Řízení obchodu a obchodního týmu

Objevte nový inovativní způsob, jak dostat váš obchod na zcela novou úroveň. Automatizujte své prodejní procesy.

Rychlá dohledatelnost relevantních dat

Nepřehlednost a roztříštěnost ukládaných informací zpomaluje procesy a neumožňuje posouzení situace v uceleném obraze.

Všechna data na jednom místě

Pokud jsou zákaznická data na různých místech, příp. pouze v hlavě vašeho zaměstnance, důležité informace se nedostávají ke správným lidem a může snadno dojít k jejich opomenutí při důležitých rozhodnutích či dokonce ztrátě.

Rychlé reakce na požadavky trhu

Co se stane pokud poptávka či váš tým značně poroste? Škálovatelnost informačních systémů pohánějících efektivnost vnitřních procesů je důležitým faktorem, který tento růst mohou značně podpořit nebo naopak zbrzdit.

Jak jsme pomohli

Co přinesla implementace Salesforce CRM v ČSOB Pojišťovně?

ČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.

Číst Case Study

Hlavní výhody Sales Cloud

Komplexní a přehledná správa zákazníků

Mějte kompletní přehled o zákaznících a kontaktech včetně historie interakcí a komunikace či interních diskusích. Jednotlivé účty propojujte s populárními sociálními médii jako je Facebook, Twitter či LinkedIn, které vám umožní mít vždy po ruce aktuální informace a záznamy o aktivitách vašich zákazníků.

Snadné sledování obchodních příležitostí díky datům umístěným na jednom místě

Díky datům umístěným na jednom místě můžete snadno sledovat vývoj každé obchodní příležitosti a věnovat se těm nejdůležitějším. U každé obchodní příležitosti se uchovávají všechny informace včetně komunikace se zákazníkem, stádia příležitosti, seznamu konkurentů i dalších kroků a úkolů, které je potřeba udělat. Vytvoření cenové nabídky a její poslání zákazníkovi uděláte na pár kliků. Opportunity Management snadno přizpůsobíte vašim prodejním procesům.

Lead Management

Ukládejte veškeré relevantní informace o potencionálních zákaznících (leadech), včetně kontaktní historie. Uvidíte, která např. která marketingová kampaň je přilákala. Automatizujte ohodnocování  a přiřazování leadů obchodním agentům, kteří se postarají o to, aby vám  žádná obchodní příležitosti neunikla.

Intuitivní automatizace prodejních a schvalovacích procesů

Automatizujte odeslání e-mailové notifikace při vzniku obchodní příležitosti nebo přiřazení úkolů v jednotlivých fázích jejího životního cyklu. Díky automatizaci a zjednodušení schvalovacích procesů předejděte výskytu úzkých hrdel v rámci obchodního procesu.

Přístup k datům odkudkoliv

Využijte neomezený přístup ke všem informacím i mimo vaši kancelář. Ať už je obchodní manažer nebo obchodníci kdekoliv, pomocí pár kliků na mobilním telefonu mohou mít přístup k potřebným informacím nebo souborům, schvalovat uzavřené obchody, komunikovat a sdílet obsah s vaším týmem či sledovat výkonnost obchodního týmu přes reporty a dashboardy.

Co získám, pokud implementuji Sales Cloud

Nárůst produktivity

Současní zákazníci Sales Cloudu uvádí v průměru 38% nárůst produktivity jejich prodejního týmu po zavedení tohoto systému.

#1 Sales Solution

Již několik let v řadě je Sales Cloud globálně #1 Sales Solution napříč mnoha průzkumy uživatelské spokojenosti v oblasti automatizace prodejních procesů (např. Gartner)-

Skokový nárůst obratu

Zákazníci, kteří implementovali Sales Cloud, hlásí skokový nárůst jejich obratu v průměru o 29 %.

Nejčastější otázky

Co je to Sales Cloud?
Pro které společnosti je Sales Cloud vhodný?
Jak jsou má data v Sales Cloudu zabezpečená?
Kolik Sales Cloud stojí? (z ceny licencí a z ceny implementací)
Co obnáší implementace Sales Cloudu?

Domluvte si s námi schůzku

Stačí vyplnit formulář níže a následně Vás kontaktuje náš obchodník.

Potřebujete poradit?

Váš Sales Cloud tým

Jaroslav Havrda
ENTERPRISE SALES DIRECTOR

Jarda již 20 let pomáhá velkým firmám transformovat jejich podnikání.V Enehanu zodpovídá za úspěchy našich největších zákazníků.

Jakub Hanák
Salesforce Konzultant

Více než 5 let se specializuje na data a datovou analytiku. Má zkušeností jako Salesforce konzultant, analytik a administrátor z projektů pro malé i velké firmy. Zaměřuje se na business analýzy a identifikaci potřeb zákazníka.

Martin Hronek
Senior Business Architect

Seniorní profesionál se zkušenostmi z oblastí obchodu, managementu, business developmentu CRM a risk managementu a s prokazatelnou historií budování, řízení a rozvoje týmu.

Tomáš Vrzák
Head of Business Consulting

Sedm let zkušeností jako IT a byznys konzultant v oblasti obchodu, servisu a marketingu. Posledních pět let se věnuje projektům implementace Salesforce pro velké i malé projekty z oblasti finančního a bankovního sektoru v rámci České republiky i zahraničí.