Salesforce Keynote – Mezinárodní trendy v digitální transformaci
Ako Salesforce prekračuje hranice CRM vo SWAN
Poďte si vypočuť, ako si v spoločnosti SWAN vyvinuli vlastné riešenie na platforme Salesforce, ktoré dnes dokáže riadiť celý zákaznícky cyklus. Presvedčte sa o tom, do akej hĺbky dokáže Salesforce digitalizovať a automatizovať procesy u telekomunikačného operátora.
Using Salesforce to Manage Collections Process (anglicky)
It is really not straightforward to imagine Salesforce as a tool that tackles debt Collections process. But Raiffeisen Bank International has decided to explore the functionalities that Salesforce provides to challenge the traditional market players and use Salesforce in digitalization of their Collections processes. Let’s have a look on it and see why they select Salesforce and how they employ it in Collections process.
Digitální transformace v České spořitelně a největší implementace Salesforce v CEE
Česká spořitelna rozhodně není žádný dinosaurus. Naopak je to velmi dynamická banka, která se nebojí digitální transformace. Lukáš Pudil, tribe lead ČSAS, na konferenci představí, jak na digitální transformaci největší české banky. Co už se už povedlo a co mají před sebou. A jak do celé transformace zapadá největší implementace Salesforce Financial Services Cloudu v regionu CEE.
How Salesforce supports Dealer aftermarket review process at Bobcat (anglicky)
Bobcat already uses Salesforce for Sales and Service processes. Come to listen how we have managed to support dealer aftermarket review process in Experience cloud and moved on from spreadsheets to digital world of Salesforce. You will find out how Salesforce helps service managers to manage and measure the process with dealers online.
Jak Heureka Group řeší konsolidaci CRM systémů v rámci akvizic v regionu CEE?
Dozvíte se, jakou CRM platformu zvolila Heureka pro konsolidaci CRM systémů napříč zeměmi, kde působí, a proč zrovna Salesforce. Nasdílíme i zkušenosti, které kroky je nutné udělat ještě před samotnou implementací. A odpovíme i na otázku, jak k zavádění a nahrazování CRM přistoupit, aby takový projekt dobře dopadl.
Benefity Salesforce CRM a úskalí jeho implementace pro obchodní síť v ČSOB Pojišťovně
Před 4 lety se v ČSOB Pojišťovně rozhodli digitalizovat obchodní procesy – sběr leadů, řízení obchodní sítě včetně řízení hierarchie obchodníků a soutěží. Co týmu 800 obchodníků přechod na Salesforce přinesl a jaké nástrahy čekaly při implementaci? Michal Kunc promluví také o aktuálním projektu, kdy se nové CRM propojuje s kontaktním centrem.
Co se můžete naučit od firem, které úspěšně prošly digitalizací
70 % firem při digitalizaci selže. Jejich transformaci výrazně zdrží i zdraží nejasné cíle, nesystematická exekutiva, podcenění strategie nebo významu firemní kultury.
Přínosy digitální transformace obchodu a montážích procesů ve výrobní firmě
Jaké jsou přínosy digitální transformace ve výrobní firmě? Jak taková transformace probíhá, na co si dát pozor? Odpovědi na tyto otázky a další zajímavé postřehy spojené s digitalizací ve výrobním podniku vám přiblížíme na příkladu společnosti Vekra. Podělíme se o zkušenosti spojené s digitalizací a využitím platformy Salesforce. Přijďte si poslechnout, co se povedlo, ale i to co se nepovedlo, jak se jim podařilo digitalizovat jejich obchodní a montážní procesy a jaké jsou jejich plány do budoucna.
Panelová diskuse: Je digitální transformace jen o byznysu nebo umožňuje dělat svět lepším?
V případě, že máte dotazy, neváhejte se obrátit na petr.kampu@enehano.cz nebo vyplnit formulář níže. Rádi vám pomůžeme.