Dostaňte pod kontrolu plánování a realizaci servisu díky plně digitalizovanému procesu od přijetí požadavku až po uzavření servisního zásahu.
Po navýšení financování série A byl Productboard připraven pustit se do škálování na další úroveň. Společnost se sídlem v San Francisku potřebovala automatizovat a zefektivnit své obchodní a prodejní procesy - včetně marketingové automatizace - a efektivněji využívat klientská data.
Celý evidenční model napomáhá k urychlení procesu zpracování případů, ať už jde o nový servis nebo vyřízení reklamace. Vždy jde o čas. Pomocí automatizovaných procesů lze přiřazovat případy na nejvíce kompetentní týmy nebo jednotlivce na základě jejich dostupnosti nebo jejich dovedností.
Mějte přehled o svých zákaznících a kontaktech včetně událostí a kompletní historie interakcí. Když vám zavolá nový zákazník, rychle si ho zaevidujte a začněte proces. Pokud se ozve stávající klient, na jeho kartě vidíte vše, co potřebujete pro jeho identifikaci a rychlé odbavení požadavku.
Řešení zahrnuje unikátní prostředí, konzoli dispečera, která poskytuje komplexní přehled nad jak nenaplánovanými servisy, tak samozřejmě slouží pro plánování servisních zásahů dle kapacity a dovednosti techniků. Pokud máte rádi čísla a je pro vás důležitá efektivita, lze pomocí tohoto nástroje sledovat čas strávený na servisní akci a následně vyhodnocovat a porovnávat jednotlivé techniky. Najdete zde i plánovač tras a nedílnou součástí je automatizace, která notifikuje dispečera o dokončeném servisu a zároveň umožňuje okamžitě přístup ke klientem podepsanému servisnímu protokolu z místa zásahu.
Díky této funkcionalitě zakládejte, evidujte a editujte kontrakty s klienty. Na základě kontraktů lze vytvářet série preventivních servisů a další automatizované akce, či notifikace, tak aby vám nic neuteklo.
Sdílejte veškeré soubory, mějte v reálném čase přehled a kontrolu nad kompletní dokumentací ke každému případu. Zpřístupněte členům vašeho týmu aktuální dokumenty dle potřeby a role každého z nich.
Řešení pro výrobní, servisní a opravárenské společnosti založené na platformě Salesforce CRM. Umožňuje uživatelům digitalizovat a automatizovat servisní či reklamační procesy, zefektivnit pracovní postupy, uchovávat firemní znalostní databázi a mnoho dalších. Klíčovým účelem této platformy je podpora one-to-one vztahu s každým zákazníkem napříč různými kanály či zařízeními.
Doporučujeme využít toto řešení ve společnostech, které přijímají požadavky prostřednictvím více kanálů nebo spolupracují s kontaktním centrem. Je také vhodné pro firmy, které mají alespoň 10 servisních techniků působících v terénu.
Desktop verzi, neboli plnou verzi systému, využívá obvykle kontaktní centrum nebo dispečer, který plánuje a rozděluje zakázky mezi jednotlivé techniky. Mobilní aplikaci využívají technici v terénu, a to jak interní, tak externí spolupracovníci.
Licence pro využívání řešení FSL se řídí oficiálním ceníkem Salesforce. V rámci předimplementačního procesu vám vždy navrhneme využití vhodných licencí.
Základní funkcionality pro použití v procesech klienta jsme schopni nasadit obvykle od 4 týdnů včetně proškolení jeho týmu.
Stačí vyplnit formulář níže a následně Vás kontaktuje náš obchodník.