#1 CRM

Nejpoužívanější cloudové CRM na světě.

6. nejinovativnější společnost

Po dobu posledních 6 let je společnost Salesforce jmenována časopisem Forbes za jednu z nejinovativnějších společností.

Nejvíce škálovatelná cloudová platforma

Flexibilní v rámci doplnění funkcionalit o vlastní vývoj a jednoduše rozšiřitelná o nejen aplikace třetích stran.

Proč Salesforce?

Salesforce je světová jednička v oblasti CRM a podnikových cloudových systémů. Nejde jenom o CRM, ale hlavně o platformu jako takovou. Díky ní budete schopni škálovat Váš business takřka v reálném čase. Tím, že se jedná o cloudové řešení, tak máte přístup k vašim datům odkudkoliv, kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení (desktop, tablet, mobilní telefon, a to i offline).

Salesforce jako takový se skládá z vícero modulů, tzv. cloudů a v rámci každého cloudu jsou k dispozici standardní funkcionality, které běžně pokrývají většinu vašich firemních procesů. Zároveň lze dané řešení přizpůsobit na míru dle vašich požadavků, včetně propojení s vašimi interními systémy, protože se jedná o programovatelnou platformu.

Naše služby

Dodáme Salesforce řešení tak, abyste dosáhli maximálního využití jeho potenciálu.

Řízení obchodu a obchodního týmu

Objevte nový inovativní způsob, jak dostat Váš obchod na zcela novou úroveň. Automatizujte své prodejní procesy.
Chci vědět více

Marketingová automatizace a omnichannel komunikace

Automatizujte své marketingové procesy. Využijte data pro získání a efektivnější zapojení zákazníků. Budujte celoživotní důvěryhodné vztahy.
Chci vědět více

Vizualizace a reporting dat

Objevte příběh, který se skrývá za vašimi daty. Tableau CRM (dříve Einstein Analytics) dá vašim uživatelům Salesforce CRM k dispozici akční přehledy a analýzy s možností využití umělé inteligence, které dramaticky zvýší jejich produktivitu a schopnost dělat správná rozhodnutí.
Chci vědět více

Digitalizace kontaktního centra a back-office

Současní zákazníci vyžadují rychlý, responzivní a personalizovaný servis, a to napříč všemi dostupnými kanály z kteréhokoliv zařízení. Mnoho zákazníků preferuje komunikaci přes digitální kanály, ale velká část zákazníků stále preferuje volání na infolinku.
Chci vědět více

Digitalizace procesu řízení pracovníků v terénu

Dostaňte pod kontrolu plánování a realizaci servisu díky plně digitalizovanému procesu od přijetí požadavku až po uzavření servisního zásahu.
Chci vědět více

Automatizace partnerského portálu

Hledáte platformu, která by vám umožnila spolupracovat s vašimi B2B partnery, platformu, na které byste umožnili zákazníkům komunikovat své požadavky nebo najít odpovědi na často kladené otázky či interní HR platformu pro své zaměstnance?
Chci vědět více

Výhody Salesforce

Silná celosvětová komunita

Na čem si Salesforce hodně zakládá je silná komunitní síť, sdílející jednotlivé tipy, triky i samotné návrhy řešení v rámci jednotlivých oblastí.

Trailhead learning platforma

Salesforce klade důraz i na vzdělávání a k tomu slouží Trailhead platforma kde se dají nalézt kurzy reflektující jak technické, tak business znalosti napříč všemi oblastmi.

Rozšiřitelnost o aplikace třetích stran

Salesforce byl jedním z prvních, kdo přišel s internetovým obchodem, kde může každý najít aplikace třetích stran, které rozšiřují nebo doplňují funkcionalitu řešení.

Programovatelná platforma

Salesforce není jen o standardních funkcionalitách, ale i možnosti rozšířit Vaše řešení o procesy, funkcionality a front-end komponenty podle vašich unikátních potřeb.

Nativní integrace - Outlook, Gmail a další

Propojení s emailovými poskytovateli je nativní součástí včetně obousměrné synchronizace emailů a kontaktů.

Rychlé a jednoduché změny

Změny v zobrazení, procesech či atributech rychle a jednoduše, a to díky unikátnímu administračnímu prostředí.

Responzivní webová aplikace

Při jakékoliv činnosti zajištěna maximální uživatelská zkušenost díky moderní webové aplikaci připravené k použití i na mobilních zařízeních.

Bezpečnost a přístupy

Bezpečnost celého systému je garantovaná reflektováním aktuálních bezpečnostních a technologických trendů. Samozřejmostí je intuitivní řízení oprávnění k datům samotným.

Mobilní aplikace

Není potřeba nic vyvíjet. Během krátké chvíle jste schopni pracovat se Salesforce přímo z vašeho mobilu, a to se snadno konfigurovatelnou nativní mobilní aplikací na všech aktuálních mobilních platformách.

