Salesforce  produkty
#1 CRM

Nejpoužívanější cloudové CRM na světě.

6. nejinovativnější společnost

Po dobu posledních 6 let je společnost Salesforce jmenována časopisem Forbes za jednu z nejinovativnějších společností.

Nejvíce škálovatelná cloudová platforma

Flexibilní v rámci doplnění funkcionalit o vlastní vývoj a jednoduše rozšiřitelná o nejen aplikace třetích stran.

Naše výzva

Salesforce je světová jednička v oblasti CRM a podnikových cloudových systémů. Nejde jenom o CRM, ale hlavně o platformu jako takovou. Díky ní budete schopni škálovat Váš business takřka v reálném čase. Tím, že se jedná o cloudové řešení, tak máte přístup k vašim datům odkudkoliv, kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení (desktop, tablet, mobilní telefon, a to i offline).

Salesforce jako takový se skládá z vícero modulů, tzv. cloudů a v rámci každého cloudu jsou k dispozici standardní funkcionality, které běžně pokrývají většinu vašich firemních procesů. Zároveň lze dané řešení přizpůsobit na míru dle vašich požadavků, včetně propojení s vašimi interními systémy, protože se jedná o programovatelnou platformu.

Salesforce produkty

Service cloud

Intuitivní podpora vašich servisních služeb. Podpora one-to-one vztahu s každým zákazníkem. Komunikace přes tradiční kanály (telefon, email) až po sociální sítě (Facebook, Twitter). Maximalizace zákaznické zkušenosti. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).

Community cloud

Vytváření a správa komunit pro vaše zákazníky a spolupráci vašich zaměstnanců. Sjednocení a koordinace aktivit prodejců, partnerů a distributorů. Komunikační platforma pro vaše zákazníky. Sdílejte nadšení zákazníků pro růst vaší značky či produktu. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).

Sales cloud

Podpora prodejních aktivit pro B2B i B2C. Komplexní a přehledná správa zákazníků. Automatizace prodejních a schvalovacích procesů. Snadné sledování příležitostí díky datům umístěných na jednom místě. Přehled prodejní produktivity pomocí reporting nástrojů. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).

Marketing cloud

Doručí vhodnou zprávu, ve správném čase, nejlepším kanálem, správné osobě. Nabízí propojení interakcí Vašich zákazníků z různých komunikačních kanálů a zařízení. Segmentace a cílení marketingových kampaní na základě zákaznických dat a chování. Integrace dat v reálném čase. Vizualizace chování zákazníka napříč všemi kanály. Vyhodnocení marketingových kampaní k optimalizaci firemní strategie. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).

Klíčové výhody sales platformy

Silná celosvětová komunita

Na čem si Salesforce hodně zakládá je silná komunitní síť, sdílející jednotlivé tipy, triky i samotné návrhy řešení v rámci jednotlivých oblastí.

Trailhead learning platforma

Salesforce klade důraz i na vzdělávání a k tomu slouží Trailhead platforma kde se dají nalézt kurzy reflektující jak technické, tak business znalosti napříč všemi oblastmi.

Rozšiřitelnost o aplikace třetích stran

Salesforce byl jedním z prvních, kdo přišel s internetovým obchodem, kde může každý najít aplikace třetích stran, které rozšiřují nebo doplňují funkcionalitu řešení.

Programovatelná platforma

Salesforce není jen o standardních funkcionalitách, ale i možnosti rozšířit Vaše řešení o procesy, funkcionality a front-end komponenty podle vašich unikátních potřeb.

Nativní integrace - Outlook, Gmail a další

Propojení s emailovými poskytovateli je nativní součástí včetně obousměrné synchronizace emailů a kontaktů.

Rychlé a jednoduché změny

Změny v zobrazení, procesech či atributech rychle a jednoduše, a to díky unikátnímu administračnímu prostředí.

Responzivní webová aplikace

Při jakékoliv činnosti zajištěna maximální uživatelská zkušenost díky moderní webové aplikaci připravené k použití i na mobilních zařízeních.

Bezpečnost a přístupy

Bezpečnost celého systému je garantovaná reflektováním aktuálních bezpečnostních a technologických trendů. Samozřejmostí je intuitivní řízení oprávnění k datům samotným.

Mobilní aplikace

Není potřeba nic vyvíjet. Během krátké chvíle jste schopni pracovat se Salesforce přímo z vašeho mobilu, a to se snadno konfigurovatelnou nativní mobilní aplikací na všech aktuálních mobilních platformách.

Reporty a dashboardy

Salesforce umožňuje vytvářet sady interaktivních reportů a dashboardů, které dokážou pokrýt většinu vašich požadavků.

Automatizace procesů

Z naší zkušenosti může být většina procesů zautomatizována a v rámci řešení na platformě Salesforce je toto možné s mnoha standardními funkcionalitami.

Case studies

Případové studie
Zonky

Zonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, která poskytuje online půjčky mezi lidmi. Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by pomohl řídit rozvoj kombinací vlastních zkušeností s dalšími nástroji Salesforce.

Přečíst Case Study
Kiwi

Kiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.

Přečíst Case Study
ČSOB Pojišťovna

ČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.

Přečíst Case Study

Zaujaly vás naše služby?

Kontaktujte nás
Thanks for your email! We’ll get back to you ASAP.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Novinky

NEJNOVĚŠÍ ČLÁNKY
Jak řídit komunikaci se zákazníkem, když s ním komunikujeme mnoha různými kanály a z mnoha backoffice týmů?

‍Jedním z častých problémů dnešní moderní a rychlé doby je řízení komunikace se zákazníkem. V utility a telco segmentech stále zaznamenáváme velké investice do IT řešení. Nemusíme se bát, že by snad postrádaly nástroje pro komunikaci se zákazníky. Nicméně fakt, že náš systém takovou funkcionalitu umí, není rozhodně zárukou, že ji dokážeme správně používat s ohledem na naše zákazníky.

Přečíst celý článek
Data-driven DPD se digitalizace nebojí. Co přinesla transformace obchodu a zákaznického servisu?

Na květnovém Digital Transformation Summitu měl Jiří Mach, CEO z Enehana skvělou příležitost vyzpovídat CIO z DPD. I po více než 1,5 rok dlouhé spolupráci (nejen) na implementaci CRM, se Jirka dozvěděl řadu nových informací a dojmů, které si nyní i vy můžete přečíst v následujícím rozhovoru.

Přečíst celý článek
Ohlédnutí za online kurzy Salesforce Administrace

Vím, že není ani prosinec ani leden, kdy lidé většinou bilancují uplynulý rok. Přesto je léto takovým zlomovým okamžikem, v němž se chci ohlédnout, co jsme v něm v rámci projektu Women in Tech CZ dokázaly. Pojďte si se mnou shrnout 8 týdenní kurzy Salesforce administrace.

Přečíst celý článek