Inspirace
Diskuze
Případovka

Zveme vás na business breakfast

Zákaznicky orientovaný přístup je nutnou podmínkou pro získání konkurenční výhody na trhu.

Jak získat nové zákazníky a správně pečovat o ty stávající, abychom si je udrželi?

Bez technologie se neobejdeme. Přijďte se inspirovat, jak sofistikované ERP systémy, které řídí řadu firemních procesů ve výrobě, logistice či financích, integrovat s důmyslným CRM, který má zákazníka na prvním místě. Integrace
Salesforce CRM & ERP spojuje a automatizuje procesy ve firmě a poskytuje informace vedoucí k růstu.
Potvrzení účasti

Kdy a kde?

Ve čtvrtek 5. října od 9 hodin v Praze v Café Louvre na Národní 22.

O čem to bude?

Během business snídaně se dozvíte, jak lze spojením dvou stěžejních systémů řídit veškeré procesy ve vaší organizaci. Od evidence leadu až po úspěšně vyrobený, dodaný a vyfakturovaný produkt. Zjistěte, jak tato integrace zlepšuje vztah s klientem a přináší inovativní výhody.


Pro koho je snídaně určená?

Těšíme se na viděnou s CEOs, CSOs, CMOs i dalšími nadšenci, kteří chtějí efektivně pracovat se svými zákazníky a kteří se zajímají o moderní trendy v řízení konkurenceschopné firmy.

Program

  • 9:00
    Vychutnejte si  bohatou snídani  a pěkné prostředí Café Louvre 
  • 9:30
    Proč je zákaznicky orientovaný přístup dnes tak důležitý?

    Nasdílíme naše know-how a zkušenosti našich zákazníků. Odpovíme vám, jak moderní technologie pomáhají, jak se mění zákaznické chování, co v oblasti digitalizace a automatizace dává smysl a jaké jsou již běžně používané nástroje včetně umělé inteligence.

    • Benefity jedinečného propojení
    • Hlavní výzvy a nejlepší přístup k integraci
    • Klíčové poznatky pro integraci

    ​Jaroslav Luc | Senior Business Consultant | Enehano
    Jan Moravec | Senior Account Executive | Salesforce


    Reálné využití Salesforce CRM s ERP
    ve společnosti DPD

    Představíme význam integrace pro řízení vztahu s klientem a komplexní přehled nad děním ve firmě. CRM i ERP jsou hodnotná řešení, i když nejsou propojená. Integrací vzniká synergický efekt, který spočívá v získání přehledu o prodejních a marketingových aktivitách a propojení s obchodními procesy a finančními analýzami.

    • Benefity Zákaznické 360
    • Zajištění kvality dat
    • Automatizace procesů a minimalizace rutinních úkonů

    Matěj Klubal | IT Team Leader | DPD
    Lukáš Vítek | Business Analyst | Salesforce
  • 10:30
    Q&A
    Zeptejte se, co vás zajímá. Odborníci z Enehana a Salesforce jsou připraveni diskutovat.
  • 11:00
    Ukončení akce
Integrujte Salesforce CRM a vaše ERP a zajistěte růst v obchodě, marketingu i celé firmě.
Těšíme se na osobní setkání.

Potvrzení účasti