Praktické využití AI a budoucí trendy v Salesforce

Jste zvědaví kam se ubírá AI v Salesforce? Do jakých AI oblastí investují ředitelé největších světových firem? Nebo vás zajímají detailnější informace o mechanismu zapojení AI v Salesforce? Chris Krecikij, Regional Director Enterprise Software Sales Salesforce, sdílel na konferenci Digital Transformation Summit 2024 své zkušenosti s využitím AI. Vstoupili jsme do třetí vlny AI AI revoluce zasáhla téměř každého, […]
Salesforce news: 5 typů lidí, kteří určují budoucnost práce s umělou inteligencí

Článek od Salesforce představuje pět typů AI person v pracovním prostředí: Maximalisté (30 %) využívají AI několikrát týdně a aktivně se o svou zkušenost podílejí se svým okolím Underground (20 %) jsou maximalisté v utajení. AI využívají pravidelně, ale s okolím tuto informaci nesdílejí Rebelové (19 %) nepřekypují nadšením ohledně AI, naopak jsou přesvědčeni, že její využívání není fér Superfanoušci (16 %) obdivují, jaké […]
Anna Michutová: Analytička a teamleaderka v Enehanu

Když se Anička rozhodla opustit pohodlí bankovního prostředí a vydat se na dráhu konzultantky, možná ani netušila, jak zásadní krok to bude. Dnes, po dvou letech strávených v Enehanu, je nejen uznávanou analytičkou, ale i inspirativní teamleaderkou. V rámci našeho rozhovoru jsme jí vyzpovídali a odhalili i zajímavé pracovní rituály, které jí pomáhají přepínat mezi prací a soukromým životem. Aničko, jak ses vlastně […]
Dreamforce 2024: Jak Salesforce mění způsob lidské práce aneb Agentforce v praxi

Salesforce každoročně pořádá v San Francisku konferenci. Letošní ročník proběhl ve dnech 17.–19. září a zaměřil se na téma využití umělé inteligence ve firmách. Jak nový ekosystém Agentforce umožní zefektivnit procesy, automatizovat často opakované úkoly a pomoci lidem soustředit se na komunikaci se zákazníky? My jsme byli u toho a to nejdůležitější jsme vám sepsali do článku. Agentforce všude Zapojení AI […]
Napsali o nás: Osobní zkušenost s chatboty a voiceboty má většina Čechů

Vlastní zkušenost má s chatboty, voiceboty nebo virtuálními asistenty již tři čtvrtiny Čechů ve věku od 18 do 65 let. Jejich dojmy jsou sice spíše pozitivní, ale také velmi různorodé, což je dáno velkými rozdíly v kvalitě zpracování těchto nástrojů umělé inteligence. Špatné zkušenosti souvisejí především s nedostatečnou úrovní chatbotů či voicebotů a problematický je také nedostatek informací na pozadí […]
Keynote: Praktické využití AI a budoucí trendy v Salesforce

Jste zvědaví, kam se ubírá AI v Salesforce? Do jakých AI oblastí investují ředitelé největších světových firem? Nebo vás zajímají detailnější informace o mechanismu zapojení AI v Salesforce? Chris Krecikij, Regional Director Enterprise Software Sales Salesforce, sdílel na konferenci Digital Transformation Summit 2024 své zkušenosti s využitím AI. Pro byznys prostředí jsou charakteristické požadavky firem: Zvýšení zisků Snížení nákladů […]
Salesforce news: Einstein GPT = nová éra AI ve světě Salesforce

Einstein GPT je inovativní technologie umělé inteligence od společnosti Salesforce, která přináší auto-generovaný obsah přímo do platformy Salesforce CRM. Tato revoluční funkcionalita umožňuje uživatelům dotazy v přirozeném jazyce a generuje obsah na základě aktuálních dat o zákaznících. Představen na konferenci TrailblazerDX 2023, tento nový přírůstek do rodiny Salesforce AI slibuje přinést do naší pracovní rutiny další úroveň efektivity […]
Firmy nezvládají digitální transformaci. Těchto 8 věcí jim dělá největší problémy

Využívání nových technologií pomáhá firmám zlepšit mnoho věcí – od obchodních procesů přes vývoj nových produktů nebo služeb, péči o zákazníky až po řízení lidských zdrojů. Téměř v každé společnosti již digitální transformace probíhá, mnoho z nich však stále dělá chyby, kvůli kterým přichází jejich snaha o digitalizaci a efektivní fungování často vniveč. Odborníci na digitalizaci ze společnosti Enehano upozorňují na […]
Auto Průhonice boří i díky Salesforce standardy v zákaznické péči

Před několika lety ještě bylo nemyslitelné objednat se do autoservisu pomocí aplikace nebo zhmotňovat vizi transparentního procesu v rámci zákaznické péče. Karel Stolejda, spolumajitel a CEO Auto Průhonice, byl čestným hostem na třetím ročníku Digital Transformation Summitu. S Tomášem Vrzákem, Country Managerem Enehana na Slovensku, si popovídali o tom, jak je Salesforce v Auto Průhonicích inspiroval k lepší zákaznické zkušenosti, jestli stačí mít skvělé zaměstnance a také se ohlédli za 10 let starou vizí.
Jak se v Carvagu i díky Salesforce podařilo udělat z nákupu ojetého auta příjemný zážitek?

Carvago je unikátní startup, který si dal za úkol udělat z procesu koupě ojetého vozidla příjemný zážitek. Podařil se jim raketový start, ovšem při takové rychlosti růstu potřebujete sjednotit komunikaci, automatizovat, omezit lidské chyby nebo nastavit reporting a procesy. Jak jim pomohl Salesforce Service Cloud a Pardot? Byl komplexní projekt napříč firmou na čtyři měsíce úspěšně nasazen? Dá se zvládnout dostat změnové požadavky každý den do produkce? To všechno nám prozradil Filip Malík, Product and Project Leader.