Enehano Collections
Spravujte vaše pohledávky efektivně pomocí služby navržené na platformě Salesforce. Využijte flexibilní řešení založené v cloudu, které poskytuje personalizované zapojení v průběhu celého procesu a napříč všemi kanály.
Důvody, proč nasadit Collections by Enehano, hovoří jasně
Maximální flexibilita a škálovatelnost díky technologii Salesforce
Bez kódování navrhnete datový model, komunikační strategii, automatizujete procesy až po tvorbu uživatelského rozhraní
Data jsou bezpečně uložena v datových centrech Salesforce. Dodržení zákonů v oblasti GDPR je samozřejmostí
Benefity, které vám Collections přinese
Návrh, realizace a monitorování strategie
Jednoduše definujte vymáhací strategie pomocí nástroje drag & drop.
Vícekanálové řešení
Připravte komunikační plán, který zahrnuje všechny potřebné kanály.
Automatizace procesů a pracovních postupů
Nastavte procesy pro správu pohledávek a automatizujte pracovní postupy.
Konfigurovatelné uživatelské rozhraní
Přizpůsobte uživatelské rozhraní potřebám členů týmu. Jeho tvorba je otázkou několika kliknutí.
Jeden systém pro zajištění celého procesu sběru
Využijte Collections by Enehano pro všechny fáze správy pohledávek – od „pre-collections“ k “ „legal collections“.
Přizpůsobení se rychle se měnícímu prostředí
Správa pohledávek dnes vyžaduje řešení, které je škálovatelné a vyvážené, aby zajistilo efektivnější reakce na nové výzvy.
Škálovatelnost a flexibilita
Systém správy pohledávek poroste s vámi i bez nutnosti dodatečných finančních prostředků, čímž se výrazně zvyšuje návratnost původní investice.
Konfigurovatelnost a přizpůsobení
Přidávejte nové funkce a upravujte stávající bez nutnosti zapojení IT specialistů. Budete méně závislí na interních i externích zdrojích.
Jak s námi probíhá spolupráce?
Od úvodní konzultace po samotné finále.
Collections nejčastěji využijete v těchto procesech
Collections nejčastěji implementujeme v oborech
Na co se nás často ptáte?
Pro jakou společnost je řešení Collections by Enehano vhodné?
Doporučujeme využít toto řešení ve firmách s větším počtem nesplacených pohledávek, s požadavkem na vysokou automatizaci procesů a využitím různých komunikačních nástrojů. Jde hlavně o banky, pojišťovny, telekomunikační operátory a poskytovatele služeb.
Jak dlouho trvá implementace řešení?
Délka implementace závisí na složitosti procesu, který zákazník potřebuje pomocí našeho řešení zvládnout, a na hloubce integrace do dalších IT systémů, jež zákazník používá. Může to být od 3 měsíců u jednoduchých procesů a integrací, až po několikaměsíční projekt, který je typicky rozdělen na etapy.
Jaká je cena vašeho řešení?
Cena řešení závisí na jeho komplexnosti a je s každým zákazníkem sjednána individuálně před zahájením projektu. Rádi s vámi probereme vaše potřeby a připravíme nabídku, která je bude reflektovat.
Konzultace s obchodníkem
Proberte své konkrétní potřeby s naším expertem a zjistíte více o našem přístupu k projektům.

Jaroslav Havrda
CSO