info@enehano.cz

+420 725 817 421

Top

Co je Salesforce? Nejlepší cloud CRM.

Salesforce je světová jednička v oblasti CRM a podnikových cloudových systémů. Díky Salesforce zefektivníte a zjednodušíte Vaši každodenní práci v oblasti prodeje, zákaznického servisu, marketingu a dalších. S cloudovým řešením máte přístup k Vašim datům odkudkoliv, kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení (desktop, tablet, mobilní telefon a to i offline). V rámci každého řešení jsou k dispozici standardní funkcionality, které běžně pokrývají většinu Vašich firemních procesů. Díky tomu je nasazení Salesforce výrazně rychlejší. Zároveň lze dané řešení přizpůsobit na míru dle Vašich požadavků, včetně propojení s Vašimi interními systémy.

1

#1 CRM

Nejpoužívanější cloudové CRM na světě.

6

Nejinovativnější společnost

Po dobu posledních 6 let je společnost Salesforce jmenována časopisem Forbes za jednu z nejinovativnějších společností.

18

Slavíme 18. narozeniny

Za posledních 18 let dospěl Salesforce do unikátní platformy, která kombinuje marketing, sales, service a technologie.

Salesforce moduly

q

Sales Cloud

Podpora prodejních aktivit pro B2B i B2C. Komplexní a přehledná správa zákazníků. Automatizace prodejních a schvalovacích procesů. Snadné sledování příležitostí díky datům umístěných na jednom místě. Přehled prodejní produktivity pomocí reporting nástrojů. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).

q

Community Cloud

Vytváření a správa komunit pro Vaše zákazníky a spolupráci Vašich zaměstnanců. Sjednocení a koordinace aktivit prodejců, partnerů a distributorů. Komunikační platforma pro Vaše zákazníky. Sdílejte nadšení zákazníků pro růst Vaší značky či produktu. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).

q

Marketing Cloud

Propojení interakcí Vašich zákazníků z různých komunikačních kanálů a zařízení. Segmentace a cílení marketingových kampaní na základě zákaznických dat a chování. Integrace dat v reálném čase. Vizualizace chování zákazníka napříč všemi kanály. Vyhodnocení marketingových kampaní k optimalizaci firemní strategie. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).

q

Service Cloud

Intuitivní podpora Vašich servisních služeb. Podpora one-to-one vztahu s každým zákazníkem. Komunikace přes tradiční kanály (telefon, email) až po sociální sítě (Facebook, Twitter). Maximalizace zákaznické zkušenosti. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).

Salesforce - společné funkce

Mobilní aplikace

V dnešním světě, kdy používáme zároveň několik zařízení mobil, PC a např. tablet, je naprosto klíčové, aby Vaši obchodníci měli data vždy k dispozici. Díky nativním aplikacím pro iOS a Android (Salesforce1) máte všechna data online a dokonce můžete mít vybraná data i offline pro případ, že nebudete mít k dispozici internetové připojení. Zároveň je důležité, aby data na těchto mobilních zařízení byla pod kontrolou administrátora a to je jedna z dalších výhod platformy Salesforce

Cloudové řešení

Salesforce je cloudové řešení, díky tomu Vám odpadá spousta starostí. Především nemusíte řešit HW a jeho správu. Další důležitou výhodou je jednoduchý přechod na vyšší verzi. Díky cloudovému CRM máte tak k dispozici nejnovější verzi, aniž byste museli řešit složitý upgrade.

Bezpečnost

Protože je Salesforce cloudové řešení je zde vysoký důraz na bezpečnost. Například pro přihlášení je využívána dvou-faktorová autentizace, která se používá například v internetovém bankovnictví. I díky tomu používají Salesforce společnosti jako je Barclays, Coca Cola, BMW, pro které je bezpečnost klientských informací top prioritou.

