Jak dopadla panelová diskuze ředitelů úspěšných firem o změnách v době pokoronové?

Kdo přijal pozvání?

Do panelové diskuze ředitelů úspěšných firem o změnách v době pokoronové přijali naše pozvání ředitelé z diametrálně odlišných odvětví. Byli to:

  • Michal Brothánek, ředitel obchodu ČSOB Pojišťovna
  • David Pavlík, CIO Kiwi.com
  • Blanka Sigmundová, Managing Director, Loono
  • Vladimír Püschner, ředitel IT DPD Czech Republic
  • Jakub Strýček, ředitel marketingu Zonky

My jsme za to velmi vděční. V nějaké pro nás nekomfortní situaci často chybí nadhled a empatie, jak to vlastně mají ostatní. Samozřejmě není vždy čas řešit potíže ostatních, když sami nestíháme. V předchozích měsících byl pro všechny důležitý business. Proto jsme dali dohromady zástupce z oblasti financí, neziskového sektoru, logistiky a cestovního ruchu. A když se trochu oprostíme od potíží v naší firmě, můžeme se dozvědět hodně nového a v neposlední řadě i vyzkoušet už něco osvědčeného.

To se na panelové diskuzi povedlo. Blanka Sigmundová řídící neziskovou organizaci Loono se s námi podělila o to, jak byli pro ně poslední měsíce velmi náročné. Jak se museli naučit fungovat online. To jim otevřelo brány k dříve opomíjeným regionům, naučili se efektivněji využívat čas i nové příležitosti, jsou nyní agilnější a více businessoví.

Je to všechno o lidech

Vladimír Püschner z DPD se svěřil, jak u nich vždy byla velká obava z nových procesů a technologií. Potýkali se s nechutí zaměstnanců se něco učit a s negativním postojem. Ovšem po vládních omezeních nebylo jiné řešení. Jako mávnutím kouzelného proutku všechno šlo a i ti, kteří nechtěli, se museli rychle adaptovat na využívání nových systémů. Krize nás přesvědčila, že i routing, standardně trvající tři měsíce, se dá zvládnout za tři dny.

To potvrdil i Michal Brothánek, ČSOB Pojišťovna. Chválil si, jak bylo pozoruhodné extrémní spojení lidí a snaha všech využít tuto příležitost a jít dál, pryč ze situace, která je obchodně limituje.

Ano, je to vše o lidech. Utvrdil nás v tom i David Pavlík, Kiwi.com, který si chválil zapojení zaměstnanců a jak se pro ně stala zpětná vazba na další směřování firmy nedílnou součástí, kterou si ponechají i do budoucna. U nich byli pozitivně překvapení, jak jim home office i efektivita zaměstnanců fungovali.

A jak to fungovalo v Zonky – platformě postavené na lidech? Jakub Strýček nás ujistil, že i oni dokázali produkci udržet ve vzdáleném připojení, ačkoli se potýkali se změnou návyků spotřebitelského chování, změnou rizik. Adaptaci zvládli skvěle a udrželi riziko platformy co možná nejnižší a to pro ně bylo klíčové.

Jak pomohl Salesforce?

Salesforce není jen platforma na dobu krize, ale díky ní budete o krok napřed. V Kiwi.com používají jen cloudové platformy. David Pavlík si pochválil, že mohou pracovat odkudkoliv. Tato možnost jim dala obrovskou flexibilitu bez ohledu na COVID-19.

Salesforce nám pomáhá sjednotit sales oddělení Geis a DPD.
                                                      Vladimír Püschner, ředitel IT DPD Czech Republic

Vladimír Püschner nám zas prozradil, že v DPD jim Salesforce nejvíce pomáhá v integraci. DPD koupilo  společnost Geis a Salesforce jim pomáhá sjednotit sales oddělení obou firem. A nejen to. Měli hodně problémové komunikační kanály marketingu. Díky Salesforce teď mohou nastavit marketingové moduly podle svých představ.

Salesforce je pro nás hlavní platformou, díky které dokážeme celou síť řídit a analyzovat aktivity.
                                                Michal Brothánek, ředitel obchodu ČSOB pojišťovna

V Loono využívají možnosti segmentace komunikace na jednotlivé subjekty, díky čemuž dosahují vyšší  efektivity a relevance sdělení. Blanka Sigmundová využívá reporting na denní bázi - okamžitě vidí, o kolik přišli a kolik potřebují, aby mohli dále fungovat.

Jakub Strýček ze Zonky se s námi podělil, jak je pro něj jako marketingového ředitele důležitá schopnost říct správnou věc správným lidem ve správný okamžik. Potřebují komunikovat s jednotlivci, ale to bohužel v jejich rozsahu a objemu není v lidských silách možné. Ovšem díky Salesforce tohle dokáží. Volnou kapacitu využívají k personálním hovorům.

Každý z pozvaných hostů nám předal cenné zkušenosti, kterých si velmi vážíme. Je nám ctí, že je můžeme sdílet dál.

Samozřejmě toto není konec. Jak zmínil Michal Brothánek, tak dopad se může u nich objevit třeba až za rok. A jistě se to netýká jen odvětví financí.

My moc děkujeme, že jste byli s námi. Pokud jste panelovou diskuzi nestihli, můžete se podívat na videozáznam zde.

Videozáznam panelové diskuze

Přejeme do budoucna vše dobré a buďte připraveni, pokud by přišla další vlna.

Nevíte-li si rady, obraťte se na nás, rádi vám pomůžeme s analýzou stávajícího stavu a návrhem na zlepšení firemních procesů.

Nejnovější webinář


Zaujaly vás naše služby?

Kontaktujte nás
Thanks for your email! We’ll get back to you ASAP.
Oops! Something went wrong while submitting the form.