Na rozdíl od ostatních BI nástrojů, může jak Tableau CRM, tak i Tableau používat opravdu kdokoliv bez hlubších IT znalostí či kódovacího jazyka. Učící křivka zcela nových uživatelů je velmi strmá. Uživatel si může sám stahovat, vytvářet reporty nebo propojovat datové zdroje s minimální potřebou zapojení IT specialisty. To vše Tableau CRM umožňuje formou deklarativního (drag-and-drop) nastavení.
Tableau CRM disponuje schopností vytvářet komplexní reporty i na extrémně rozsáhlých datových sadách, aniž by nějak byl ohrožen výkon celého systému. Data neustále vznikají a Tableau CRM Vám je umožní analyzovat během okamžiku. Nativně podporuje celou řadu datových zdrojů, jako jsou např. strukturovaná CRM data v Salesforce, finanční data v SAP, soubory MS Excel či další datové zdroje skrze API. Tableau CRM zároveň disponuje základními funkcemi ETL nástroje, což vám pomůže data připravit a vyčistit.
Prodej je týmový sport. Obchodní analytické nástroje (Sales Analytics) podpoří vaše obchodní manažery, tým lídry či obchodní zástupce v jejich každodenní činnosti a zvyšování jejich efektivnosti. Jelikož se jedná o built-in funkcionalitu, není třeba cokoliv vytvářet. Celý tým bude mít prospěch z jasnějšího plánování, aktuálních trendů, hlubší analýzy obchodních příležitostí či prediktivní přehledy užitečné pro zvýšení příjmů a snížení času potřebného k uzavření obchodů.
Spokojenost zákazníka je jednou z klíčových priorit každého podniku. Pracovníci, kteří zajišťují poskytování služeb zákazníkům neumí číst myšlenky vašich zákazníků. Servisní analytické nástroje (Service Analytics) je však mohou k tomu o krok přiblížit. Service Analytics, které jsou nativně již součástí Tableau CRM, přináší veškerá data na jedno místo a umožní vám lépe porozumět potřebám každého Vašeho zákazníka, rychleji odbavovat jejich požadavky či objevovat dosud neznámé obchodní příležitosti v návaznosti na jejich aktivitu.
Einstein Discovery je intuitivní prostředí, které za pomocí strojového učení umožňuje vytvářet bez jakékoliv znalosti kódu jednoduchým způsobem i velmi složité algoritmy, které vám pak poskytnou predikce trendů do budoucna či doporučení. Za pomocí Einstein Discovery můžete automaticky zanalyzovat milion řádků vašich dat v řádu minut, což vám umožní nejen pochopit, co se aktuálně děje ve vaší společnosti či na trhu, ve kterém podnikáte, ale i zejména i co dělat v budoucnu, aby vám neunikla žádná příležitost.
Tableau CRM lze nativně integrovat se Salesforce. Data lze bezproblémově začlenit do každé akce či rozhodnutí, které je provedeno ve vašem systému CRM. Tato vlastnost zároveň zaručuje dokonalou mobilitu. Přehledy a analýzy tak budete mít k dispozici vždy v reálném čase z jakéhokoliv zařízení.
Tableau CRM a Tableau společně tvoří přední světové analytické řešení. Tyto produkty se vzájemně doplňují, nicméně klíčovou otázkou, který je pro vás ten pravý, je: „Kde uživatelé potřebují vidět jejich přehledy a analýzy a jaká data budou primárním zdrojem pro vaše analýzy?“. Tableau nabízí samostatnou komplexní platformu a najde velmi široké uplatnění na celopodnikové úrovni. Tableau CRM je ideální pro členy týmů, kteří potřebují analytické nástroje, které jsou velice úzce propojeny s vaším Salesforce CRM systémem.
Reporty a dashboardy v Sales či Service Cloud poskytují okamžitý náhled na metriky, které jsou důležité pro váš business, včetně výkonnosti týmů, objem potencionálních zákazníků nebo míru konverze. Na první pohled toto připomíná i svým chování Tableau CRM, ale rozdíl je především v dodatečných funkcionalitách. Tableau CRM je navrženo tak, aby si každý mohl sám obstarat informace, které potřebuje, a může tak nabídnout zcela nové pohledy na vaše procesy, zákazníky či kroky, které je třeba podstoupit ke zvýšení produktivity. Tableau CRM vám rovněž může pomoci najít trendy či objevit nové příležitosti, které vám byly dosud skryty. Pomocí Tableau CRM můžete pracovat i s externími daty, což nativní Salesforce reporting neumožňuje.
Vše, co potřebujete udělat, je dostat vaše data do Tableau CRM. Jakmile jsou data v systému, kdokoliv se správným oprávněním může začít s jejich adaptací a přípravou vizuálních dashboardů. Mnoho současných zákazníků stráví nastavením prvních Salesforce data setů několik minut až hodin. V případě integrací dat třetích stran je toto také relativně snadné díky existenci již out-of-the-box konektorů. V závislosti na objem takovýchto dat to, může toto zabrat několik hodin.