Jak jsme za dva měsíce spustili Sales Cloud pro Kiwi.com

Case Study
Zvýšená míra konverze
Mimo příležitosti B2B
Za 2 měsíce
Sales Cloud spuštěn jako MVP
5+ Integrací
Za pomoci Sales Cloud

O společnosti

kdo si nás vybral

Kiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.

Partneři B2B společnosti Kiwi.com jsou rozšířeni po celém světě a poskytují přístup k různým službám a technologiím. S rostoucím počtem partnerů a složitostí produktu potřebovala společnost Kiwi.com podporovat různé prodejní procesy přizpůsobené specializovaným týmům. Museli tak učinit spolu s přístupem k historii komunikace zaměřeným na partnery. Kiwi.com zrychlil proces prodeje a vyžadoval platformu, která by umožnila budoucí automatizaci a integraci do jiných obchodních procesů.

Výzva

Jak jsme se vypořádali s výzvou

1. Produkt Sales Cloud (CRM) byl spuštěn do dvou měsíců jako produkt MinimumValuable.

2. Přizpůsobené prodejní procesy a optimalizované pohledy na data B2Bpartner implementovaná do 6 týmů s individuálními potřebami.

3. Sales Cloud integrovaný do JIRA, G-mail, Mailchimp, DocuSign a SSO.

Řešení

Případ v detailech

Rychlá implementace a přijetí produktu Sales Cloud již ve fázi Minimální hodnotný produkt přineslo lepší kvalitu a viditelnost během celého procesu prodeje.

Přizpůsobený přístup k potřebám každého týmu zajistí vyšší míru konverze z příležitostí a zrychlí zpracování časových požadavků partnerů B2B.

Kiwi.com je připraven pokračovat v další fázi se zaměřením zejména na automatizaci prodeje a integraci následných procesů, jako je správa smluv a analytika.

David Pavlík
CIO & Executive Board Member

„Jsme nadšeni, že máme partnera Salesforce na světové úrovni, který nám pomáhá řídit náš růst a zároveň věnovat individuální pozornost každému z našich partnerů. Díky spolupráci s Enehano jsme to zvládli hladce: implementace v rozpočtu i při změně rozsahu, pozornosti na každou skupinu uživatelů a všeho, co bylo doručeno včas! “

Zaujaly vás naše služby?

Kontaktujte nás
Thanks for your email! We’ll get back to you ASAP.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Case studies

Úspěšné případové studie
Intenzivní rozvoj digitalizace a automatizace interních procesů v Zonky

Finančně-technologickou službu Zonky provozuje společnost Benxy s.r.o., za kterou stojí nejvýznamnější česká investiční skupina PPF. Zonky už lidem poskytlo půjčky v hodnotě přes 18 miliard korun a zároveň spravuje portfolio deseti tisícům investorů. Úspěch Zonky je od začátku založen na férovém přístupu a využití nejnovějších technologií, díky kterým je Zonky atraktivní prozákaznickou firmou s rychlými a jednoduchými procesy pro vyřízení půjčky.

Přečíst Case Study
Jak jsme za dva měsíce spustili Sales Cloud pro Kiwi.com?

Kiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.

Přečíst Case Study
Co přinesla implementace Salesforce CRM v ČSOB Pojišťovně?

ČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.

Přečíst Case Study