Nejpoužívanější cloudové CRM na světě.
Po dobu posledních 6 let je společnost Salesforce jmenována časopisem Forbes za jednu z nejinovativnějších společností.
Flexibilní v rámci doplnění funkcionalit o vlastní vývoj a jednoduše rozšiřitelná o nejen aplikace třetích stran.
Salesforce je světová jednička v oblasti CRM a podnikových cloudových systémů. Nejde jenom o CRM, ale hlavně o platformu jako takovou. Díky ní budete schopni škálovat Váš business takřka v reálném čase. Tím, že se jedná o cloudové řešení, tak máte přístup k vašim datům odkudkoliv, kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení (desktop, tablet, mobilní telefon, a to i offline).
Salesforce jako takový se skládá z vícero modulů, tzv. cloudů a v rámci každého cloudu jsou k dispozici standardní funkcionality, které běžně pokrývají většinu vašich firemních procesů. Zároveň lze dané řešení přizpůsobit na míru dle vašich požadavků, včetně propojení s vašimi interními systémy, protože se jedná o programovatelnou platformu.
Vytváření a správa komunit pro vaše zákazníky a spolupráci vašich zaměstnanců. Sjednocení a koordinace aktivit prodejců, partnerů a distributorů. Komunikační platforma pro vaše zákazníky. Sdílejte nadšení zákazníků pro růst vaší značky či produktu. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).
Doručí vhodnou zprávu, ve správném čase, nejlepším kanálem, správné osobě. Nabízí propojení interakcí Vašich zákazníků z různých komunikačních kanálů a zařízení. Segmentace a cílení marketingových kampaní na základě zákaznických dat a chování. Integrace dat v reálném čase. Vizualizace chování zákazníka napříč všemi kanály. Vyhodnocení marketingových kampaní k optimalizaci firemní strategie. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).
Podpora prodejních aktivit pro B2B i B2C. Komplexní a přehledná správa zákazníků. Automatizace prodejních a schvalovacích procesů. Snadné sledování příležitostí díky datům umístěných na jednom místě. Přehled prodejní produktivity pomocí reporting nástrojů. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).
Intuitivní podpora vašich servisních služeb. Podpora one-to-one vztahu s každým zákazníkem. Komunikace přes tradiční kanály (telefon, email) až po sociální sítě (Facebook, Twitter). Maximalizace zákaznické zkušenosti. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).
Objevte příběh, který se skrývá za vašimi daty. Tableau CRM (dříve Einstein Analytics) dá vašim uživatelům Salesforce CRM k dispozici akční přehledy a analýzy s možností využití umělé inteligence, které dramaticky zvýší jejich produktivitu a schopnost dělat správná rozhodnutí.
Na čem si Salesforce hodně zakládá je silná komunitní síť, sdílející jednotlivé tipy, triky i samotné návrhy řešení v rámci jednotlivých oblastí.
Salesforce klade důraz i na vzdělávání a k tomu slouží Trailhead platforma kde se dají nalézt kurzy reflektující jak technické, tak business znalosti napříč všemi oblastmi.
Salesforce byl jedním z prvních, kdo přišel s internetovým obchodem, kde může každý najít aplikace třetích stran, které rozšiřují nebo doplňují funkcionalitu řešení.
Salesforce není jen o standardních funkcionalitách, ale i možnosti rozšířit Vaše řešení o procesy, funkcionality a front-end komponenty podle vašich unikátních potřeb.
Propojení s emailovými poskytovateli je nativní součástí včetně obousměrné synchronizace emailů a kontaktů.
Změny v zobrazení, procesech či atributech rychle a jednoduše, a to díky unikátnímu administračnímu prostředí.
Při jakékoliv činnosti zajištěna maximální uživatelská zkušenost díky moderní webové aplikaci připravené k použití i na mobilních zařízeních.
Bezpečnost celého systému je garantovaná reflektováním aktuálních bezpečnostních a technologických trendů. Samozřejmostí je intuitivní řízení oprávnění k datům samotným.
Není potřeba nic vyvíjet. Během krátké chvíle jste schopni pracovat se Salesforce přímo z vašeho mobilu, a to se snadno konfigurovatelnou nativní mobilní aplikací na všech aktuálních mobilních platformách.
Salesforce umožňuje vytvářet sady interaktivních reportů a dashboardů, které dokážou pokrýt většinu vašich požadavků.
Z naší zkušenosti může být většina procesů zautomatizována a v rámci řešení na platformě Salesforce je toto možné s mnoha standardními funkcionalitami.
Finančně-technologickou službu Zonky provozuje společnost Benxy s.r.o., za kterou stojí nejvýznamnější česká investiční skupina PPF. Zonky už lidem poskytlo půjčky v hodnotě přes 18 miliard korun a zároveň spravuje portfolio deseti tisícům investorů. Úspěch Zonky je od začátku založen na férovém přístupu a využití nejnovějších technologií, díky kterým je Zonky atraktivní prozákaznickou firmou s rychlými a jednoduchými procesy pro vyřízení půjčky.
Přečíst Case StudyKiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.
Přečíst Case StudyČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.
Přečíst Case StudyO digitalizaci firemních procesů se mluví neustále. Ale jak je na tom marketing v B2B segmentu? Proč je tak důležité věnovat se tvorbě zákaznických cest? Dokážeme díky správnému nastavení získat větší množství kvalifikovaných leadů? Na tyto otázky najdete odpovědi v rozhovoru s naší Business Consultant Kristínou Tyrlíkovou, která je profesionálka v B2B marketingu.
V minulém díle našeho článku o nejčastějších překážkách digitální transformace jsme se zmínili o tom, jak důležité je mít ve firmě digitálního lídra, zavedenou strategii digitální transformace, a hlavně se nebát selhání. Ve druhé části si povíme, proč je důležité mít vlastní digitální tým, proč nepodcenit přípravu, a nakonec si vysvětlíme, proč je dobré získat rychlé výsledky.
Jak přistupujete k chybám? V první části od našeho CTO Milana Bodláka jsme se podívali, se jaké jsou různé přístupy k chybám, proč je důležité ve firmě otvírat „zakázaná” témata a praktické návody, jak toho využít při seberozvoji a vedení lidí. Ve druhé části za se podíváme, jaké nástroje nám pomohou odhalovat i drobné opakující se chyby a kde s prací s chybami začít.