Současní zákazníci vyžadují rychlý, responzivní a personalizovaný servis, a to napříč všemi dostupnými kanály z kteréhokoliv zařízení. Salesforce Service Cloud Vám zaručeně pomůže zvýšit spokojenost vašich zákazníků včetně efektivity poskytované zákaznické péče.

Service Cloud Vám umožní posílit péči o zákazníky s 360° pohledem na každého individuálně.

Zákazníci, kteří využívají Salesforce Service Cloud, zaznamenali v průměru až 45% nárůst zákaznické spokojenosti.

77 % pracovníků v zákaznickém servisu uvádí, že díky automatizaci rutinních úkolů v Service Cloud se více soustředí na komplexní úkoly.

Hlavní výhody Service Cloud

Všechny informace o zákazníkovi na jednom místě
Profesionální zákaznický servis přizpůsobený každému zákazníkovi na míru
Rozsáhlá firemní databáze znalostí a self-service
Efektivní distribuce zákaznických požadavků
Skutečný “omnichannel” zákaznický zážitek
Field Service pro pracovníky v terénu

Ukázky řešení

Co mi hrozí, pokud Service Cloud neimplementuji?

Nízká produktivita a spokojenost zaměstnanců

Roztříštěnost informací zpomaluje dobu odbavení příchozích požadavků.

Špatná zákaznická zkušenost

I jediný negativní zážitek zákazníka zvyšuje náklady na jeho udržení.

Nedostatečný přehled o aktuálním dění

Monitoring, který neprobíhá v reálném čase, neumožňuje pružně reagovat na změnu aktuální situace.

Nejčastější otázky?

Co je Service Cloud?
Jak může Service Cloud pomoci mé společnosti zvýšit věrnost zákazníků, retenci a spokojenost?
Jaká edice Service Cloud je pro moji společnost ta pravá?
Jaké doplňující funkcionality k Service Cloudu jsou dostupné?