Nejpoužívanější cloudové CRM na světě.
Po dobu posledních 6 let je společnost Salesforce jmenována časopisem Forbes za jednu z nejinovativnějších společností.
Flexibilní v rámci doplnění funkcionalit o vlastní vývoj a jednoduše rozšiřitelná o nejen aplikace třetích stran.
Salesforce je světová jednička v oblasti CRM a podnikových cloudových systémů. Nejde jenom o CRM, ale hlavně o platformu jako takovou. Díky ní budete schopni škálovat Váš business takřka v reálném čase. Tím, že se jedná o cloudové řešení, tak máte přístup k vašim datům odkudkoliv, kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení (desktop, tablet, mobilní telefon, a to i offline).
Salesforce jako takový se skládá z vícero modulů, tzv. cloudů a v rámci každého cloudu jsou k dispozici standardní funkcionality, které běžně pokrývají většinu vašich firemních procesů. Zároveň lze dané řešení přizpůsobit na míru dle vašich požadavků, včetně propojení s vašimi interními systémy, protože se jedná o programovatelnou platformu.
Intuitivní podpora vašich servisních služeb. Podpora one-to-one vztahu s každým zákazníkem. Komunikace přes tradiční kanály (telefon, email) až po sociální sítě (Facebook, Twitter). Maximalizace zákaznické zkušenosti. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).
Vytváření a správa komunit pro vaše zákazníky a spolupráci vašich zaměstnanců. Sjednocení a koordinace aktivit prodejců, partnerů a distributorů. Komunikační platforma pro vaše zákazníky. Sdílejte nadšení zákazníků pro růst vaší značky či produktu. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).
Podpora prodejních aktivit pro B2B i B2C. Komplexní a přehledná správa zákazníků. Automatizace prodejních a schvalovacích procesů. Snadné sledování příležitostí díky datům umístěných na jednom místě. Přehled prodejní produktivity pomocí reporting nástrojů. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).
Doručí vhodnou zprávu, ve správném čase, nejlepším kanálem, správné osobě. Nabízí propojení interakcí Vašich zákazníků z různých komunikačních kanálů a zařízení. Segmentace a cílení marketingových kampaní na základě zákaznických dat a chování. Integrace dat v reálném čase. Vizualizace chování zákazníka napříč všemi kanály. Vyhodnocení marketingových kampaní k optimalizaci firemní strategie. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).
Na čem si Salesforce hodně zakládá je silná komunitní síť, sdílející jednotlivé tipy, triky i samotné návrhy řešení v rámci jednotlivých oblastí.
Salesforce klade důraz i na vzdělávání a k tomu slouží Trailhead platforma kde se dají nalézt kurzy reflektující jak technické, tak business znalosti napříč všemi oblastmi.
Salesforce byl jedním z prvních, kdo přišel s internetovým obchodem, kde může každý najít aplikace třetích stran, které rozšiřují nebo doplňují funkcionalitu řešení.
Salesforce není jen o standardních funkcionalitách, ale i možnosti rozšířit Vaše řešení o procesy, funkcionality a front-end komponenty podle vašich unikátních potřeb.
Propojení s emailovými poskytovateli je nativní součástí včetně obousměrné synchronizace emailů a kontaktů.
Změny v zobrazení, procesech či atributech rychle a jednoduše, a to díky unikátnímu administračnímu prostředí.
Při jakékoliv činnosti zajištěna maximální uživatelská zkušenost díky moderní webové aplikaci připravené k použití i na mobilních zařízeních.
Bezpečnost celého systému je garantovaná reflektováním aktuálních bezpečnostních a technologických trendů. Samozřejmostí je intuitivní řízení oprávnění k datům samotným.
Není potřeba nic vyvíjet. Během krátké chvíle jste schopni pracovat se Salesforce přímo z vašeho mobilu, a to se snadno konfigurovatelnou nativní mobilní aplikací na všech aktuálních mobilních platformách.
Salesforce umožňuje vytvářet sady interaktivních reportů a dashboardů, které dokážou pokrýt většinu vašich požadavků.
Z naší zkušenosti může být většina procesů zautomatizována a v rámci řešení na platformě Salesforce je toto možné s mnoha standardními funkcionalitami.
Zonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, která poskytuje online půjčky mezi lidmi. Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by pomohl řídit rozvoj kombinací vlastních zkušeností s dalšími nástroji Salesforce.
Přečíst Case StudyKiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.
Přečíst Case StudyČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.
Přečíst Case StudyDlouho plánovaná a promýšlená expanze se stala skutečností. Nebáli jsme se jít na vzdálený a konkurenční trh, jako je ten americký, proto si troufáme i na lokalitu, která nám je podstatně blíže - švédský trh.
Přečíst celý článekCopper CRM není z pohledu podpory obchodního procesu vůbec špatný nástroj. Pokud začínáte s CRM a Vaším primárním cílem je zbavit se informací uložených v Excelech, zpřehlednit komunikaci se zákazníkem a lépe řídit obchodní proces, můžeme Copper CRM jen doporučit
Přečíst celý článekPřetížené informační linky a call centra si aktuálně samy volají o pomoc! Jaké vnímáme, že jsou nejčastější problémy kontaktních center? A jak Vám může pomoci Enehano? Postavíme pro Vás MVP pro kontaktní centrum pouze za naše náklady!
Přečíst celý článek