Spravujte vaše pohledávky efektivně díky flexibilnímu řešení v cloudu

Navrženo na platformě Salesforce s ohledem na zákazníka. Poskytuje personalizované zapojení v průběhu celého procesu a napříč všemi kanály.

Snadno konfigurovatelné a flexibilní

Řešení poskytuje díky technologii Salesforce maximální flexibilitu a škálovatelnost. Zapojte zákazníky zcela novým způsobem a zlepšete zdraví svého portfolia.

Low-code

Nemáte čas nebo kapacitu na kódování? Využijte no-code a low-code přístup. Od navržení datového modelu, komunikačních strategií, automatizace procesů, přes řešení pracovních postupů a obchodní logiky až po tvorbu uživatelského rozhraní.

Maximální bezpečí

Všechna data jsou bezpečně uložena a chráněna v datových centrech Salesforce. Pro zajištění vyšší úrovně ochrany dat lze použít šifrovací nástroje.

Kde jsme pomohli

Integrace Flowmon do Kemp

Americká společnost Kemp, která se zabývá efektivitou a bezpečností on-premise a cloudových datových center, koupila v roce 2021 českou společnost Flowmon se sídlem v Brně, aby rozšířila svou produktovou řadu. Obě společnosti používaly Salesforce CRM a bylo rozhodnuto...

Číst Case Study

Hlavní výhody Collections by Enehano

Návrh, realizace a monitorování strategie

Definujte své zákaznické cesty snadným přetažením myší za pomoci nástroje drag & drop (táhni a pusť). Automatizované větvení cesty může být založeno na různých atributech, na chování zákazníka a fázi strategie. Využijte umělou inteligenci k optimalizaci výkonnosti strategie a automatizujte celý proces pro dosažení vyšší efektivity.

Vícekanálové zapojení zákazníků

Připravte komunikační plán, který zahrnuje všechny potřebné kanály. Použijte nástroj „drag & drop builder“,  jenž obsahuje různé automatizace a komponenty obchodní logiky a lze ho konfigurovat na základě vašich požadavků. Navrhujte a spravujte komunikační šablony s dynamickým obsahem –⁠ ten poskytuje sdělení na míru pro každého zákazníka. Součástí je nativní správa většiny digitálních kanálů (e-mail, messenger, webové stránky, webové portály, SMS) s předpřipravenou integrační vrstvou pro propojení s jakýmikoliv dalšími externími systémy jako jsou např. e-mailové platformy nebo externí partneři. Vytvářejte webové stránky na míru s interaktivním obsahem relevantním pro každého zákazníka a umožněte mu s vámi komunikovat zcela novým způsobem.

Automatizace procesů a pracovních postupů

Nastavte procesy pro správu pohledávek a automatizujte pracovní postupy jednoduše s pomocí „drag & drop“ nástroje. Zjednodušte a zrychlete proces a nechte uživatele soustředit se na důležitější úkoly. Vytvářejte formuláře a workflow pro své interní pracovníky, externí partnery i zákazníky. Nastavte a používejte automatizace procesů jenž vám pomohou zvýšit efektivitu procesů. Využijte validační pravidla a schvalovací procesy, abyste předešli chybám nebo nesprávným vstupům a zajistěte si tak shodu procesu a dat s vašimi standardy.

Konfigurovatelné uživatelské rozhraní

Poskytněte obchodnímu týmu, partnerům a zákazníkům uživatelské rozhraní, které je přizpůsobeno jejich potřebám. Díky speciálnímu nástroji je tvorba uživatelského rozhraní otázkou několika kliknutí. Pro různé uživatelské role lze současně nasadit více verzí uživatelského rozhraní. Bezproblémové vytváření nových objektů nebo atributů na obrazovky a do formulářů je snadné a intuitivní. Tento proces může provádět člověk na pozici „business administrator“.

