Navrženo na platformě Salesforce s ohledem na zákazníka. Poskytuje personalizované zapojení v průběhu celého procesu a napříč všemi kanály.
Americká společnost Kemp, která se zabývá efektivitou a bezpečností on-premise a cloudových datových center, koupila v roce 2021 českou společnost Flowmon se sídlem v Brně, aby rozšířila svou produktovou řadu. Obě společnosti používaly Salesforce CRM a bylo rozhodnuto...
Definujte své zákaznické cesty snadným přetažením myší za pomoci nástroje drag & drop (táhni a pusť). Automatizované větvení cesty může být založeno na různých atributech, na chování zákazníka a fázi strategie. Využijte umělou inteligenci k optimalizaci výkonnosti strategie a automatizujte celý proces pro dosažení vyšší efektivity.
Připravte komunikační plán, který zahrnuje všechny potřebné kanály. Použijte nástroj „drag & drop builder“, jenž obsahuje různé automatizace a komponenty obchodní logiky a lze ho konfigurovat na základě vašich požadavků. Navrhujte a spravujte komunikační šablony s dynamickým obsahem – ten poskytuje sdělení na míru pro každého zákazníka. Součástí je nativní správa většiny digitálních kanálů (e-mail, messenger, webové stránky, webové portály, SMS) s předpřipravenou integrační vrstvou pro propojení s jakýmikoliv dalšími externími systémy jako jsou např. e-mailové platformy nebo externí partneři. Vytvářejte webové stránky na míru s interaktivním obsahem relevantním pro každého zákazníka a umožněte mu s vámi komunikovat zcela novým způsobem.
Nastavte procesy pro správu pohledávek a automatizujte pracovní postupy jednoduše s pomocí „drag & drop“ nástroje. Zjednodušte a zrychlete proces a nechte uživatele soustředit se na důležitější úkoly. Vytvářejte formuláře a workflow pro své interní pracovníky, externí partnery i zákazníky. Nastavte a používejte automatizace procesů jenž vám pomohou zvýšit efektivitu procesů. Využijte validační pravidla a schvalovací procesy, abyste předešli chybám nebo nesprávným vstupům a zajistěte si tak shodu procesu a dat s vašimi standardy.
Poskytněte obchodnímu týmu, partnerům a zákazníkům uživatelské rozhraní, které je přizpůsobeno jejich potřebám. Díky speciálnímu nástroji je tvorba uživatelského rozhraní otázkou několika kliknutí. Pro různé uživatelské role lze současně nasadit více verzí uživatelského rozhraní. Bezproblémové vytváření nových objektů nebo atributů na obrazovky a do formulářů je snadné a intuitivní. Tento proces může provádět člověk na pozici „business administrator“.
Collections by Enehano lze využít pro všechny fáze správy pohledávek – od „pre-collections“ k “ „legal collections“. Systém podporuje procesy prováděné vašimi interními zaměstnanci a může být nativně rozšířen na vaše partnery a agentury. Prostřednictvím webového portálu jej lze také vybudovat přímo pro zákazníky. Collections by Enehano pokrývá celý proces správy pohledávek – od návrhu strategie, komunikace, akcí a výsledků až po jejich vypořádání (splátkové kalendáře, restrukturalizace, konsolidace atd.). Vše na jedné snadno konfigurovatelné a flexibilní platformě, která je připravena vás podpořit na cestě ke zlepšení kvality vašich služeb.
Náš systém lze nakonfigurovat tak, aby pokrýval všechny části procesu správy pohledávek počínaje „pre-collections“ až po „legal collections“ a prodej pohledávek. Collections by Enehano podporuje firmy v navrhování procesů podle jejich potřeb pomocí přístupu „low-code/no-code“, který pokrývá všechny funkce od automatizace procesů až po uživatelské rozhraní.
No-code přístup je zakotven v každé části našeho řešení. Od navržení datového modelu, komunikačních strategií, automatizace procesů, pracovních postupů, obchodní logiky nebo tvorby uživatelského rozhraní. Všechny změny jsou automaticky dostupné pro externí systémy prostřednictvím vrstvy API.
Business uživatelé a administrátoři tak mají možnost konfigurovat systém podle konkrétních potřeb podniku a vaše společnost bude těžit z rychlosti změn a dodávek nových funkcí a zároveň se sníží zapojení IT specialistů pro zajišťování nových podnikových/business funkcí a procesů. Platforma Salesforce má předem konfigurované integrace s hlavními bankovními systémy, dialery, zpracovateli plateb a poskytovateli zpráv. Rozsáhlé integrační kapacity prostřednictvím robustní vrstvy API pomáhají s rychlostí implementace a zavádění našeho řešení.
Collections by Enehano jsme navrhli na základě procesu správy pohledávek pro finanční instituce, které jsou obvykle nejsložitější. Tento nástroj však lze použít pro jakýkoli proces správy pohledávek napříč odvětvími a je obzvláště vhodný (nejen) pro B2C společnosti, které potřebují řešit pohledávky za maloobchodními zákazníky. Řešení je vhodné i pro využití v řadě dalších odvětví jako jsou utility, telekomunikace nebo maloobchod.
Všechna data jsou bezpečně uložena a chráněna v datových centrech Salesforce a pro zajištění další úrovně ochrany dat lze použít šifrovací nástroje. Data jsou v reálném čase poskytována řízeným způsobem různým uživatelským úrovním. Součástí řešení jsou vysoce konfigurovatelné klíčové ukazatele výkonnosti, metriky výkonnosti procesu a další reporty. Regulatorní reporty a reporty o dodržování předpisů lze navrhnout na základě specifických potřeb podniku a sdílet je s příslušnými stranami.
Každý zákazník je, stejně jako jeho procesy, jedinečný. Proto během diskusí s našimi zákazníky doporučíme osvědčené postupy při navrhování procesů správy pohledávek, poradíme s navržením strategie a uživatelského rozhraní a dalších částí řešení. Naší snahou je vytvořit řešení společně s našimi zákazníky tak, aby dokonale zapadalo do jejich IT ekosystému a rámce obchodních procesů.
Délka implementace závisí na složitosti procesu, který zákazník potřebuje pomocí našeho řešení zvládnout, a na hloubce integrace do dalších IT systémů, jež zákazník používá. Může to být od 3 měsíců u jednoduchých procesů a integrací až po několikaměsíční projekt, který je typicky rozdělen na etapy. Každá dílčí dodávka pokrývá předem definovanou část obchodního procesu. Náš tým má zkušenosti z různě velkých projektů a na základě úvodních rozhovorů se zákazníkem jsou naši business konzultanti schopni poskytnout kvalifikovaný odhad složitosti projektu a jeho délky.
Cena řešení závisí na komplexnosti řešení a je s každým zákazníkem projednána individuálně před zahájením projektu. Rádi s vámi probereme vaše potřeby a připravíme nabídku, která je bude reflektovat. Kontaktujte nás prosím na e-mailu collections@enehano.cz nebo na telefonním čísle +420 737 264 265 a domluvte se na dalším postupu.
Maximalizujte efektivitu správy pohledávek díky našemu flexibilnímu cloudovému řešení Collections postavenému na platformě Salesforce. Domluvte si s námi nezávaznou konzultaci a zjistěte více.