Implementovali jsme obchodní procesy T-Systems do Salesforce Sales Cloud přes potenciální zákazníky, příležitosti, smlouvy a nabídky. Zaměřili jsme se na SAP, Middleware, Security Proxy a základní funkce související s prodejem. Optimalizovali jsme využití Salesforce analýzy, poskytnutím dosavadního využití a kvality osvědčených postupů, konzultovaných spolu s vedoucími členy týmu T-Systems. Zapojili jsme se do probíhajících výzev, pravidelných komunikací s projektovými manažery, jako plně zapojení členové procesu a týmu SCRUM, a poskytli jsme cenné vstupy schůzek pro zdokonalování a plánování sprintu.
Stejně jako v případě SCRUM, měl dodací tým T-Systems na starosti výběr správného způsobu, jak postupovat podle jejich celkového směru. Enehano přispělo týmu přímo tím, že poskytlo rozsáhlé znalosti jádra platformy z POV našich vývojářů.
Byli jsme uznáni a oceněni za identifikaci problémů ještě před tím, než se začali řešit. Náš tým často vypomáhal obchodním analytikům při převádění jejich myšlenek do konkrétních pojmů v kontextu Salesforce, kombinujících hodnotnou kreativitu a pečlivost. Často se tak děje před tím, než navrhované nápady dosáhnou fáze dokonalosti - což zahrnuje práci celého týmu - což následně šetří čas i zdroje.
„S kampaní Omnichannel spravujeme lepší vztahy s klienty a přesnější obsah nabídek.“
Zonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, která poskytuje online půjčky mezi lidmi. Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by pomohl řídit rozvoj kombinací vlastních zkušeností s dalšími nástroji Salesforce.
Přečíst Case StudyKiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.
Přečíst Case StudyČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.
Přečíst Case Study