Digitalizace kontaktního centra a back-office

Současní zákazníci vyžadují rychlý, responzivní a personalizovaný servis, a to napříč všemi dostupnými kanály z kteréhokoliv zařízení. Mnoho zákazníků preferuje komunikaci přes digitální kanály, ale velká část zákazníků stále preferuje volání na infolinku.

 Zvyšte spokojenost vašich zákazníků a zároveň efektivitu poskytované zákaznické péče.

Zákaznická 360 - všechny informace na jednom místě

Se zavedením zákaznické 360 budete mít informace k profilu zákazníka a jeho kontaktních osob, case managementu, historii interakcí, přehledu produktů a objednávek vždy po ruce.

Sjednocení obslužných kanálů

Získejte sjednocenou zákaznickou zkušenost bez ohledu na použitý komunikační kanál, komplexní řízení zákaznické komunikace a její distribuce na nejvhodnějšího agenta z jednoho místa (z pohledu agenta i supervizora) a možnost napojení na telefonii a obsluha hovorů přímo ze Salesforce obrazovky.

Responzivní design a mobilní aplikace

Technik v terénu se často potýká s mnoha výzvami a nepříjemnostmi během samotného provádění práce. Avšak, pokud disponuje mobilní aplikací, má možnost jednoduše pořídit fotografii, zaznamenat spotřebovaný materiál nebo získat podpis zákazníka, což mu výrazně usnadňuje celý proces.

Jak jsme pomohli

Zlepšení a rozvoj služeb v Zonky pomocí Salesforce

Zonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, která poskytuje online půjčky mezi lidmi. Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by pomohl řídit rozvoj kombinací vlastních zkušeností s dalšími nástroji Salesforce.

Číst Case Study

Hlavní výhody Field Service Lightning

Case management

V systému je zajištěno pečlivé zaznamenávání interakcí se zákazníky ve strukturované formě. To zahrnuje kompletní historii řešení případů. Každému případu je přidělena jasně definovaná zodpovědnost za jeho řešení, což zajišťuje jasné a efektivní řízení. Zároveň v systému získáte podporu celého procesu vyřizování požadavků, včetně automatizovaného předávání případů mezi řešiteli. Díky prioritizaci případů a výběru nejvhodnějšího agenta se zabezpečuje rychlé a efektivní řešení. Systém nabízí i tzv. Child casy, umožňuje současný přístup více řešitelů ke stejnému případu a koordinaci jejich aktivit.

Automatizace procesů

Nastavte procesy pro správu pohledávek a automatizujte pracovní postupy jednoduše s pomocí „drag & drop“ nástroje. Zjednodušte práci agentů doporučením v každém procesním kroku a zároveň automatizovaným přechodem na následující krok včetně přiřazení konkrétnímu řešiteli. Nastavte řízení schvalovacího procesu, zajistěte jeho správnost a podmíněné využití. Používejte automatizace, které vám pomohou zvýšit efektivitu procesů.

Možnost napojení na Knowledge Base

Podpořte agenty skrze doporučená řešení a sestavením personifikované odpovědi. Sdílejte zkušenosti mezi agenty a zároveň umožněte sdílení informací i se zákazníky prostřednictvím webového portálu. Napojením znalostní databáze podpoříte samoobslužný servis a většího využití automatizací v digitálních kanálech.

Zvýšená spokojenost agentů

Sjednoťte nejdůležitější informace do dynamického dashboardu personifikovaného pro agenty i supervizory. Získáte přehled nejdůležitějších úkolů a zároveň vyhodnocení kvality poskytovaných služeb na jedné obrazovce s možností jednoduchého prokliku na detail informace či úkolu.

Reporting a analýzy

Využijte možností přednastavených reportů a jejich modifikací. Nebo vytvářejte vlastní reporty jednoduchou Drag & Drop funkcionalitou. Okamžitým náhledem na detail informace přímo z reportu budou mít zaměstnanci přehled o vybraných metrikách. Zobrazujte a propagujte data v graficky přívětivém dashboardu, který můžete personifikovat dle role nebo jednoho konkrétního uživatele. Reporting poskytuje jednoduché řešení přístupů a bezpečnost reportovaných dat.

Co získám, pokud implementuji Field Service Lightning

No.1 CRM využívané v zákaznickém servisu s 46% podílem na celosvětovém trhu

27% snížení nákladů na podporu zákazníků díky automatizaci procesů a využití připravených AI funkcionalit

73% zákazníků očekává stejnou zkušenost bez ohledu na jím vybraný komunikační kanál a přiděleného řešitele

Nejčastější otázky

Co je to Field Service Lightning?
Pro jakou společnost je FSL vhodný?
Kdo používá FSL desktop verzi a kdy využít mobilní aplikaci?
Kolik toto řešení stojí?
Jak dlouho trvá implementace řešení?

Domluvte si s námi schůzku

Stačí vyplnit formulář níže a následně Vás kontaktuje náš obchodník.

Potřebujete poradit?

Váš Field Service Lighting tým

Jaroslav Havrda
ENTERPRISE SALES DIRECTOR

Jarda již 20 let pomáhá velkým firmám transformovat jejich podnikání.V Enehanu zodpovídá za úspěchy našich největších zákazníků.

Jakub Hanák
Salesforce Konzultant

Více než 5 let se specializuje na data a datovou analytiku. Má zkušeností jako Salesforce konzultant, analytik a administrátor z projektů pro malé i velké firmy. Zaměřuje se na business analýzy a identifikaci potřeb zákazníka.

Martin Hronek
Senior Business Architect

Seniorní profesionál se zkušenostmi z oblastí obchodu, managementu, business developmentu CRM a risk managementu a s prokazatelnou historií budování, řízení a rozvoje týmu.

Tomáš Vrzák
Head of Business Consulting

Sedm let zkušeností jako IT a business konzultant v oblasti obchodu, servisu a marketingu. Posledních pět let se věnuje projektům implementace Salesforce pro velké i malé projekty z oblasti finančního a bankovního sektoru v rámci České republiky i zahraničí.