Migrace Help Desk systému pro externí a interní zákazníky v Pricefx

Case Study
Integrace
Maximalizace využití funkcí
Změna byznys procesů

O společnosti

kdo si nás vybral

Pricefx je technologická firma, která zákazníkům poskytuje platformu založenou na SaaS pro řízení a optimalizaci cen a řešení CPQ (Configure-Price-Quote). Společnost má pobočky v regionech jako jsou EMEA, Severní Amerika a Austrálie. Zaměstnává přes 400 zaměstnanců.

Pricefx spojila síly s Enehanem (osvědčeným partnerem pro Salesforce projekty), které jí pomohlo uskutečnit tyto projekty, dodalo potřebné know-how a kapacitu posílit interní administrativní tým pro Salesforce.

Výzva

Jak jsme se vypořádali s výzvou

Největší výzvy celého projektu byly dány:

• Potřebami integrovat různé systémy používané v Pricefx (Jira, SharePoint, Platform Manager, MS Teams)

• Požadavky Pricefx maximálně využít funkcí „out of the box“ a konfigurace „point to click“, aby si mohli sami systém udržovat a vyvíjet

• Změnami byznys procesů vyplývajících z implementace zákaznického portálu a přesunu zákazníků  partnerůi do nového systému

Na čem tým Enehana i Pricefx  pracoval?

Pricefx a Enehano se k zapracování požadavků na nový Help Desk systém rozhodli použít Salesforce Service Cloud. Součástí řešení byly také změny stávajícího portálu pro partnery a implementace zákaznického portálu s použitím Salesforce Experience Cloudu, protože funkce musí být dostupné pro externí partnery. Pro integraci s nástroji jako jsou Jira a SharePoint byly použity balíčky Salesforce AppExchange a MS Power Automate pro integraci s MS Teams a monitorovacím systémem.

Vylepšení portálu pro partnery se uskutečnilo ve formě tvorby personalizovaných objektů a toků zpřístupněných interním a externím uživatelům. Integrace s Platform Managerem (obchod s aplikacemi Pricefx) proběhla přes Salesforce API.

Řešení

Případ v detailech

Oba projekty zrealizoval relativně malý tým (3-4 konzultanti z Enehana)  který za krátký čas o délce 2,5 měsíce splnil všechny byznys požadavky obou projektů. Díky úzké spolupráci týmů Pricefx a Enehano se nám podařilo nalézt řešení všech výzev a vytvořili jsme řešení, které splňuje očekávání.

Hodnocení klientem

Pro přesun HelpDesku na Salesforce jsme se rozhodli na základě vyhodnocení plusů a mínusů samostatného řešení na podporu této byznys funkce. Jelikož máme všechny údaje o zákaznících a jejich produktech v Salesforce, rozhodli jsme se, že nejlepší možností pro nás bude použít Salesforce i v této oblasti. To, že máme HelpDesk na Salesforce, nám zefektivňuje procesy a zároveň máme požadovanou flexibilitu, díky které můžeme měnit stávající procesy a přidat nové servisní procesy a modely. Ještě je brzy na přesný výpočet dopadů, ale už nyní vidíme, že změna nám zajistila vyšší efektivitu a máme pozitivní zpětnou vazbu od uživatelů.

 

Jaká vylepšení do Pricefx Salesforce přinesl? 

Výhody vyplývající z flexibility systému a v případě Help Desk jsou to tyto:

• Úprava procesního toku pomocí „point and click“

• Změny formulářů a rozložení stránek na jednom místě pro interní i externí uživatele

• Přehlednost procesních SLA

• Monitorování procesů a reporting

Nový partnerský portál umožňuje:

• Zefektivnit a standardizovat proces

• Lépe monitorovat proces a jeho překážky

• Organizovat projektovou dokumentaci a její tok

• Partneři mají online přístup k výsledkům společně vyvíjených produktů prostřednictvím reportingu v portálu pro partnery

Tadeáš Kinkor
Internal Systems Manager v Pricefx

Pro přesun HelpDesku na Salesforce jsme se rozhodli na základě vyhodnocení plusů a mínusů samostatného řešení na podporu této byznys funkce. Jelikož máme všechny údaje o zákaznících a jejich produktech v Salesforce, rozhodli jsme se, že nejlepší možností pro nás bude použít Salesforce i v této oblasti. To, že máme HelpDesk v Salesforce, nám zefektivňuje procesy a zároveň máme požadovanou flexibilitu, díky které můžeme měnit stávající procesy a přidat nové servisní procesy a modely. Ještě je brzy na přesný výpočet dopadů, ale už nyní vidíme, že změna nám zajistila vyšší efektivitu a máme pozitivní zpětnou vazbu od uživatelů.

Zaujaly vás naše služby?

Kontaktujte nás
Thanks for your email! We’ll get back to you ASAP.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Case studies

Úspěšné případové studie
Intenzivní rozvoj digitalizace a automatizace interních procesů v Zonky

Finančně-technologickou službu Zonky provozuje společnost Benxy s.r.o., za kterou stojí nejvýznamnější česká investiční skupina PPF. Zonky už lidem poskytlo půjčky v hodnotě přes 18 miliard korun a zároveň spravuje portfolio deseti tisícům investorů. Úspěch Zonky je od začátku založen na férovém přístupu a využití nejnovějších technologií, díky kterým je Zonky atraktivní prozákaznickou firmou s rychlými a jednoduchými procesy pro vyřízení půjčky.

Přečíst Case Study
Jak jsme za dva měsíce spustili Sales Cloud pro Kiwi.com?

Kiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.

Přečíst Case Study
Co přinesla implementace Salesforce CRM v ČSOB Pojišťovně?

ČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.

Přečíst Case Study