Společnost Flowmon Networks chtěla nabídnout stávajícím a potenciálním klientům konzistentní a personalizovaný zážitek ve všech komunikačních kanálech automatizací všech aspektů cesty zákazníka, od přizpůsobených e-mailů až po kontakt s obchodním zástupcem, který má historii interakcí a transakcí zákazníka v systému CRM. To zahrnovalo neustálé obohacování každého zákaznického profilu prostřednictvím marketingové automatizace a automatizace procesů, jako je správa potenciálních zákazníků a vyhodnocování obchodních příležitostí.
1. Integrace marketingové automatizace Pardot do stávajícího Salesforce CRM
2. Využití Lead Nurturing kampaně v Pardot Engagement Studio pro marketingovou komunikaci životního cyklu
3. Obohacení profilů zákazníků pomocí údajů o chování z platforem, jako je Google Ads
4. Integrace Pardot s reklamami Google a vyhodnocení účinnosti reklamních kampaní
5. Použití B2B marketingové analýzy Pardot pro modelování marketingových atributů
Zjednodušení prodeje a marketingu na jednu platformu vedlo k 20% více MQLs
Zkrácení prodejního cyklu o 30% díky automatizaci a personalizované komunikaci
Snížení nákladů na přípravu marketingových aktiv o 50%
„Obávali jsme se implementace tak komplexního a mnohostranného řešení do našich obchodních praktik. Rychlost, odbornost a profesionalita Enehana nás však zcela uvolnila. Splnili jsme všechny naše cíle a díky Enehanu jsme dokázali rychle škálovat!“
Finančně-technologickou službu Zonky provozuje společnost Benxy s.r.o., za kterou stojí nejvýznamnější česká investiční skupina PPF. Zonky už lidem poskytlo půjčky v hodnotě přes 18 miliard korun a zároveň spravuje portfolio deseti tisícům investorů. Úspěch Zonky je od začátku založen na férovém přístupu a využití nejnovějších technologií, díky kterým je Zonky atraktivní prozákaznickou firmou s rychlými a jednoduchými procesy pro vyřízení půjčky.
Přečíst Case StudyKiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.
Přečíst Case StudyČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.
Přečíst Case Study