Jeden systém, který zajišťuje celý proces sběru

Collections by Enehano lze využít pro všechny fáze správy pohledávek – od „pre-collections“ k “ „legal collections“. Systém podporuje procesy prováděné vašimi interními zaměstnanci a může být nativně rozšířen na vaše partnery a agentury. Prostřednictvím webového portálu jej lze také vybudovat přímo pro zákazníky. Collections by Enehano pokrývá celý proces správy pohledávek – od návrhu strategie, komunikace, akcí a výsledků až po  jejich vypořádání (splátkové kalendáře, restrukturalizace, konsolidace atd.). Vše na jedné snadno konfigurovatelné a flexibilní platformě, která je připravena vás podpořit na cestě ke zlepšení kvality vašich služeb.

Co získám, pokud implementuji Collections by Enehano

Schopnost přizpůsobit se rychle se měnícímu prostředí

V souvislosti s ekonomickou, zdravotní a regulační krizí je stále naléhavější řídit úvěrové riziko. Investovat do správy pohledávek ještě nikdy nebylo tak důležité jako dnes. Vzhledem k tomu, že úvěrové riziko roste v celém odvětví, bude správa pohledávek vyžadovat řešení, které musí být škálovatelné a vyvážené, aby zajistilo efektivnější reakce na nové výzvy.

Škálovatelnost a flexibilita systému správy pohledávek

Zákazníci a produkty se neustále vyvíjejí a mít systém, který vám pomůže rychle reagovat na nové trendy a výzvy, je pro udržitelnost vašeho podnikání zásadní. Flexibilita a škálovatelnost systému je zásadní pro rozhodování o investicích. Systém správy pohledávek poroste s vámi i bez nutnosti dodatečných finančních prostředků, čímž se výrazně zvyšuje návratnost původní investice.

Konfigurovatelnost a přizpůsobení

Možnost přidávat nové funkce a upravovat stávající bez nutnosti zapojení IT specialistů je pro firmu výhodou, protože se stává méně závislou na interních i externích zdrojích. Mějte k dispozici systémy s širokými možnostmi konfigurace, abyste mohli rychle reagovat a celý proces správy pohledávek flexibilně přizpůsobovat.

Nejčastější otázky

Jakou část správy pohledávek váš systém pokrývá?
Co mi přinese řešení postavené na no-code/low-code platformě?
Je váš produkt určen pouze pro banky a finanční instituce?
Jsou moje data v cloudu v bezpečí a jak „rychle“ se k nim dostanu?
Nabízíte předem konfigurované řešení pro správu pohledávek?
Jak dlouho trvá implementace?
Jaká je cena vašeho řešení?

Domluvte si s námi schůzku

Maximalizujte efektivitu správy pohledávek díky našemu flexibilnímu cloudovému řešení Collections  postavenému na platformě Salesforce. Domluvte si s námi nezávaznou konzultaci a zjistěte více.

Potřebujete poradit?

Váš Collections tým

Jaroslav Havrda
ENTERPRISE SALES DIRECTOR

Jarda již 20 let pomáhá velkým firmám transformovat jejich podnikání.V Enehanu zodpovídá za úspěchy našich největších zákazníků.

Jakub Hanák
Salesforce Konzultant

Více než 5 let se specializuje na data a datovou analytiku. Má zkušeností jako Salesforce konzultant, analytik a administrátor z projektů pro malé i velké firmy. Zaměřuje se na business analýzy a identifikaci potřeb zákazníka.

Matúš Džavan
Senior Business Consultant

Seniorní leader s mezinárodními zkušenostmi v bankovnictví a poradenské činnosti v České republice a Evropě. Významné manažerské role v oblasti řízeni rizik, fúzí a akvizicí, projektového a krizového řízení. Deset let v pozici B-1 zodpovědného za oblast Retail risku a Collections.

Martin Hronek
Senior Business Architect

Seniorní profesionál se zkušenostmi z oblastí obchodu, managementu, business developmentu CRM a risk managementu a s prokazatelnou historií budování, řízení a rozvoje týmu.

Tomáš Vrzák
Head of Business Consulting

Sedm let zkušeností jako IT a byznys konzultant v oblasti obchodu, servisu a marketingu. Posledních pět let se věnuje projektům implementace Salesforce pro velké i malé firmy z oblasti finančního a bankovního sektoru v rámci České republiky i zahraničí.