Jak pomohl Pardot ve společnosti Flowmon Networks?

Case Study
20 % víc MQLs
Streaming obchodu a marketingu
50 % nižší náklady
pro marketingovou přípravu assetů
30 % rychlejší tvorba opportunity
Vhodná architektura a automatizace obchodních procesů

O společnosti

kdo si nás vybral

Společnost Flowmon Networks chtěla nabídnout stávajícím a potenciálním klientům konzistentní a personalizovaný zážitek ve všech komunikačních kanálech automatizací všech aspektů cesty zákazníka, od přizpůsobených e-mailů až po kontakt s obchodním zástupcem, který má historii interakcí a transakcí zákazníka v systému CRM. To zahrnovalo neustálé obohacování každého zákaznického profilu prostřednictvím marketingové automatizace a automatizace procesů, jako je správa potenciálních zákazníků a vyhodnocování obchodních příležitostí.

Výzva

Jak jsme se vypořádali s výzvou

1. Integrace marketingové automatizace Pardot do stávajícího Salesforce CRM

2. Využití Lead Nurturing kampaně v Pardot Engagement Studio pro marketingovou komunikaci životního cyklu

3. Obohacení profilů zákazníků pomocí údajů o chování z platforem, jako je Google Ads

4. Integrace Pardot s reklamami Google a vyhodnocení účinnosti reklamních kampaní

5. Použití B2B marketingové analýzy Pardot pro modelování marketingových atributů

Řešení

Případ v detailech

Zjednodušení prodeje a marketingu na jednu platformu vedlo k 20% více MQLs

Zkrácení prodejního cyklu o 30% díky automatizaci a personalizované komunikaci

Snížení nákladů na přípravu marketingových aktiv o 50%

Jan Zimovčák
Digital Marketing Specialist at Flowmon Networks

„Obávali jsme se implementace tak komplexního a mnohostranného řešení do našich obchodních praktik. Rychlost, odbornost a profesionalita Enehana nás však zcela uvolnila. Splnili jsme všechny naše cíle a díky Enehanu jsme dokázali rychle škálovat!“

Zaujaly vás naše služby?

Kontaktujte nás
Thanks for your email! We’ll get back to you ASAP.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Case studies

Úspěšné případové studie
Intenzivní rozvoj digitalizace a automatizace interních procesů v Zonky

Finančně-technologickou službu Zonky provozuje společnost Benxy s.r.o., za kterou stojí nejvýznamnější česká investiční skupina PPF. Zonky už lidem poskytlo půjčky v hodnotě přes 18 miliard korun a zároveň spravuje portfolio deseti tisícům investorů. Úspěch Zonky je od začátku založen na férovém přístupu a využití nejnovějších technologií, díky kterým je Zonky atraktivní prozákaznickou firmou s rychlými a jednoduchými procesy pro vyřízení půjčky.

Přečíst Case Study
Jak jsme za dva měsíce spustili Sales Cloud pro Kiwi.com?

Kiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.

Přečíst Case Study
Co přinesla implementace Salesforce CRM v ČSOB Pojišťovně?

ČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.

Přečíst Case Study