Kiwi.com

Case Study
Zvýšená míra konverze
Mimo příležitosti B2B
Za 2 měsíce
Sales Cloud spuštěn jako MVP
5+ Integrací
Za pomoci Sales Cloud

Výzva

Jak jsme se vypořádali s výzvou

1. Produkt Cloud Cloud (CRM) byl spuštěn do dvou měsíců jako produkt MinimumValuable.

2. Přizpůsobené prodejní procesy a optimalizované pohledy na data B2Bpartner implementovaná do 6 týmů s individuálními potřebami.

3. Sales Cloud integrovaný do JIRA, G-mail, Mailchimp, DocuSign a SSO.

Řešení

Případ v detailech

Rychlá implementace a přijetí produktu Sales Cloud již ve fázi Minimální hodnotný produkt přineslo lepší kvalitu a viditelnost během celého procesu prodeje.

Přizpůsobený přístup k potřebám každého týmu zajistí vyšší míru konverze z příležitostí a zrychlí zpracování časových požadavků partnerů B2B.

Kiwi.com je připraven pokračovat v další fázi se zaměřením zejména na automatizaci prodeje a integraci následných procesů, jako je správa smluv a analytika.

David Pavlík
CIO & Executive Board Member

„Jsme nadšeni, že máme partnera Salesforce na světové úrovni, který nám pomáhá řídit náš růst a zároveň věnovat individuální pozornost každému z našich partnerů. Díky spolupráci s Enehano jsme to zvládli hladce: implementace v rozpočtu i při změně rozsahu, pozornosti na každou skupinu uživatelů a všeho, co bylo doručeno včas! “

Case studies

Úspěšné případové studie
Zonky

Zonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, která poskytuje online půjčky mezi lidmi. Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by pomohl řídit rozvoj kombinací vlastních zkušeností s dalšími nástroji Salesforce.

Přečíst Case Study
Kiwi

Kiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.

Přečíst Case Study
ČSOB Pojišťovna

ČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.

Přečíst Case Study