Nejpoužívanější cloudové CRM na světě.
Po dobu posledních 6 let je společnost Salesforce jmenována časopisem Forbes za jednu z nejinovativnějších společností.
Flexibilní v rámci doplnění funkcionalit o vlastní vývoj a jednoduše rozšiřitelná o nejen aplikace třetích stran.
Salesforce je světová jednička v oblasti CRM a podnikových cloudových systémů. Nejde jenom o CRM, ale hlavně o platformu jako takovou. Díky ní budete schopni škálovat Váš business takřka v reálném čase. Tím, že se jedná o cloudové řešení, tak máte přístup k vašim datům odkudkoliv, kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení (desktop, tablet, mobilní telefon, a to i offline).
Salesforce jako takový se skládá z vícero modulů, tzv. cloudů a v rámci každého cloudu jsou k dispozici standardní funkcionality, které běžně pokrývají většinu vašich firemních procesů. Zároveň lze dané řešení přizpůsobit na míru dle vašich požadavků, včetně propojení s vašimi interními systémy, protože se jedná o programovatelnou platformu.
Na čem si Salesforce hodně zakládá je silná komunitní síť, sdílející jednotlivé tipy, triky i samotné návrhy řešení v rámci jednotlivých oblastí.
Salesforce klade důraz i na vzdělávání a k tomu slouží Trailhead platforma kde se dají nalézt kurzy reflektující jak technické, tak business znalosti napříč všemi oblastmi.
Salesforce byl jedním z prvních, kdo přišel s internetovým obchodem, kde může každý najít aplikace třetích stran, které rozšiřují nebo doplňují funkcionalitu řešení.
Salesforce není jen o standardních funkcionalitách, ale i možnosti rozšířit Vaše řešení o procesy, funkcionality a front-end komponenty podle vašich unikátních potřeb.
Propojení s emailovými poskytovateli je nativní součástí včetně obousměrné synchronizace emailů a kontaktů.
Změny v zobrazení, procesech či atributech rychle a jednoduše, a to díky unikátnímu administračnímu prostředí.
Při jakékoliv činnosti zajištěna maximální uživatelská zkušenost díky moderní webové aplikaci připravené k použití i na mobilních zařízeních.
Bezpečnost celého systému je garantovaná reflektováním aktuálních bezpečnostních a technologických trendů. Samozřejmostí je intuitivní řízení oprávnění k datům samotným.
Není potřeba nic vyvíjet. Během krátké chvíle jste schopni pracovat se Salesforce přímo z vašeho mobilu, a to se snadno konfigurovatelnou nativní mobilní aplikací na všech aktuálních mobilních platformách.
Salesforce umožňuje vytvářet sady interaktivních reportů a dashboardů, které dokážou pokrýt většinu vašich požadavků.
Z naší zkušenosti může být většina procesů zautomatizována a v rámci řešení na platformě Salesforce je toto možné s mnoha standardními funkcionalitami.
Vytváření a správa komunit pro vaše zákazníky a spolupráci vašich zaměstnanců. Sjednocení a koordinace aktivit prodejců, partnerů a distributorů. Komunikační platforma pro vaše zákazníky. Sdílejte nadšení zákazníků pro růst vaší značky či produktu. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).
Doručí vhodnou zprávu, ve správném čase, nejlepším kanálem, správné osobě. Nabízí propojení interakcí Vašich zákazníků z různých komunikačních kanálů a zařízení. Segmentace a cílení marketingových kampaní na základě zákaznických dat a chování. Integrace dat v reálném čase. Vizualizace chování zákazníka napříč všemi kanály. Vyhodnocení marketingových kampaní k optimalizaci firemní strategie. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).
Podpora prodejních aktivit pro B2B i B2C. Komplexní a přehledná správa zákazníků. Automatizace prodejních a schvalovacích procesů. Snadné sledování příležitostí díky datům umístěných na jednom místě. Přehled prodejní produktivity pomocí reporting nástrojů. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).
Intuitivní podpora vašich servisních služeb. Podpora one-to-one vztahu s každým zákazníkem. Komunikace přes tradiční kanály (telefon, email) až po sociální sítě (Facebook, Twitter). Maximalizace zákaznické zkušenosti. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).
Objevte příběh, který se skrývá za vašimi daty. Tableau CRM (dříve Einstein Analytics) dá vašim uživatelům Salesforce CRM k dispozici akční přehledy a analýzy s možností využití umělé inteligence, které dramaticky zvýší jejich produktivitu a schopnost dělat správná rozhodnutí.
Finančně-technologickou službu Zonky provozuje společnost Benxy s.r.o., za kterou stojí nejvýznamnější česká investiční skupina PPF. Zonky už lidem poskytlo půjčky v hodnotě přes 18 miliard korun a zároveň spravuje portfolio deseti tisícům investorů. Úspěch Zonky je od začátku založen na férovém přístupu a využití nejnovějších technologií, díky kterým je Zonky atraktivní prozákaznickou firmou s rychlými a jednoduchými procesy pro vyřízení půjčky.
Přečíst Case StudyKiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.
Přečíst Case StudyČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.
Přečíst Case StudyReal-time personalizovaná komunikace je jedna z oblastí marketingové strategie, se kterou se u našich korporátních klientů setkáváme čím dál častěji. Zatímco ještě před pár lety si některé firmy vystačily s relativně generickým obsahem, který komunikovaly prostřednictvím statických webových bannerů či e-mailových kampaní, posledních pár let už trh konečně volá po sofistikovanějším řešení.
Digitální transformace je dnes ve světě businessu velkým pojmem a každý si pod ním představí něco jiného. Lukáš Cingr, Head of Customer & Digital Advisory ve společnosti KPMG, mluvil na konferenci Digital Transformation Summit (DTS) 2023 o tom, jaké ponaučení si vzít od firem, které již digitalizací prošly. Uvedl 5 tipů, jak digitalizaci maximálně využít ve svůj prospěch.
Je to paradox, ale dokonce i některé české miliardové firmy s nejmodernější a technologicky špičkovou výrobou řeší veškerý obchod stále ještě při nejlepším v Excelu, nebo dokonce jen s tužkou a papírem. Chybějící vyspělé řešení pro obchod a jeho navázání na další firemní systémy ale české firmy sráží ve světě. Snižuje konkurenceschopnost a brzdí expanzi. Ve výrobním sektoru i proto čím dál tím víc rezonuje tzv. hyperautomatizace.