu a zaškolení uživatelů i administrátorů, jsme uzavřeli servisní smlouvu na podporu nového CRM
Výsledky naší implementace byly lepší, než jsme samy očekávali.
Díky našemu přístupu k časté komunikaci s našimi zákazníky jsme neměli problém s přijetím tohoto řešení u finálních uživatlů.
Podařilo se nám integrovat Salesforce se všemi ostatními systémy a webovými službami, což znamená, že jsme uživatelům poskytli 360 stupňový pohled na jejich zákazníky.
Požadované změny a jejich řešení:
“Před více jak 10 lety jsme vyvíjeli CRM pro obchodníky s mottem „Klient na prvním místě“, dnes jsme tento systém nahradili za řešení Salesforce s mottem „Klient na jednom místě“. Obchodníci tak mají veškeré informace na jednom místě a mohou poskytnou klientům perfektní servis.
Díky skvělé práci týmu Enehano se implementace povedla v rekordně krátkém čase a dle požadované kvality. Těším se na další spolupráci při vývoji nových funkcí vedoucí k růstu.”
Zonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, která poskytuje online půjčky mezi lidmi. Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by pomohl řídit rozvoj kombinací vlastních zkušeností s dalšími nástroji Salesforce.
Přečíst Case StudyKiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.
Přečíst Case StudyČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.
Přečíst Case Study