Field Service
Field Service

Field Service

Získejte komplexní pohled na řízení svých pracovníků v terénu.

Důvody, proč nasadit Field Service, hovoří jasně

Pokrytí procesu od přijetí požadavku až po podklady k fakturaci servisu na jedné platformě

Dispečerská konzole pomáhá udržovat přehled nad servisními zásahy včetně plánování a přidělování servisů

Díky plně digitalizovaným podkladům pro realizaci servisu se zvyšuje produktivita techniků

Benefity, které vám Field Service přinese

Zákaznický servis na vysoké úrovni

Využitím FSL můžete poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a to díky včasným aktualizacím a proaktivní komunikaci. 

Doba odezvy

Optimalizací plánování a dispečinku se zkrátí doba odezvy a zvýší spokojenost zákazníků. 

Efektivita techniků

Sledujte vytížení techniků pomocí FSL v reálném čase. 

Zákaznická spokojenost

Sledujte a měřte spokojenost zákazníků podle zakázek, techniků a regionů. 

Analytika klíčových ukazatelů výkonnosti

Získejte přehled o provozu terénních služeb díky reportování a analýzám.  Sledujte pokrok při dosahování cílů. 

Mobilní aplikace pro techniky v terénu

Mějte přehled kdykoliv a kdekoliv. Využijte nativní a plnohodnotnou aplikaci pro iOS či Android.

Jak s námi probíhá spolupráce?

Field Service nejčastěji implementujeme v oborech

Na co se nás často ptáte?

Field Service Lightning je řešení pro výrobní, servisní a opravárenské společnosti založené na platformě Salesforce. Umožňuje uživatelům digitalizovat a automatizovat servisní či reklamační procesy a zefektivnit pracovní postupy.

Doporučujeme využít toto řešení ve společnostech, které přijímají požadavky prostřednictvím více kanálů nebo mají vlastní kontaktní centrum. FSL je vhodné pro firmy, které mají alespoň 10 servisních techniků. 

Desktop verzi systému využívá obvykle kontaktní centrum nebo dispečer, který požadavky přijímá, plánuje a rozděluje mezi jednotlivé techniky. Mobilní aplikaci využívají technici v terénu, a to jak interní, tak externí spolupracovníci.

Základní funkcionality pro použití v procesech klienta jsme schopni nasadit obvykle od 4 do 6 týdnů včetně proškolení uživatelů.

    Konzultace s obchodníkem

    Proberte své konkrétní potřeby s naším expertem a zjistíte více o našem přístupu k projektům.

    Zajímá vás více informací z tohoto segmentu?

    Spojujeme IT a Business pomocí Salesforce produktů