Reporty a dashboardy

Salesforce umožňuje vytvářet sady interaktivních reportů a dashboardů, které dokážou pokrýt většinu vašich požadavků.

Automatizace procesů

Z naší zkušenosti může být většina procesů zautomatizována a v rámci řešení na platformě Salesforce je toto možné s mnoha standardními funkcionalitami.

Salesforce produkty

Experience cloud

Vytváření a správa komunit pro vaše zákazníky a spolupráci vašich zaměstnanců. Sjednocení a koordinace aktivit prodejců, partnerů a distributorů. Komunikační platforma pro vaše zákazníky. Sdílejte nadšení zákazníků pro růst vaší značky či produktu. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).

Zobrazit produkt

Marketing cloud

Doručí vhodnou zprávu, ve správném čase, nejlepším kanálem, správné osobě. Nabízí propojení interakcí Vašich zákazníků z různých komunikačních kanálů a zařízení. Segmentace a cílení marketingových kampaní na základě zákaznických dat a chování. Integrace dat v reálném čase. Vizualizace chování zákazníka napříč všemi kanály. Vyhodnocení marketingových kampaní k optimalizaci firemní strategie. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).

Zobrazit produkt

Sales cloud

Podpora prodejních aktivit pro B2B i B2C. Komplexní a přehledná správa zákazníků. Automatizace prodejních a schvalovacích procesů. Snadné sledování příležitostí díky datům umístěných na jednom místě. Přehled prodejní produktivity pomocí reporting nástrojů. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).

Zobrazit produkt

Service cloud

Intuitivní podpora vašich servisních služeb. Podpora one-to-one vztahu s každým zákazníkem. Komunikace přes tradiční kanály (telefon, email) až po sociální sítě (Facebook, Twitter). Maximalizace zákaznické zkušenosti. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).

Zobrazit produkt

Tableu

Objevte příběh, který se skrývá za vašimi daty. Tableau CRM (dříve Einstein Analytics) dá vašim uživatelům Salesforce CRM k dispozici akční přehledy a analýzy s možností využití umělé inteligence, které dramaticky zvýší jejich produktivitu a schopnost dělat správná rozhodnutí.

Zobrazit produkt

Case studies

Případové studie
Intenzivní rozvoj digitalizace a automatizace interních procesů v Zonky

Finančně-technologickou službu Zonky provozuje společnost Benxy s.r.o., za kterou stojí nejvýznamnější česká investiční skupina PPF. Zonky už lidem poskytlo půjčky v hodnotě přes 18 miliard korun a zároveň spravuje portfolio deseti tisícům investorů. Úspěch Zonky je od začátku založen na férovém přístupu a využití nejnovějších technologií, díky kterým je Zonky atraktivní prozákaznickou firmou s rychlými a jednoduchými procesy pro vyřízení půjčky.

Přečíst Case Study
Jak jsme za dva měsíce spustili Sales Cloud pro Kiwi.com?

Kiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.

Přečíst Case Study
Co přinesla implementace Salesforce CRM v ČSOB Pojišťovně?

ČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.

Přečíst Case Study

Zaujaly vás naše služby?

Kontaktujte nás
Thanks for your email! We’ll get back to you ASAP.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Novinky

NEJNOVĚŠÍ ČLÁNKY
Marketing dnes musí počítat s real-time personalizací

Real-time personalizovaná komunikace je jedna z oblastí marketingové strategie, se kterou se u našich korporátních klientů setkáváme čím dál častěji. Zatímco ještě před pár lety si některé firmy vystačily s relativně generickým obsahem, který komunikovaly prostřednictvím statických webových bannerů či e-mailových kampaní, posledních pár let už trh konečně volá po sofistikovanějším řešení.

Přečíst celý článek
Proč až 75 % digitalizačních projektů končí neúspěchem a pět tipů, jak neselhat

Digitální transformace je dnes ve světě businessu velkým pojmem a každý si pod ním představí něco jiného. Lukáš Cingr, Head of Customer & Digital Advisory ve společnosti KPMG, mluvil na konferenci Digital Transformation Summit (DTS) 2023 o tom, jaké ponaučení si vzít od firem, které již digitalizací prošly. Uvedl 5 tipů, jak digitalizaci maximálně využít ve svůj prospěch.

Přečíst celý článek
Napsali o nás: Výrobní firmy si slibují od hyperautomatizace úspory i rychlejší růst

Je to paradox, ale dokonce i některé české miliardové firmy s nejmodernější a technologicky špičkovou výrobou řeší veškerý obchod stále ještě při nejlepším v Excelu, nebo dokonce jen s tužkou a papírem. Chybějící vyspělé řešení pro obchod a jeho navázání na další firemní systémy ale české firmy sráží ve světě. Snižuje konkurenceschopnost a brzdí expanzi. Ve výrobním sektoru i proto čím dál tím víc rezonuje tzv. hyperautomatizace.

Přečíst celý článek