Zvyšte spokojenost vašich zákazníků a zároveň efektivitu poskytované zákaznické péče.
Zaznamenávejte interakce se zákazníky strukturovaně. Přidělujte případům řešitele a odpovědné osoby, předávejte je automatizovaně a získejte podporu celého procesu. Prioritizujte případy a vyberte jejich nejvhodnější řešitele pomocí Assigment Rules.
Nastavte procesy pro přípravu nabídky nebo uzavření smlouvy pomocí drag & drop. Připravte doporučení na každém kroku, automatizovaný přechod a přiřazení dalšímu řešiteli. Řiďte schvalování jednoduše.
Podpořte agenty skrze doporučená řešení a personalizované odpovědi. Sdílejte zkušenosti a umožněte sdílení informací i se zákazníky prostřednictvím webového portálu. Napojením znalostní databáze podpoříte samoobslužný servis a využití automatizací.
Sjednoťte nejdůležitější informace do dynamického dashboardu personalizovaného pro agenty i supervizory. Získáte přehled úkolů a zároveň vyhodnocení kvality na jedné obrazovce s možností prokliku na detail.
Využijte přednastavené reporty, modifikujte je nebo vytvářejte vlastní pomocí Drag & Drop. Mějte okamžitý přehled o vybraných metrikách a vytvářejte personalizovaného dashboardy.
Kroky, které doručí úspěch a zajistí optimalizaci vašich procesů.
CSO