Delivery/Sales Coordinator

Pro podporu dvou našich oddělení - Delivery a Sales hledáme asistenta/ku.

- Baví tě práce s excelem, analýza různých dat ale i pestré administrativní úkoly?

Umíš pracovat na více úkolech současně a určovat si priority?

- Uhlídáš sám/sama sebe v jejich včasném odbavení a nemáš problém zkoordinovat i ostatní, abyste došli ke společnému cíli?

- Dokážeš předvídat úkol dříve, než přijede, nebo si o ně sám/a říct? Rád/a se propracuješ k čistému stolu a baví tě podporovat ostatní kolegy? Pak jsi náš člověk😊

Co bude náplní Tvé práce?
  • Příprava ad-hoc analýz v excelu na základě různých dat,
  • organizace interních porad a projektových týdenních schůzek, pořizování zápisů,
  • koordinace externích kapacit pro naše projekty za delivery oddělení a v tomto kontextu být stěžejním komunikátorem pro obchod,
  • participace na plánování a strategických aktivitách z pohledu plánu, budgetingu, komunikace a prezentace,
  • správa portálu našich partnerů a souvisejících dokumentů v CRM Salesforce,
  • komunikace s klienty: např. organizace meetingů, evidence nabídek, zasílání výkazů ke schválení a další,
  • reporting – sledování vybraných metrik, příprava reportů pro management, příprava podkladů pro porady týmu,
  • správa šablon obchodních smluv, spolupráce na tvorbě nabídek,
  • gramatická a stylistická korektura obchodních nabídek v ČJ / AJ. 
Jaké pro tuto roli potřebuješ znalosti a zkušenosti?
  • Excel je Tvůj kamarád, máte spolu skvělý vztah a rozumíte si i v pokročilejších funkcích. Kvalitu vašeho vztahu dokážeš pak snadno obhájit i při on-line testu, který máme pro tuto roli nachystaný,
  • znalost nebo ochota se naučit fungování software vývoje, od presales, přes analýzu po vývoj, řízení, testing a servis,
  • dokážeš řešit paralelně více úkolů, analytické i administrativní povahy. Tato pestrost bude tvým denním chlebem,
  • spolehlivost, pečlivost a multitasking, proaktivita a asertivita jsou ti vlastní,
  • angličtinu zvládáš na aktivní velmi dobré úrovni a na správnou češtinu máš přísné oko,
  • Excel, Word, PowerPoint na velmi dobré úrovni,
  • Preferujeme práci v kanceláři 3x týdně + 2 dny home-office, pracovní dobu máme flexibilní ale rádi bychom tě potkávali +- mezi 9-14 hod,
  • A v neposlední řadě, jsou Ti blízké hodnoty jako respekt, svobodná zodpovědnost a sranda 😊
Co Ti nabízíme a proč do toho jít s námi?
  • Zajímavou, různorodou a samostatnou práci v prostředí úspěšné česká technologické společnosti,
  • potkáš u nás skvělou partu vstřícných lidí kteří se dokážou zasmát a pobavit se,
  • Plně hrazená Multisportka, 25 dní dovolené, podpora v péči o duševní zdraví a pohodu s pomocí terapeutů od Terap.io a možnost individuálního talent koučingu.
  • Teambuildingy, pivka a jiné akce. Na Havaji jsme byli na podzim a na příští rok už chystáme další letecký výlet.