Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Digitalizace kontaktního centra a backoffice

 Zvyšte spokojenost vašich zákazníků a zároveň efektivitu poskytované zákaznické péče.

Hlavní důvody, proč implementovat Salesforce pro podporu kontaktního centra a backoffice

No.1 CRM využívané v zákaznickém servisu s 46% podílem na celosvětovém trhu

Snížíte náklady na zákaznickou podporu o 27 % díky automatizaci procesů a AI

73 % zákazníků očekává stejnou zákaznickou zkušenost kdekoliv a kdykoliv

Benefity, které digitální transformace kontaktního centra a backoffice přináší

Spolehněte se na Case management

Zaznamenávejte interakce se zákazníky strukturovaně. Přidělujte případům zodpovědnost, předávejte je automatizovaně a získejte podporu celého procesu. Prioritizujte případy a vyberte jejich nejvhodnější řešitele pomocí Assigment Rules. 

Automatizujte procesy

Nastavte procesy pro přípravu nabídky nebo uzavření smlouvy pomocí drag & drop. Připravte doporučení na každém kroku, automatizovaný přechod a přiřazení dalšímu řešiteli. Řiďte schvalování jednoduše. 

Napojte se na Knowledge Base

Podpořte agenty skrze doporučená řešení a personalizované odpovědi. Sdílejte zkušenosti a umožněte sdílení informací i se zákazníky prostřednictvím webového portálu. Napojením znalostní databáze podpoříte samoobslužný servis a využití automatizací. 

Zvyšte spokojenost agentů

Sjednoťte nejdůležitější informace do dynamického dashboardu personalizovaného pro agenty i supervizory. Získáte přehled úkolů a zároveň vyhodnocení kvality na jedné obrazovce s možností prokliku na detail. 

Reportujte a analyzujte

Využijte přednastavené reporty, modifikujte je nebo vytvářejte vlastní pomocí Drag & Drop. Mějte okamžitý přehled o vybraných metrikách a vytvářejte personalizovaného dashboardy. 

Jak s námi probíhá spolupráce?

Obory, ve kterých využíváme maximálního potenciálu Salesforce řešení

Produkty, které nejčastěji implementujeme

Service Cloud

Marketing Cloud

Financial Services Cloud

Poznejte náš specializovaný tým

Konzultace s obchodníkem

Proberte své konkrétní potřeby s naším expertem a zjistíte více o našem přístupu k projektům.

Zajímá vás více informací z tohoto segmentu?