Zonky

Case Study
Community, Marketing & Service Cloud
Místo vlastních neefektivních řešení
Síla reklamy a sociálního studia
Pro péči o online potenciální zákazníky
Maximalizace návratnosti investic
Díky Handling Leads efektivněji

Výzva

Jak jsme se vypořádali s výzvou

1. Zonky dříve používaly vlastní řešení pro přímý prodej. Díky rychlému škálování firmy se toto řešení rychle stalo neefektivním. Community Cloud jsme použili pro lepší správu a kontrolu partnerského webu. Realizací tohoto jsme dokázali usnadnit a zefektivnit práci administrátorů back-office, a to vše při centralizaci společnosti.

2. Zonky použily různá řešení pro sociální sítě (FB, LinkedIn atd.) A pomohli jsme jim analyzovat a připravit řešení v Salesforce prostřednictvím Social Studio v Marketing Cloud. I zde centralizace těchto bodů jim nyní šetří čas a úsilí.

3. Spolu se společností Zonky jsme byli schopni automatizovat agregaci potenciálních zákazníků z Facebooku a online reklam na Salesforce prostřednictvím marketingového cloudu. Díky tomu nyní Zonky zvládají své potenciální zákazníky efektivněji a mohou mít také lepší kontrolu nad finančním dopadem (ROI). V současné době je tato metoda používána pro nové i stávající zákazníky.

4. Poskytli jsme analýzu společnosti Zonky a odborné poradenství týkající se dalších nástrojů Salesforce a jejich funkčních požadavků.

5. Nabídli jsme pokrytí kódu, sloučení kódu, nepřetržitou integraci, implementaci expertů a automatizaci řešení.

Řešení

Případ v detailech

Community, Marketing a Service Cloud implementace šitá na míru namísto vlastních neefektivních řešení.

Využití Salesforce Advertising a Social Studio při úspoře času a úsilí.

Odborné poradenství ohledně dalších nástrojů Salesforce pro obchodní růst.

Filip Paseka
CRM System Leader

„Tým Enehano nám pomohl vytvořit na míru šitá řešení pro použití komunitního cloudu a pomohl nám i s jeho správným propojením na service cloud a především s marketing cloudem. Kromě toho jsme společně a s úsilím ukázali sílu reklamního i sociálního marketingu, vytvořením perfektního řešení pro společné vedení online kontaktů. Nyní jsem přesvědčen, že máme potřebnou pomoc, abychom mohli růst podle plánu. “

Zaujaly vás naše služby?

Kontaktujte nás
Thanks for your email! We’ll get back to you ASAP.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Case studies

Úspěšné případové studie
Zonky

Zonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, která poskytuje online půjčky mezi lidmi. Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by pomohl řídit rozvoj kombinací vlastních zkušeností s dalšími nástroji Salesforce.

Přečíst Case Study
Kiwi

Kiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.

Přečíst Case Study
ČSOB Pojišťovna

ČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.

Přečíst Case Study