Přechod z Copper CRM na Salesforce Sales Cloud jako přirozená součást rozvoje obchodního procesu rostoucí společnosti

April 28, 2020
April 28, 2020
|
|
2
Minutes

Copper CRM není z pohledu podpory obchodního procesu vůbec špatný nástroj. Pokud začínáte s CRM a Vaším primárním cílem je zbavit se informací uložených v Excelech, zpřehlednit komunikaci se zákazníkem a lépe řídit obchodní proces, můžeme Vám Copper CRM jen doporučit. Proto pokud jste již firemním zákazníkem Google a používáte G-Suite pro kontakty, emaily a kalendáře, je v první fázi Copper CRM určitě dobrou volbou.

Pokud jste stávajícím uživatelem Copper CRM, rostete a dále své obchodní procesy chcete vylepšovat, můžete narazit na jeho limity. Naši zákazníci uvažují o migraci z Copper CRM například z důvodů:

  • Automatizace a customizace obchodního procesu je v Copper CRM možná, ale možnosti jsou omezené. Pokud uvažujete o obchodním procesu podporovaném komplexním workflow, ušitým přesně na míru jednotlivým segmentům klientů a produktovým řadám, je lépe přejít na jiné CRM.
  • Se zvyšující se automatizací obchodního procesu často narůstají i požadavky integrací na okolní systémy. Copper CRM nabízí skvělou integraci na G-Suite, ale paleta dalších nástrojů, které můžete do něj out of box naintegrovat je dosti omezená. Naopak pokročilejší CRM nabízejí stovky užitečných nástrojů a řadu interface pro integraci standardních business aplikací. Může to být např. ticketing nástroj, ve kterém jsou požadavky Vašich klientů, nebo platforma pro management smluv, či propojení na vykazovací aplikaci či management projektů Vaší společnosti.
  • Pro Copper CRM bohužel neexistují další nadstavby, které by mohli produkt jako takový rozšířit o další business procesy. Podporuje jednoduchý obchodní proces a komunikaci se zákazníky. Pokud by Vás ale zajímala například automatizace a řízení marketingové komunikace, chtěli byste do CRM přesunout kalkulaci a tvorbu nabídek, nebo byste chtěli poskytnou zákazníkům kvalitní poprodejní servis, je to nad možnosti Copper CRM.
  • Copper CRM je také vhodnější pro menší objemy dat. Pokud se počet Vašich zákazníků pohybuje ve stovkách a tisícovkách, je to stále dobré řešení. Pokud ale množství Vašich zákazníků počítáte v řádech statisíců a milionů, je vhodné uvažovat o změně CRM.

Pokud Vám tedy CRM už nestačí, Vaše první další volba by měl být Salesforce Sales Cloud (součást Customer 360 Platform). Právě se Salesforce Customer 360 Platform si otevíráte dveře pro další rozvoj a můžete využít řadu již připravených řešení.

Výhodou přechodu z Copper CRM na Salesforce platformu je krátká doba implementace a rychlá uživatelská adopce, protože obě CRM používají stejné principy. Nenechte se ale ukolébat hladkým průběhem implementačního projektu a nezapomeňte na hlavní cíle přechodu na nové CRM, ať už ze strany automatizace, integrace nebo lepšího využití informací, které máte o svých zákaznících k dispozici.

Chopte se příležitosti a ze svého obchodního procesu s námi dostaňte maximum!

Nejnovější článek


Zaujaly vás naše služby?

Kontaktujte nás
Thanks for your email! We’ll get back to you ASAP.
Oops! Something went wrong while submitting the form.