Pricefx je technologická firma, která zákazníkům poskytuje platformu založenou na SaaS pro řízení a optimalizaci cen a řešení CPQ (Configure-Price-Quote). Společnost má pobočky v regionech jako jsou EMEA, Severní Amerika a Austrálie. Zaměstnává přes 400 zaměstnanců.
Pricefx spojila síly s Enehanem (osvědčeným partnerem pro Salesforce projekty), které jí pomohlo uskutečnit tyto projekty, dodalo potřebné know-how a kapacitu posílit interní administrativní tým pro Salesforce.
• Potřebami integrovat různé systémy používané v Pricefx (Jira, SharePoint, Platform Manager, MS Teams)
• Požadavky Pricefx maximálně využít funkcí „out of the box“ a konfigurace „point to click“, aby si mohli sami systém udržovat a vyvíjet
• Změnami byznys procesů vyplývajících z implementace zákaznického portálu a přesunu zákazníků partnerůi do nového systému
Pricefx a Enehano se k zapracování požadavků na nový Help Desk systém rozhodli použít Salesforce Service Cloud. Součástí řešení byly také změny stávajícího portálu pro partnery a implementace zákaznického portálu s použitím Salesforce Experience Cloudu, protože funkce musí být dostupné pro externí partnery. Pro integraci s nástroji jako jsou Jira a SharePoint byly použity balíčky Salesforce AppExchange a MS Power Automate pro integraci s MS Teams a monitorovacím systémem.
Vylepšení portálu pro partnery se uskutečnilo ve formě tvorby personalizovaných objektů a toků zpřístupněných interním a externím uživatelům. Integrace s Platform Managerem (obchod s aplikacemi Pricefx) proběhla přes Salesforce API.
Oba projekty zrealizoval relativně malý tým (3-4 konzultanti z Enehana) který za krátký čas o délce 2,5 měsíce splnil všechny byznys požadavky obou projektů. Díky úzké spolupráci týmů Pricefx a Enehano se nám podařilo nalézt řešení všech výzev a vytvořili jsme řešení, které splňuje očekávání.
Pro přesun HelpDesku na Salesforce jsme se rozhodli na základě vyhodnocení plusů a mínusů samostatného řešení na podporu této byznys funkce. Jelikož máme všechny údaje o zákaznících a jejich produktech v Salesforce, rozhodli jsme se, že nejlepší možností pro nás bude použít Salesforce i v této oblasti. To, že máme HelpDesk na Salesforce, nám zefektivňuje procesy a zároveň máme požadovanou flexibilitu, díky které můžeme měnit stávající procesy a přidat nové servisní procesy a modely. Ještě je brzy na přesný výpočet dopadů, ale už nyní vidíme, že změna nám zajistila vyšší efektivitu a máme pozitivní zpětnou vazbu od uživatelů.
• Úprava procesního toku pomocí „point and click“
• Změny formulářů a rozložení stránek na jednom místě pro interní i externí uživatele
• Přehlednost procesních SLA
• Monitorování procesů a reporting
Nový partnerský portál umožňuje:
• Zefektivnit a standardizovat proces
• Lépe monitorovat proces a jeho překážky
• Organizovat projektovou dokumentaci a její tok
• Partneři mají online přístup k výsledkům společně vyvíjených produktů prostřednictvím reportingu v portálu pro partnery
Pro přesun HelpDesku na Salesforce jsme se rozhodli na základě vyhodnocení plusů a mínusů samostatného řešení na podporu této byznys funkce. Jelikož máme všechny údaje o zákaznících a jejich produktech v Salesforce, rozhodli jsme se, že nejlepší možností pro nás bude použít Salesforce i v této oblasti. To, že máme HelpDesk v Salesforce, nám zefektivňuje procesy a zároveň máme požadovanou flexibilitu, díky které můžeme měnit stávající procesy a přidat nové servisní procesy a modely. Ještě je brzy na přesný výpočet dopadů, ale už nyní vidíme, že změna nám zajistila vyšší efektivitu a máme pozitivní zpětnou vazbu od uživatelů.
Finančně-technologickou službu Zonky provozuje společnost Benxy s.r.o., za kterou stojí nejvýznamnější česká investiční skupina PPF. Zonky už lidem poskytlo půjčky v hodnotě přes 18 miliard korun a zároveň spravuje portfolio deseti tisícům investorů. Úspěch Zonky je od začátku založen na férovém přístupu a využití nejnovějších technologií, díky kterým je Zonky atraktivní prozákaznickou firmou s rychlými a jednoduchými procesy pro vyřízení půjčky.
Přečíst Case StudyKiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.
Přečíst Case StudyČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.
Přečíst Case Study