Štvrtok ráno som sa vybrala na konferenciu Sales Enablement Soirée, ktorá sa organizuje už tretím rokom popri Dreamforce, pričom najprv začali na 15 účastníkoch a teraz mali 1500. Všetky prednášky sa niesli v duchu ako najlepšie umožniť sales representatives doručovať výsledky.

Po obede som sa vybrala na Customer success expo, ktoré sa otvorilo Free passes. Šlo o klasické expo, kde firmy buď predávali svoje riešenie alebo hľadali nové talenty. Boli tam však i Salesforce partneri, s ktorými sme sa potrebovali baviť my.
Po expe sme pobehali 3 happy hours vrátane networkingu firmy Exnoo, ktorá sedí i v Prahe a práve mení smer a chce sa viac sústrediť na vytváranie vlastných produktov.

Já jsem Čtvrtek zahájil kávou a neformálním rozhovorem s jedním týpkem z US (už nevím odkud) na téma komplexnějších řešení postavených nad Salesforce. Dopoledne mne ještě čekalo pár sessions na téma GDPR a opět vývoje. Po krátkém obědě společně se Zuzkou jsem se vydal na Developer Key Note. Tato akce a představení dalších klíčových funkcionalit v rámci vývoje trvala necelou hodinu, avšak i po jedné hodině odchází člověk s Wow efektem na další sessions.

Odpoledne jsem pojal v duchu lightning. Sessions jsem měl rozložené od administrace po vývoj či představení nových funkcionalit. Diskutoval jsem s lidmi ze Salesforce i naše aktuální problémy a u některých z nich jsem se dostal až k lidem, kteří mi byli schopni poradit či přímo navést na finální řešení těchto problémů.
Jak Zuzka zmiňuje, k večeru jsme měli naplánovaný event., kde jsme se potkali s lidmi z Polska, kteří se Salesforce také pracují. Zde jsme byli tak 2 hodiny a mimochodem jsme zde potkal i jednoho týpka z Bulharska, žijícího v Londýně, který je vášnivým hráčem i fanouškem fotbalu. Chvíli jsme diskutovali o fotbale a nakonec jsem odcházel se samolepkami jeho oblíbené Bulharského klubu. Já jsem bohužel žádné Sparťanské samolepky sebou neměl.
Zuzka poté ještě skočila omrknout jeden event a já se zatím šel nabrat sílu do malinkého parku v centru SF, mezi těmi všemi mrakodrapy.
Autoři:
Milan Bodlák, Head of Delivery, výlet na Dreamforce dostal jako odměnu za vynikající práci v minulém roce.
Zuzana Maderová, Expansion and Business Development Manager, vycestovala jako součást své pracovní náplně.
Chceš příště jet i Ty? Koukni na naše firemní benefity a volná pracovní místa, pokud ano :).
