Současní zákazníci vyžadují rychlý, responzivní a personalizovaný servis, a to napříč všemi dostupnými kanály z kteréhokoliv zařízení. Mnoho zákazníků preferuje komunikaci přes digitální kanály, ale velká část zákazníků stále preferuje volání na infolinku.
Zvyšte spokojenost vašich zákazníků a zároveň efektivitu poskytované zákaznické péče.
Zonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, která poskytuje online půjčky mezi lidmi. Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by pomohl řídit rozvoj kombinací vlastních zkušeností s dalšími nástroji Salesforce.
V systému je zajištěno pečlivé zaznamenávání interakcí se zákazníky ve strukturované formě. To zahrnuje kompletní historii řešení případů. Každému případu je přidělena jasně definovaná zodpovědnost za jeho řešení, což zajišťuje jasné a efektivní řízení. Zároveň v systému získáte podporu celého procesu vyřizování požadavků, včetně automatizovaného předávání případů mezi řešiteli. Díky prioritizaci případů a výběru nejvhodnějšího agenta se zabezpečuje rychlé a efektivní řešení. Systém nabízí i tzv. Child casy, umožňuje současný přístup více řešitelů ke stejnému případu a koordinaci jejich aktivit.
Nastavte procesy pro správu pohledávek a automatizujte pracovní postupy jednoduše s pomocí „drag & drop“ nástroje. Zjednodušte práci agentů doporučením v každém procesním kroku a zároveň automatizovaným přechodem na následující krok včetně přiřazení konkrétnímu řešiteli. Nastavte řízení schvalovacího procesu, zajistěte jeho správnost a podmíněné využití. Používejte automatizace, které vám pomohou zvýšit efektivitu procesů.
Podpořte agenty skrze doporučená řešení a sestavením personifikované odpovědi. Sdílejte zkušenosti mezi agenty a zároveň umožněte sdílení informací i se zákazníky prostřednictvím webového portálu. Napojením znalostní databáze podpoříte samoobslužný servis a většího využití automatizací v digitálních kanálech.
Sjednoťte nejdůležitější informace do dynamického dashboardu personifikovaného pro agenty i supervizory. Získáte přehled nejdůležitějších úkolů a zároveň vyhodnocení kvality poskytovaných služeb na jedné obrazovce s možností jednoduchého prokliku na detail informace či úkolu.
Využijte možností přednastavených reportů a jejich modifikací. Nebo vytvářejte vlastní reporty jednoduchou Drag & Drop funkcionalitou. Okamžitým náhledem na detail informace přímo z reportu budou mít zaměstnanci přehled o vybraných metrikách. Zobrazujte a propagujte data v graficky přívětivém dashboardu, který můžete personifikovat dle role nebo jednoho konkrétního uživatele. Reporting poskytuje jednoduché řešení přístupů a bezpečnost reportovaných dat.
Řešení pro výrobní, servisní a opravárenské společnosti založené na platformě Salesforce CRM. Umožňuje uživatelům digitalizovat a automatizovat servisní či reklamační procesy, zefektivnit pracovní postupy, uchovávat firemní znalostní databázi a mnoho dalších. Klíčovým účelem této platformy je podpora one-to-one vztahu s každým zákazníkem napříč různými kanály či zařízeními.
Řešení doporučujeme využít ve společnostech, kde se pracuje s více kanály pro přijímaní požadavků nebo také v rámci spolupráce s kontaktním centrem a pro firmy, kde působí v terénu alespoň 10 servisních techniků.
Desktop verzi, neboli plnou verzi systému využívá obvykle kontaktní centrum nebo dispečer, který plánuje a rozděluje zakázky mezi jednotlivé techniky. Mobilní aplikaci využívají technici v terénu a to jak interní či externí spolupracovníci.
Licence pro využívání řešení FSL se řídí oficiálním ceníkem Salesforce. V rámci předimplementačního procesu Vám vždy navrhneme využití vhodných licencí.
Obvykle od 4 týdnů, kdy jsme schopni nasadit základní funkcionality pro použití v prostředí klientových procesů a proškolit jeho tým. Podle množství customizací se vždy plánuje celý proces implementace v čase.
Stačí vyplnit formulář níže a následně Vás kontaktuje náš obchodník.