Dodání integrované marketingové databáze pro T-mobile

Case Study
Za 2 měsíce
Sales Cloud spuštěn jako MVP
Zvýšená míra konverze
Mimo příležitosti B2B
5+ Integrací
Za pomoci Sales Cloud

O společnosti

kdo si nás vybral

Od roku 2018 se specialisté společnosti Enehano účastnili projektu pro pobočku T-Mobile ve spolupráci s německým vývojovým týmem společnosti Telekom Deutschland GmbH. Začali jsme s technologickým konceptem Proof-of-Concept, protože řešení v reálném čase muselo zohledňovat stávající správu kampaní a současnou infrastrukturu.

Náš tým pracoval na integrované marketingové databázi pro plánování, správu, monitorování a vyhodnocování marketingových kampaní napříč několika komunikačními kanály (tzv. Kontaktní body zákazníků). To pomáhá rozvíjet vztahy se zákazníky tím, že jim poskytují odpovídající data a zároveň umožňuje reagovat na jejich potřeby v reálném čase.

Výzva

Jak jsme se vypořádali s výzvou

V kontextu vývoje používáme nejmodernější technologie od renomovaných dodavatelů, jako jsou Oracle a SAS.


Samotná implementace a první pilíř obsahují více integrací do různých zdrojů dat a komunikačních kanálů, kde se primárně používají moderní Java frameworky.


Druhým pilířem projektu je implementace a vývoj využívající technologie Oracle, mimo jiné včetně modulu kvality dat. To znamená, že během analýzy nejsou definovány pouze technické požadavky, ale také procesy zajišťující čistotu dat (v souladu s platnými předpisy).

Třetí a poslední pilíř je řešení pro zpracování jednotlivých událostí a kampaní pro správu postavených na technologii SAS.

Řešení

Případ v detailech

Maximální přidaná hodnota

Know-how našich odborníků a dovednosti v oboru přispěly k nejvyšší úrovni v oblastech:

  1. Analýzy
  2. Návrhu architektury
  3. Vývoje řešení
  4. Testování
  5. Návrhů na zlepšení

Využívané a prováděné technologie:

1. SAS
2. Oracle
3. JAVA

František Trachta
Vedoucí obchodní inteligence & BigData v T-Mobile

„S kampaní Omnichannel spravujeme lepší vztahy s klienty a přesnější obsah nabídek.“

Zaujaly vás naše služby?

Kontaktujte nás
Thanks for your email! We’ll get back to you ASAP.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Case studies

Úspěšné případové studie
Intenzivní rozvoj digitalizace a automatizace interních procesů v Zonky

Finančně-technologickou službu Zonky provozuje společnost Benxy s.r.o., za kterou stojí nejvýznamnější česká investiční skupina PPF. Zonky už lidem poskytlo půjčky v hodnotě přes 18 miliard korun a zároveň spravuje portfolio deseti tisícům investorů. Úspěch Zonky je od začátku založen na férovém přístupu a využití nejnovějších technologií, díky kterým je Zonky atraktivní prozákaznickou firmou s rychlými a jednoduchými procesy pro vyřízení půjčky.

Přečíst Case Study
Jak jsme za dva měsíce spustili Sales Cloud pro Kiwi.com?

Kiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.

Přečíst Case Study
Co přinesla implementace Salesforce CRM v ČSOB Pojišťovně?

ČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.

Přečíst Case Study