Od roku 2018 se specialisté společnosti Enehano účastnili projektu pro pobočku T-Mobile ve spolupráci s německým vývojovým týmem společnosti Telekom Deutschland GmbH. Začali jsme s technologickým konceptem Proof-of-Concept, protože řešení v reálném čase muselo zohledňovat stávající správu kampaní a současnou infrastrukturu.
Náš tým pracoval na integrované marketingové databázi pro plánování, správu, monitorování a vyhodnocování marketingových kampaní napříč několika komunikačními kanály (tzv. Kontaktní body zákazníků). To pomáhá rozvíjet vztahy se zákazníky tím, že jim poskytují odpovídající data a zároveň umožňuje reagovat na jejich potřeby v reálném čase.
V kontextu vývoje používáme nejmodernější technologie od renomovaných dodavatelů, jako jsou Oracle a SAS.
Samotná implementace a první pilíř obsahují více integrací do různých zdrojů dat a komunikačních kanálů, kde se primárně používají moderní Java frameworky.
Druhým pilířem projektu je implementace a vývoj využívající technologie Oracle, mimo jiné včetně modulu kvality dat. To znamená, že během analýzy nejsou definovány pouze technické požadavky, ale také procesy zajišťující čistotu dat (v souladu s platnými předpisy).
Třetí a poslední pilíř je řešení pro zpracování jednotlivých událostí a kampaní pro správu postavených na technologii SAS.
Know-how našich odborníků a dovednosti v oboru přispěly k nejvyšší úrovni v oblastech:
Využívané a prováděné technologie:
1. SAS
2. Oracle
3. JAVA
„S kampaní Omnichannel spravujeme lepší vztahy s klienty a přesnější obsah nabídek.“
Finančně-technologickou službu Zonky provozuje společnost Benxy s.r.o., za kterou stojí nejvýznamnější česká investiční skupina PPF. Zonky už lidem poskytlo půjčky v hodnotě přes 18 miliard korun a zároveň spravuje portfolio deseti tisícům investorů. Úspěch Zonky je od začátku založen na férovém přístupu a využití nejnovějších technologií, díky kterým je Zonky atraktivní prozákaznickou firmou s rychlými a jednoduchými procesy pro vyřízení půjčky.
Přečíst Case StudyKiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.
Přečíst Case StudyČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.
Přečíst Case Study