Zonky

Case Study
Community, Marketing & Service Cloud
Místo vlastních neefektivních řešení
Síla reklamy a sociálního studia
Pro péči o online potenciální zákazníky
Maximalizace návratnosti investic
Díky Handling Leads efektivněji

Výzva

Jak jsme se vypořádali s výzvou

1. Zonky dříve používaly vlastní řešení pro přímý prodej. Díky rychlému škálování firmy se toto řešení rychle stalo neefektivním. Community Cloud jsme použili pro lepší správu a kontrolu partnerského webu. Realizací tohoto jsme dokázali usnadnit a zefektivnit práci administrátorů back-office, a to vše při centralizaci společnosti.

2. Zonky použily různá řešení pro sociální sítě (FB, LinkedIn atd.) A pomohli jsme jim analyzovat a připravit řešení v Salesforce prostřednictvím Social Studio v Marketing Cloud. I zde centralizace těchto bodů jim nyní šetří čas a úsilí.

3. Spolu se společností Zonky jsme byli schopni automatizovat agregaci potenciálních zákazníků z Facebooku a online reklam na Salesforce prostřednictvím marketingového cloudu. Díky tomu nyní Zonky zvládají své potenciální zákazníky efektivněji a mohou mít také lepší kontrolu nad finančním dopadem (ROI). V současné době je tato metoda používána pro nové i stávající zákazníky.

4. Poskytli jsme analýzu společnosti Zonky a odborné poradenství týkající se dalších nástrojů Salesforce a jejich funkčních požadavků.

5. Nabídli jsme pokrytí kódu, sloučení kódu, nepřetržitou integraci, implementaci expertů a automatizaci řešení.

Řešení

Případ v detailech

Community, Marketing a Service Cloud implementace šitá na míru namísto vlastních neefektivních řešení.

Využití Salesforce Advertising a Social Studio při úspoře času a úsilí.

Odborné poradenství ohledně dalších nástrojů Salesforce pro obchodní růst.

Filip Paseka
CRM System Leader

„Tým Enehano nám pomohl vytvořit na míru šitá řešení pro použití komunitního cloudu a pomohl nám i s jeho správným propojením na service cloud a především s marketing cloudem. Kromě toho jsme společně a s úsilím ukázali sílu reklamního i sociálního marketingu, vytvořením perfektního řešení pro společné vedení online kontaktů. Nyní jsem přesvědčen, že máme potřebnou pomoc, abychom mohli růst podle plánu. “

Case studies

Úspěšné případové studie
Zonky

Zonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, která poskytuje online půjčky mezi lidmi. Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by pomohl řídit rozvoj kombinací vlastních zkušeností s dalšími nástroji Salesforce.

Přečíst Case Study
Kiwi

Kiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.

Přečíst Case Study
ČSOB Pojišťovna

ČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.

Přečíst Case Study