Digitalizace procesu řízení pracovníků v terénu

Dostaňte pod kontrolu plánování a realizaci servisu díky plně digitalizovanému procesu od přijetí požadavku až po uzavření servisního zásahu.

Konzole dispečera a vizuálně přehledné plánování

Řešení zahrnuje unikátní prostředí, konzoli dispečera, která poskytuje komplexní přehled jak nad nenaplánovanými servisy, tak samozřejmě slouží i pro plánování servisních zásahů dle kapacity a dovednosti techniků.

Servisní protokol v plně digitalizované podobě

Dostaňte protokoly z papíru do digitální podoby. Ušetřete technikům v místě zásahu odvoz dokumentů zpět k rukám dispečera či na fakturační oddělení, když je může snadno předat elektronickou cestou. Zkrátíte dobu mezi zahájením zásahu a fakturací zakázky a budete působit profesionálně

Mobilní aplikace pro techniky v terénu

Technik v terénu se často potýká s mnoha výzvami a nepříjemnostmi během samotného provádění práce. Avšak, pokud disponuje mobilní aplikací, má možnost jednoduše pořídit fotografii, zaznamenat spotřebovaný materiál nebo získat podpis zákazníka, což mu výrazně usnadňuje celý proces.

Kde jsme pomohli

Integrace Sales Cloud (CRM) a Pardot pro sladění různých prodejních procesů v Productboard

Po navýšení financování série A byl Productboard připraven pustit se do škálování na další úroveň. Společnost se sídlem v San Francisku potřebovala automatizovat a zefektivnit své obchodní a prodejní procesy - včetně marketingové automatizace - a efektivněji využívat klientská data.

Číst Case Study

Hlavní výhody Field Service Lightning

Správa a organizace případů

Celý evidenční model napomáhá k urychlení procesu zpracování případů, ať už jde o nový servis nebo vyřízení reklamace. Vždy jde o čas. Pomocí automatizovaných procesů lze přiřazovat případy na nejvíce kompetentní týmy nebo jednotlivce na základě jejich dostupnosti nebo jejich dovedností.

Komplexní správa zákazníků

Mějte přehled o svých zákaznících a kontaktech včetně událostí a kompletní historie interakcí. Když vám zavolá nový zákazník, rychle si ho zaevidujte a začněte proces. Pokud se ozve stávající klient, na jeho kartě vidíte vše, co potřebujete pro jeho identifikaci a rychlé odbavení požadavku.

Konzole dispečera

Řešení zahrnuje unikátní prostředí, konzoli dispečera, která poskytuje komplexní přehled nad jak nenaplánovanými servisy, tak samozřejmě slouží pro plánování servisních zásahů dle kapacity a dovednosti techniků. Pokud máte rádi čísla a je pro vás důležitá efektivita, lze pomocí tohoto nástroje sledovat čas strávený na servisní akci a následně vyhodnocovat a porovnávat jednotlivé techniky. Najdete zde i plánovač tras a nedílnou součástí je automatizace, která notifikuje dispečera o dokončeném servisu a zároveň umožňuje okamžitě přístup ke klientem podepsanému servisnímu protokolu z místa zásahu.

Evidence smluv o službách a oprávnění

Díky této funkcionalitě zakládejte, evidujte a editujte kontrakty s klienty. Na základě kontraktů lze vytvářet série preventivních servisů a další automatizované akce, či notifikace, tak aby vám nic neuteklo.

Prostor pro ukládání a sdílení souborů

Sdílejte veškeré soubory, mějte v reálném čase přehled a kontrolu nad kompletní dokumentací ke každému případu. Zpřístupněte členům vašeho týmu aktuální dokumenty dle potřeby a role každého z nich.

Co získám, pokud implementuji Field Service Lightning

Zvýšení produktivity techniků v terénu

Každá firma vyžaduje po svých technicích co největší množství provedených servisních zásahů. Často je dokonce na počet realizovaných servisů navázán systém odměn. Díky implementaci FSL ušetří technik čas v místě zásahu a také odpadá nutnost přesunu s protokoly o servisu zpět na centrálu.

Automatizované plánování servisních zásahů

Jak, komu a na základě čeho přidělovat servisy?
To je věčný problém, který musí řešit servisní manageři a který implementací FSL odpadá. Díky implementaci řešení budete mít vždy přehled o aktuálních kapacitách techniků, jejich dovednostech a plánu tras.

Přehled o všech servisních operacích v reálném čase

Sledujte v reálném čase, kde je aktuálně konkrétní technik, jaký materiál na zakázce spotřeboval, zda vše proběhlo v pořádku, nebo naopak zda je potřeba součinnost kolegy. To vše představuje maximální efektivitu a urychlení celého procesu.

Nejčastější otázky

Co je to Field Service Lightning?
Pro jakou společnost je FSL vhodný?
Kdo používá FSL desktop verzi a kdy využít mobilní aplikaci?
Kolik toto řešení stojí?
Jak dlouho trvá implementace řešení?

Domluvte si s námi schůzku

Stačí vyplnit formulář níže a následně Vás kontaktuje náš obchodník.

Potřebujete poradit?

Váš Field Service Lighting tým

Jaroslav Luc
Business Development Manager

Seniorní leader a consultant se zaměřením na Manufacturing, Service a Technology segment. Vedení implementačního týmu od malých projektů až po enterprise řešení. Zkušenost na pozicích Divizního manažera a Competence leadera pro CRM.

Martin Hronek
Senior Business Architect

Seniorní profesionál se zkušenostmi z oblastí obchodu, managementu, business developmentu CRM a risk managementu a s prokazatelnou historií budování, řízení a rozvoje týmu.

Štefan Benčík
Business Consultant

Business Consultant, který nám přináší zákaznický přístup, optimismus a znalost trhu.