Implementovali jsme obchodní procesy T-Systems do Salesforce Sales Cloud

Case Study
Rozsáhlé znalosti platformy
Poskytnutí expertních developerů
Identifikace problému
Vede k zastavení příchodu nových technických problémů ze strany vývoje
Jasnost a provedení
Převáděním nápadů do hmatatelných výsledků

O společnosti

kdo si nás vybral

Společnost T-Systems se dívala do budoucnosti, když chtěla upgradovat ze svého dlouho implementovaného Siebel CRM na novou platformu Salesforce. Pochopení a provedení možných komplikací přechodu na pokročilejší platformu představovalo významnou výzvu. Na její překonání si T-Systems vybrala nás, společnost Enehano Solutions, aby pracovala bok po boku se svým týmem německých vývojářů SCRUM, aby tuto změnu účinně zavedla. Nyní je využití Salesforce jedním ze základních stavebních kamenů nové obchodní a marketingové strategie společnosti T Systems.

Výzva

Jak jsme se vypořádali s výzvou

Implementovali jsme obchodní procesy T-Systems do Salesforce Sales Cloud přes potenciální zákazníky, příležitosti, smlouvy a nabídky. Zaměřili jsme se na SAP, Middleware, Security Proxy a základní funkce související s prodejem. Optimalizovali jsme využití Salesforce analýzy, poskytnutím dosavadního využití a kvality osvědčených postupů, konzultovaných spolu s vedoucími členy týmu T-Systems. Zapojili jsme se do probíhajících výzev, pravidelných komunikací s projektovými manažery, jako plně zapojení členové procesu a týmu SCRUM, a poskytli jsme cenné vstupy schůzek pro zdokonalování a plánování sprintu.

Řešení

Případ v detailech
Zkušenost a kvalita

Stejně jako v případě SCRUM, měl dodací tým T-Systems na starosti výběr správného způsobu, jak postupovat podle jejich celkového směru. Enehano přispělo týmu přímo tím, že poskytlo rozsáhlé znalosti jádra platformy z POV našich vývojářů.

Jasnost

Byli jsme uznáni a oceněni za identifikaci problémů ještě před tím, než se začali řešit. Náš tým často vypomáhal obchodním analytikům při převádění jejich myšlenek do konkrétních pojmů v kontextu Salesforce, kombinujících hodnotnou kreativitu a pečlivost. Často se tak děje před tím, než navrhované nápady dosáhnou fáze dokonalosti - což zahrnuje práci celého týmu - což následně šetří čas i zdroje.

Frantisek Trachta
Business Intelligence Services Manager

„S kampaní Omnichannel spravujeme lepší vztahy s klienty a přesnější obsah nabídek.“

Zaujaly vás naše služby?

Kontaktujte nás
Thanks for your email! We’ll get back to you ASAP.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Case studies

Úspěšné případové studie
Intenzivní rozvoj digitalizace a automatizace interních procesů v Zonky

Finančně-technologickou službu Zonky provozuje společnost Benxy s.r.o., za kterou stojí nejvýznamnější česká investiční skupina PPF. Zonky už lidem poskytlo půjčky v hodnotě přes 18 miliard korun a zároveň spravuje portfolio deseti tisícům investorů. Úspěch Zonky je od začátku založen na férovém přístupu a využití nejnovějších technologií, díky kterým je Zonky atraktivní prozákaznickou firmou s rychlými a jednoduchými procesy pro vyřízení půjčky.

Přečíst Case Study
Jak jsme za dva měsíce spustili Sales Cloud pro Kiwi.com?

Kiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.

Přečíst Case Study
Co přinesla implementace Salesforce CRM v ČSOB Pojišťovně?

ČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.

Přečíst Case Study