Rozšiřitelnost

Toto je snad asi největší výhoda Salesforce. Salesforce je unikátní platforma, nad kterou je postaveno #1 CRM řešení. Ale právě díky této platformě můžete systém velice snadno rozšiřovat o další komponenty a můžete, tak velice jednoduše digitalizovat Vaše další procesy. A tím velice snadno máme na mysli, že 80% Vašich požadavků jste schopni nakonfigurovat v rámci administrace bez znalosti programování. A pokud chcete ještě více přizpůsobit Salesforce nebo jej integrovat na Vaše interní systémy, tak máte k dispozici APEX jako plnohodnotný programovací jazyk nad Salesforce.

Integrace na MS Outlook/Gmail

Jedním ze základních komunikačních prostředků je dnes stále email. A právě toto je další výhoda Salesforce. Díky nativní integraci do Microsoft Outlook nebo Gmail vidíte přímo v emailovém klientovi detail Vašich zákazníků hned vedle emailu, na který se právě chystáte odpovědět. Zároveň všechny příchozí i odchozí emaily můžete automaticky ukládat do kontaktní historie klienta v Salesforce. V případě, že pak klient volá na call centrum, tak okamžitě i pracovník na call centru vidí, co s ním Váš obchodník řešil a může na to navázat.

Automatické procesy a notifikace

Automatické procesy Vám ušetří spoustu času, který byste jinak trávili rutinními úkoly místo věnování se Vašemu businessu. Pod automatickými procesy si můžete představit systém, který za Vás rozděluje prodejní tipy a příležitosti jednotlivým obchodním a potom sleduje, zda se těmto příležitostem věnují. Zároveň sem ale patří i automatické schvalovací procesy nebo emailové notifikace – např. zákazník vyplnil zájem o nemovitost a nikdo ho 2 dny nekontaktoval. Kromě notifikací, ale může být pod automatickým procesem schované přání k narozeninám zákazníka.

Reporting

Nativní součástí Salesforce je sada intuitivní funkcí spadajících do oblasti Business Intelligence, jedná se zejména o reporty a dashboardy. Během Vašeho podnikání získáváte množství informací. Salesforce Vám umožní tyto informace v reálném čase vyhodnocovat a díky tomu můžete dělat nejlepší rozhodnutí, a to od operativních až po strategická. Reporty vám dají možnost sledovat konkrétní oblasti do největších detailů. Pokud potřebujete přesný high-level přehled nad celou společností, pak není nic jednoduššího než klíčové ukazatele a metriky zobrazit real-time v rámci dashboardů.

Práce v týmu

Salesforce vznikl primárně jako CRM pro obchodní týmy, tj. podpora pro práci v týmu je zde už od začátku. V Salesforce můžete snadno předat příležitost na jiného obchodníka v případě, že jedete na dovolenou. Jako administrátor můžete předat i celého zákazníka nebo skupinu zákazníků v případě, že Váš obchodník skončil. Samozřejmě zůstane zachována celá komunikační historie. A v případě, že máte několik obchodních týmu dle oblastí nebo velikosti zákazníků, tak můžete velice snadno nastavit i rozdělení po těchto oblastech.

Naše služby

q

Analýza

Na začátku každého projektu je potřeba si ujasnit cíle a KPI projektu. Zároveň společně s našimi zákazníky definujeme jejich očekávání, rozsah projektu a doporučujeme best practices. Né každý zákazník potřebuje 'mercedes'.

q

V závislosti na potřebách klienta a velikosti projektu vybíráme vhodnou metodiku řízení celého projektu. Díky správné volbě metody řízení projektu můžeme společně s našimi zákazníky upravovat jejich potřeby a rozsah projektu.

q

Nasazení a školení

Víme, že reálná práce začíná po nasazení projektu do produkce. Našim klientům poskytujeme 'baby-sitting' a ihned po nasazení jsme připraveni na adhoc úpravy a změny, které jsou nedílnou součástí prvních týdnů po spuštění nového systému. Samozřejmostí jsou také uživatelská a technická školení pro zaměstnance.

q

Optimalizace a rozvoj

Vzhledem k dnešnímu dynamickému prostředí doporučujeme pro první release přístup: 80:20 (20% funkcí vyřeší 80% Vašich požadavků). Aby první doporučení zafungovalo správně, je třeba po prvním release provést vyhodnocení a rozvíjet další klíčové aktivity

Chcete se dozvědět více informací nebo představit demo?