








“Digitální transformace začíná a končí u zákazníka. Svěřují se mi CEOs, se kterými mluvím.”
Marc Benioff | CEO | Salesforce
“Digitální transformace začíná a končí u zákazníka. Svěřují se mi CEOs, se kterými mluvím.”
Marc Benioff | CEO | Salesforce
Záznamy
Equa bank byla jako první bankovní instituce na českém trhu, která přenesla marketingové kampaně do Cloudu. Jak dosáhnout zkrácení time-to-market pro nové kampaně, drag-and-drop tvorby zákaznických cest s vyšší mírou personalizace celé komunikace a ušetřit na nákladech při upgrade na vyšší verzi? Podařilo se dynamické synchronizování části on-premise marketingového datamartu do Marketing Cloud bez nutnosti zásahu IT? Jaké výzvy při projektu nastaly a jak dlouho celá implementace trvala?
V rozhovoru se dozvíte:
✓ Jak a proč digitalizovat procesy v oblasti obchodu a klientského centra
✓ Zjednodušení systému IT a přechod na cloudovou platformu Salesforce
✓ Výzvy a přínosy celé implementace pro 100+ po 2 měsících ostrého provozu.
Zjistíte jak v data-driven společnosti digitalizací podpořit obchodní cyklus pro malé zákazníky i největší e-shopy v ČR? Jak zefektivnit práci pro více než 200 obchodních zástupců nebo jak budget i termín dodávky projektu ovlivnila akvizice společnosti Geis?
Co nevidět prozradíme více informací. Máte se na co těšit!
We will describe Salesforce Sales Cloud as the new CRM and its advantages and disadvantages.
You will get inspired by the DEMO of the process of tracking and coordinating our customer references that we provide to potential new clients, partners or other external entities.
Last but not least we will demonstrate the process of tracking and assigning of internal resources - experts to the sales cycle, who help salespeople.
What are the best practices of using Salesforce Sales Cloud? Find out more about how Moneta Money Bank benefits from Security – Salesforce shield experience, Lightning transition and de-customisation story, Tableau CRM or myTrailead they use for onboarding.
Interview highlights:
✓ Dynamics of medical technology market driven not only by Covi-19
✓ Globalization of manufacturing and sales processes
✓ Digital transformation as precondition for future growth
Field Service is truly an extension of a company’s business processes. Not only mobile workers are the brand ambassadors for the company and are the ones providing a wide range of services, but they also have the opportunity to cross sell and upsell to monetize each touchpoint.
Some of questions we will discuss:
✓ How can we optimize the available resources for the work with the necessary skills and tools?
✓ How can we improve the customer engagement and visibility and reduce operations costs?
✓ What opportunities are there to provide remote service?
Equa bank byla jako první bankovní instituce na českém trhu, která přenesla marketingové kampaně do Cloudu. Jak dosáhnout zkrácení time-to-market pro nové kampaně, drag-and-drop tvorby zákaznických cest s vyšší mírou personalizace celé komunikace a ušetřit na nákladech při upgrade na vyšší verzi? Podařilo se dynamické synchronizování části on-premise marketingového datamartu do Marketing Cloud bez nutnosti zásahu IT? Jaké výzvy při projektu nastaly a jak dlouho celá implementace trvala?
V rozhovoru se dozvíte:
✓ Jak a proč digitalizovat procesy v oblasti obchodu a klientského centra
✓ Zjednodušení systému IT a přechod na cloudovou platformu Salesforce
✓ Výzvy a přínosy celé implementace pro 100+ po 2 měsících ostrého provozu.
Zjistíte jak v data-driven společnosti digitalizací podpořit obchodní cyklus pro malé zákazníky i největší e-shopy v ČR? Jak zefektivnit práci pro více než 200 obchodních zástupců nebo jak budget i termín dodávky projektu ovlivnila akvizice společnosti Geis?
Co nevidět prozradíme více informací. Máte se na co těšit!
We will describe Salesforce Sales Cloud as the new CRM and its advantages and disadvantages.
You will get inspired by the DEMO of the process of tracking and coordinating our customer references that we provide to potential new clients, partners or other external entities.
Last but not least we will demonstrate the process of tracking and assigning of internal resources - experts to the sales cycle, who help salespeople.
The case study of the Merck Animal Health Intelligence. Find out how to:
✓ improve the Customer Digital journey from lead through opportunity process to customer service (remote assistance)
✓ move to direct sales and subscription based business models SDS (smart data solutions) - New business model introduction
✓ use data as a service
✓ integrate data, systems, process, operational teams
We will reveal more information soon. Stay tuned!
We will reveal more information soon. Stay tuned!
.
Česká stage
Zahraniční stage
14:30 - 15:00
Salesforce keynote
15:00 - 15:30
15:35 - 16:05
16:20 - 16:50
17:00 - 17:30
17:15 - 18:00
Soutež
18:00 a dál
3, 2, 1 teď! Připravte se na společný seskok ze vzducholodě & večerní networking při západu slunce
✓ Jak složité bylo implementovat lead management pro onboarding proces zákazníka
✓ Jak lze využít Marketing cloud nejen pro lead management
✓ Ukázka onboarding procesu zákazníka do P2P platformy a přínos multi-cloudového řešení