info@enehano.cz

+420 725 817 421

Top

Co je Salesforce?

Salesforce je světová jednička v oblasti CRM a podnikových cloudových systémů. Díky Salesforce zefektivníte a zjednodušíte Vaši každodenní práci v oblasti prodeje, zákaznického servisu, marketingu a dalších. S cloudovým řešením máte přístup k Vašim datům odkudkoliv, kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení (desktop, tablet, mobilní telefon a to i offline). V rámci každého řešení jsou k dispozici standardní funkcionality, které běžně pokrývají většinu Vašich firemních procesů. Díky tomu je nasazení Salesforce výrazně rychlejší. Zároveň lze dané řešení přizpůsobit na míru dle Vašich požadavků, včetně propojení s Vašimi interními systémy.

1

#1 CRM

Nejpoužívanější cloudové CRM na světě.

6

Nejinovativnější společnost

Po dobu posledních 6 let je společnost Salesforce jmenována časopisem Forbes za jednu z nejinovativnějších společností.

18

Slavíme 18. narozeniny

Za posledních 18 let dospěl Salesforce do unikátní platformy, která kombinuje marketing, sales, service a technologie.

Salesforce moduly

Sales Cloud

Podpora prodejních aktivit pro B2B i B2C. Komplexní a přehledná správa zákazníků. Automatizace prodejních a schvalovacích procesů. Snadné sledování příležitostí díky datům umístěných na jednom místě. Přehled prodejní produktivity pomocí reporting nástrojů. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).

Community Cloud

Vytváření a správa komunit pro Vaše zákazníky a spolupráci Vašich zaměstnanců. Sjednocení a koordinace aktivit prodejců, partnerů a distributorů. Komunikační platforma pro Vaše zákazníky. Sdílejte nadšení zákazníků pro růst Vaší značky či produktu. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).

Marketing Cloud

Propojení interakcí Vašich zákazníků z různých komunikačních kanálů a zařízení. Segmentace a cílení marketingových kampaní na základě zákaznických dat a chování. Integrace dat v reálném čase. Vizualizace chování zákazníka napříč všemi kanály. Vyhodnocení marketingových kampaní k optimalizaci firemní strategie. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).

Service Cloud

Intuitivní podpora Vašich servisních služeb. Podpora one-to-one vztahu s každým zákazníkem. Komunikace přes tradiční kanály (telefon, email) až po sociální sítě (Facebook, Twitter). Maximalizace zákaznické zkušenosti. Integrované komunikační nástroje (Chatter, email, kalendář).

Naše služby

q

Analýza

Na začátku každého projektu je potřeba si ujasnit cíle a KPI projektu. Zároveň společně s našimi zákazníky definujeme jejich očekávání, rozsah projektu a doporučujeme best practices. Né každý zákazník potřebuje 'mercedes'.

q

V závislosti na potřebách klienta a velikosti projektu vybíráme vhodnou metodiku řízení celého projektu. Díky správné volbě metody řízení projektu můžeme společně s našimi zákazníky upravovat jejich potřeby a rozsah projektu.

q

Nasazení a školení

Víme, že reálná práce začíná po nasazení projektu do produkce. Našim klientům poskytujeme 'baby-sitting' a ihned po nasazení jsme připraveni na adhoc úpravy a změny, které jsou nedílnou součástí prvních týdnů po spuštění nového systému. Samozřejmostí jsou také uživatelská a technická školení pro zaměstnance.

q

Optimalizace a rozvoj

Vzhledem k dnešnímu dynamickému prostředí doporučujeme pro první release přístup: 80:20 (20% funkcí vyřeší 80% Vašich požadavků). Aby první doporučení zafungovalo správně, je třeba po prvním release provést vyhodnocení a rozvíjet další klíčové aktivity

Chcete se dozvědět více informací nebo představit demo?