Starý příspěvek
Starý příspěvek

Transformace B2C marketingu v České spořitelně

Jaký vliv má nová technologie na pracovní náplň a dovednost lidí v tak velké firmě jako je Česká spořitelna? Lukáš Pudil, Personalization Tribe Leader se v rozhovoru rozpovídal o tom, jak se rozhodli transformovat svůj mindset z „produktové“ do „klientsky“ orientované banky nebo proč si vybrali Salesforce Marketing Cloud za hlavní technologický driver. #Personalizované zákaznické cesty & rozumíme zákazníkovi #Tým […]

Jak se stát pro dealera výrobcem #1? Využití samoobslužného dealerského portálu v Bobcat

V Bobcat investovali do vybudování samoobslužného portálu pro své dealery. Michaela Stará, Sales Performance Leader, odhalila motivy, které firmu k tomuto revolučnímu kroku vedli. Dozvíte se, jak s využitím Experience Cloudu zefektivnili komunikaci se širokou sítí jejich dealerů nebo jak s dealery, díky automatizovanému intuitivnímu procesu, plánují a schvalují závazky na následující rok. #ušetříme 1 měsíc práce 2 lidí #sdílí […]

S čím pomáhá v Auto Průhonice digitalizovaný obchodní proces?

Auto Průhonice využilo velký potenciál trhu. Vytvořili jedinečnou zákaznickou zkušenost. V rozhovoru Karel Stolejda, Co-Owner & CEO, popsal i důvody, proč se rozhodli sjednotit obchodní proces nezávisle na značce, o kterou má klient zájem, díky čemu jsou jako distributor připraveni na adopci nových značek do svého portfolia a jak do celé skládačky zapadají systémy importérů. #znalost klienta je klíčová […]

Jak pomáhá Salesforce řídit obchodní síť s 1600 obchodníky? A jak pomáhá obchodníkům?

Proškolit tým čítající 1600 obchodníků byla výzva, se kterou si úspěšně v ČSOB Stavební spořitelně i díky Salesforce poradili. Jan Hons, Ředitel obchodu a Hana Stuchlíková, Sales Support Manažer ve svém příspěvku sdíleli nejen tuto zkušenost, ale také s jakými business oblastmi Salesforce pomáhá a jaké jsou jeho hlavní přínosy z pohledu řízení obchodu i samotných obchodníků obsluhujících 1,3 milionu klientů. #Externí […]

Jak uřídit strmý růst startupu – řízení a automatizace procesů

Carvago je rychle rostoucí firma, která zvládla během jednoho roku úspěšně expandovat do sedmi zemí. V rozhovoru Filip Malík, Product Lead, prozradil, proč se rozhodli pro Salesforce jako „back-end systém“. Obstála tato platforma v zefektivnění práce uživatelů, podporuje rychlý růst a expanzi společnosti? Splnila očekávání pojmout nové business procesy bez nutnosti vývoje? # Carvago roste tak rychle že […]

Jak se mění role oddělení prodeje a zákaznického servisu vlivem generativního AI

V panelové diskusi se dozvíte o klíčových trendech v aplikaci generativního AI v marketingu a zákaznickém servisu. Zjistíte, jak se mění podíl obsahu generovaného AI a využití voice botů v komunikaci. Probereme využití AI v poradenství a prodeji finančních produktů a identifikujeme další oblasti, kde generativní AI zvyšuje efektivitu.  

Advokátska kancelária a Salesforce? Partnerstvo s výhodami.

S pomocou Salesforce sa advokátskej kancelárii darí podporiť a zefektívniť rozšírenie svojho podnikania aj do ďalších oblastí, ktoré sú spojené s rôznymi s legislatívnymi požiadavkami. Príďte si vypočuť, ako vie táto platforma inšpirovať a podporovať ďalší úspešný rozvoj kancelárie.  

Rossie.AI – umělá inteligence v Salesforce, která umí česky

Prozkoumejte, jak generativní AI a praktické AI aplikace transformují podnikání a komunikaci. Ukážeme funkce pro zpracování přirozeného jazyka, integraci do Salesforce a využití v různých oblastech. Objasníme, proč tradiční překlady selhávají a proč nejsou vícejazyčné modely dostačující. Získejte náhled na kombinaci expertízy v CRM a virtuální asistenci pro zlepšení vašich procesů. Chybět nebudou ukázky z firemní praxe.  

Je implementace Salesforce správným krokem v prostředí největší české pojišťovny?

V Generali interně používají desítky aplikací, mají před sebou transformaci obchodní sítě a řeší celou řadu dalších projektů. Zvažují, zda implementace Salesforce přináší opravdový přínos a jak by měla být platforma využita pro podporu obchodní transformace. Diskutují o nákladech, časovém rámci transformace a kdy lze očekávat první výsledky, aby bylo možné zhodnotit, zda se investice vyplatí. V rozhovoru nasdílíme zkušenosti […]