Telekomunikace
Digitalizujte a automatizujte procesy, a to včetně self-care zákaznických portálů. Využijte moderní kanály pro personalizovanou komunikaci se zákazníky.
Telekomunikace
Proč nás klienti nejčastěji kontaktují?
Chtějí zlepšit Time to Market implementaci produktů a propozic.
To řešíme pomocí standardizovaného Industry specific produktového katalogu a CPQ modulu, tedy configure, price, quote.
Vyžadují personalizovanou marketingovou komunikaci pro B2B segment.
Společně s implementací Salesforce Communication Cloudu přípravíme také implementaci Salesforce Marketing Cloudu.
Chystají přechod CRM na Cloud včetně CTI řešení.
Zde klientům poslouží řízení omnichannel komunikace přímo v Salesforce a připravené konektory na mnoho typů ústředen jako jsou Genesys, Amazon, Vonage či Cisco.
Urychlíte implementaci nových business požadavků o 30 až 80 %
Čas od vytvoření nabídky po kompletaci objednávky snížíte o 54 %
Čas potřebný na zpracování objednávky snížíte o 70%
T-Mobile
„S kampaní Omnichannel spravujeme lepší vztahy s klienty a přesnější obsah nabídek.“

František Trachta
VEDOUCÍ OBCHODNÍ INTELIGENCE & BIGDATA
T-Mobile
„S kampaní Omnichannel spravujeme lepší vztahy s klienty a přesnější obsah nabídek.“

František Trachta
VEDOUCÍ OBCHODNÍ INTELIGENCE & BIGDATA






Telekomunikace
Benefity, které digitální transformace v telekomunikacích přináší
Snížíte Time to Market
Datový model je obohacený o objekty typické pro Telco prostředí.
Vše pro podporu Sales, Service a Marketing procesů už máte připraveno.
Využijte AI a Analytické nástroje
Vsaďte na prediktivní modelování a personifikované nabídky. Navýšíte tím hodnotu zákazníka, vzroste spokojenost a zvýší se retence.
Zmenšete náklady na implementaci a rozvoj
To zaručuje využití standardizovaného řešení a možnost dalšího rozvoje. Očekávejte pravidelné upgrady CRM o nové funkcionality bez navýšení nákladů na licence.
Řiďte objednávky
Automatizujte procesy od vytvoření nabídky až po kompletní zpracování objednávky.
Propojte CRM a marketing
Řiďte marketingovou komunikaci formou personifikovaných Custumer Journey s využitím real time dat i objektů ze CRM.
Spravujte Omnichannel komunikaci
Využijte komplexní řešení pro agenty kontaktních center, jejich supervizory a Teamleadery přímo v Communication Cloudu.
Vsaďte na Experience Cloud
Implementace Portálu pro zákazníky i partnery bez vynakládání prostředků na integraci. Využijte objekty Communication Cloudu bez nutnosti jejich reimplementace.
Minimalizujte náklady na integrace
Využijte Mulesoft Direct pro integraci Communication Cloudu do vašeho prostředí.
Digitalizujte interní komunikaci
Komunikujte interně přímo v prostředí Salesforce Communication Cloudu pomocí vestavěného Chat řešení. Nebo využijte řešení Slack. V obou případech můžete do komunikace vložit prolink na diskutované CRM objekty.
Veďte servisní pracovníky
Implementace Field Service Cloudu umožňuje řízení jednotlivých servisních týmů, a to přímo v reálném čase. Pracovníci v terénu mohou k Field Service Cloudu přistupovat z tabletů nebo mobilních aplikací.
Telekomunikace
Co by Vás mohlo zajímat?
Má Salesforce připravené řešení specifické pro telco industry?
Salesforce Communication Cloud má telco specifický datový model, připravenou knihovnu procesů (včetně Contract lifecycle management), produktový katalog, CPQ a Order management moduly.
Je CRM řešení připravené na rozšíření o další funkcionality?
Salesforce ekosystém disponuje širokou škálou cloud nástrojů. Z těch nejdůležitějších jsou to Marketing Cloud, Field Service, Service Voice Cloud, Experience Cloud a integrační platforma Mulesoft.
Má Enehano zkušenosti z telco sektoru?
V Enehanu jsme se podíleli na implementacích komplexních Salesforce řešení v T-Mobile a T-Systems v České republice.
Enehano se podílí pouze na implementaci Salesforce technologií nebo je připravené i na business konzultace a analýzy?
Před každým větším infrastrukturním projektem vám doporučujeme nejdříve připravit Business Blueprint. S tím vám pomůže tým telco specialistů s dlouhodobou zkušeností v tomto oboru.
Pro jaké zákaznické segmenty je Salesforce řešení vhodné?
Salesforce řešení je kompletně připravené pro pre-paid zákazníky, pro zákazníky s B2C smlouvou i pro B2B zákazníky včetně velkých korporací a holdingů.
Jak s námi probíhá spolupráce?
Kroky, které doručí úspěch a zajistí optimalizaci vašich procesů.
Telekomunikace
Správně nastavené procesy jsou alfou a omegou dalšího růstu
Telekomunikace
V oboru telekomunikací nejčastěji implementujeme tyto produkty
Telekomunikace
Poznejte náš specializovaný tým

Jaroslav Luc
Business Unit Leader
Konzultace s obchodníkem
Proberte své konkrétní potřeby s naším expertem a zjistíte více o našem přístupu k projektům.

Jaroslav Havrda
CSO