Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Salesforce news: Einstein GPT = nová éra AI ve světě Salesforce

Einstein GPT je inovativní technologie umělé inteligence od společnosti Salesforce, která přináší auto-generovaný obsah přímo do platformy Salesforce CRM. Tato revoluční funkcionalita umožňuje uživatelům dotazy v přirozeném jazyce a generuje obsah na základě aktuálních dat o zákaznících. Představen na konferenci TrailblazerDX 2023, tento nový přírůstek do rodiny Salesforce AI slibuje přinést do naší pracovní rutiny další úroveň efektivity […]

Firmy nezvládají digitální transformaci. Těchto 8 věcí jim dělá největší problémy

Využívání nových technologií pomáhá firmám zlepšit mnoho věcí – od obchodních procesů přes vývoj nových produktů nebo služeb, péči o zákazníky až po řízení lidských zdrojů. Téměř v každé společnosti již digitální transformace probíhá, mnoho z nich však stále dělá chyby, kvůli kterým přichází jejich snaha o digitalizaci a efektivní fungování často vniveč. Odborníci na digitalizaci ze společnosti Enehano upozorňují na […]

Enehano 2023: Největší projekt v CEE, reakce na AI revoluci a nová rodina

V první části našeho dvoudílného seriálu jsme se seznámili s nejčastějšími problémy, které mohou komplikovat chod marketingových oddělení, a se dvěma bolístkami z nich vyplývajícími. Soustředili jsme se především na chybějící marketingovou strategii a nízkou kvalitu dat. Dnes se společně podíváme na další čtyři kritické body, které se negativně podepisují na efektivitě marketingových aktivit.

Ze zákulisí: Cesta České spořitelny k největší Salesforce implementaci ve střední Evropě

Největší Salesforce implementace v regionu střední Evropy odstartovala v únoru 2023. Během konference Innovation Day 2023 se Veronika Řeháková, Domain Lead – Digital CRM v České spořitelně, společně s Jiřím Machem, CEO Enehano, podělila o největší úspěchy projektu, plány pro rok 2024 a rizika, která implementaci takového rozsahu ohrožují.    Veronika zahájila svou kariéru v České spořitelně před 18 lety zcela od píky, […]

Salesforce news: Obchodní trendy v roce 2024

Průzkum společnosti Salesforce přináší výhled na nejnovější trendy v oblasti prodeje pro rok 2024 naznačuje klíčové změny v postupech a strategiích, jak se obchodní týmy přizpůsobují dynamickému prostředí.

Spolumajitelé Enehana zakládají holding Synequs

Enehano si i v novém roce 2024 zachovává status přední technologické a konzultační firmy, která klientům pomáhá zefektivňovat byznys na platformě Salesforce. S cílem pokrýt v rámci transformačních projektů širší škálu služeb se Enehano zároveň přesouvá pod křídla nově vzniklého holdingu s názvem Synequs.

6 nejčastějších bolístek marketingové automatizace: díl druhý

V první části našeho dvoudílného seriálu jsme se seznámili s nejčastějšími problémy, které mohou komplikovat chod marketingových oddělení, a se dvěma bolístkami z nich vyplývajícími. Soustředili jsme se především na chybějící marketingovou strategii a nízkou kvalitu dat. Dnes se společně podíváme na další čtyři kritické body, které se negativně podepisují na efektivitě marketingových aktivit.

Výběr partnera pro digitální transformaci

Digitální transformaci řeší dnes firmy a organizace napříč prakticky všemi segmenty ekonomiky. Vzhledem k nedostatečnému počtu interních IT pracovníků i jejich zkušeností je při projektech digitální transformace častou volbou spolupráce s externím dodavatelem. Jak takového partnera vybrat, na co se zaměřit a na co si dát pozor?