Objevte nový inovativní způsob, jak dostat váš obchod na zcela novou úroveň. Automatizujte své prodejní procesy.
ČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.
Mějte kompletní přehled o zákaznících a kontaktech včetně historie interakcí a komunikace či interních diskusích. Jednotlivé účty propojujte s populárními sociálními médii jako je Facebook, Twitter či LinkedIn, které vám umožní mít vždy po ruce aktuální informace a záznamy o aktivitách vašich zákazníků.
Díky datům umístěným na jednom místě můžete snadno sledovat vývoj každé obchodní příležitosti a věnovat se těm nejdůležitějším. U každé obchodní příležitosti se uchovávají všechny informace včetně komunikace se zákazníkem, stádia příležitosti, seznamu konkurentů i dalších kroků a úkolů, které je potřeba udělat. Vytvoření cenové nabídky a její poslání zákazníkovi uděláte na pár kliků. Opportunity Management snadno přizpůsobíte vašim prodejním procesům.
Ukládejte veškeré relevantní informace o potencionálních zákaznících (leadech), včetně kontaktní historie. Uvidíte, která např. která marketingová kampaň je přilákala. Automatizujte ohodnocování a přiřazování leadů obchodním agentům, kteří se postarají o to, aby vám žádná obchodní příležitosti neunikla.
Automatizujte odeslání e-mailové notifikace při vzniku obchodní příležitosti nebo přiřazení úkolů v jednotlivých fázích jejího životního cyklu. Díky automatizaci a zjednodušení schvalovacích procesů předejděte výskytu úzkých hrdel v rámci obchodního procesu.
Využijte neomezený přístup ke všem informacím i mimo vaši kancelář. Ať už je obchodní manažer nebo obchodníci kdekoliv, pomocí pár kliků na mobilním telefonu mohou mít přístup k potřebným informacím nebo souborům, schvalovat uzavřené obchody, komunikovat a sdílet obsah s vaším týmem či sledovat výkonnost obchodního týmu přes reporty a dashboardy.
Salesforce Sales Cloud přestavuje CRM platformu určenou především pro prodejní týmy k podpoře jejich aktivity pro B2B i B2C. Tato platforma uchovává informace o potencionálních i současných zákaznících, probíhajících i uzavřených obchodech, a to vše na jednom místě. Sales Cloud umožňuje automatizace prodejních a schvalovacích procesů, snadné sledování příležitostí a prodejní produktivity pomocí reporting nástrojů a v mimo jiné i efektivní komunikaci skrze integrované komunikační nástroje, jako jsou Chatter, E-mail či Kalendář.
Díky faktu, že Sales Cloud je cloudové řešení, dokáže se snadno přizpůsobit jakékoliv velikosti podniku, od drobných podnikatelů až po nadnárodní společnosti. Zákazníci na něm především oceňují jeho škálovatelnost a schopnost přizpůsobit celé řešení i těm nejvíce složitým prodejním procesům, ve kterém je bezpečnost dat klíčová.
Sales Cloud je postaven na robustní a flexibilní bezpečností architektuře. Toto řešení využívá více jak 150 000 společností po celém světě, včetně odvětví jako je bankovnictví, zdravotnictví či veřejný sektor, kde bezpečnost dat je klíčová. Platforma tak umožňuje kompletní kontrolu zabezpečení v podstatě nad čímkoliv, od uživatelské a klientské autentizace skrze administrativní oprávnění po přístup k vybraným datům a jejich sdílení. Více informací o zabezpečení Salesforce se můžete dočíst v našem článku.
V závislosti na potřebách vaší společnosti lze získat out-of-the-box CRM již od $25 za uživatele měsíčně. Aktuální ceny a podrobný popis těchto edicí můžete nelézt na oficiálních stránkách Salesforce. Pro správnou konfiguraci, implementaci a přizpůsobení řešení Vašim potřebám, můžete využít služeb Enehana.
Implementace Sales Cloudu nevyžaduje žádné dodatečné náklady na nákup hardwaru či jeho instalaci, navíc toto řešení značně redukuje pracovní zátěž spojenou s provozem pro vaše IT oddělení. Jelikož se jedná o cloudové řešení, které probíhá neustálým vývojem, máte záruku, že tento stěžejní nástroj vaší společnosti bude vždy v souladu s nejnovějšími trendy na trhu.
Stačí vyplnit formulář níže a následně Vás kontaktuje náš obchodník.