T-mobile

Case Study
Za 2 měsíce
Sales Cloud spuštěn jako MVP
Zvýšená míra konverze
Mimo příležitosti B2B
5+ Integrací
Za pomoci Sales Cloud

Výzva

Jak jsme se vypořádali s výzvou

V kontextu vývoje používáme nejmodernější technologie od renomovaných dodavatelů, jako jsou Oracle a SAS.


Samotná implementace a první pilíř obsahují více integrací do různých zdrojů dat a komunikačních kanálů, kde se primárně používají moderní Java frameworky.


Druhým pilířem projektu je implementace a vývoj využívající technologie Oracle, mimo jiné včetně modulu kvality dat. To znamená, že během analýzy nejsou definovány pouze technické požadavky, ale také procesy zajišťující čistotu dat (v souladu s platnými předpisy).

Třetí a poslední pilíř je řešení pro zpracování jednotlivých událostí a kampaní pro správu postavených na technologii SAS.

Řešení

Případ v detailech

Maximální přidaná hodnota

Know-how našich odborníků a dovednosti v oboru přispěly k nejvyšší úrovni v oblastech:

  1. Analýzy
  2. Návrhu architektury
  3. Vývoje řešení
  4. Testování
  5. Návrhů na zlepšení

Využívané a prováděné technologie:

1. SAS
2. Oracle
3. JAVA

František Trachta
Vedoucí obchodní inteligence & BigData v T-Mobile

„S kampaní Omnichannel spravujeme lepší vztahy s klienty a přesnější obsah nabídek.“

Case studies

Úspěšné případové studie
Zonky

Zonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, která poskytuje online půjčky mezi lidmi. Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by pomohl řídit rozvoj kombinací vlastních zkušeností s dalšími nástroji Salesforce.

Přečíst Case Study
Kiwi

Kiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.

Přečíst Case Study
ČSOB Pojišťovna

ČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.

Přečíst Case Study