Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Salesforce news: Einstein GPT = nová éra AI ve světě Salesforce

Einstein GPT je inovativní technologie umělé inteligence od společnosti Salesforce, která přináší auto-generovaný obsah přímo do platformy Salesforce CRM. Tato revoluční funkcionalita umožňuje uživatelům dotazy v přirozeném jazyce a generuje obsah na základě aktuálních dat o zákaznících. Představen na konferenci TrailblazerDX 2023, tento nový přírůstek do rodiny Salesforce AI slibuje přinést do naší pracovní rutiny další úroveň efektivity […]

Firmy nezvládají digitální transformaci. Těchto 8 věcí jim dělá největší problémy

Využívání nových technologií pomáhá firmám zlepšit mnoho věcí – od obchodních procesů přes vývoj nových produktů nebo služeb, péči o zákazníky až po řízení lidských zdrojů. Téměř v každé společnosti již digitální transformace probíhá, mnoho z nich však stále dělá chyby, kvůli kterým přichází jejich snaha o digitalizaci a efektivní fungování často vniveč. Odborníci na digitalizaci ze společnosti Enehano upozorňují na […]

Auto Průhonice boří i díky Salesforce standardy v zákaznické péči

Před několika lety ještě bylo nemyslitelné objednat se do autoservisu pomocí aplikace nebo zhmotňovat vizi transparentního procesu v rámci zákaznické péče. Karel Stolejda, spolumajitel a CEO Auto Průhonice, byl čestným hostem na třetím ročníku Digital Transformation Summitu. S Tomášem Vrzákem, Country Managerem Enehana na Slovensku, si popovídali o tom, jak je Salesforce v Auto Průhonicích inspiroval k lepší zákaznické zkušenosti, jestli stačí mít skvělé zaměstnance a také se ohlédli za 10 let starou vizí. 

Jak se v Carvagu i díky Salesforce podařilo udělat z nákupu ojetého auta příjemný zážitek? 

Carvago je unikátní startup, který si dal za úkol udělat z procesu koupě ojetého vozidla příjemný zážitek. Podařil se jim raketový start, ovšem při takové rychlosti růstu potřebujete sjednotit komunikaci, automatizovat, omezit lidské chyby nebo nastavit reporting a procesy. Jak jim pomohl Salesforce Service Cloud a Pardot? Byl komplexní projekt napříč firmou na čtyři měsíce úspěšně nasazen? Dá se zvládnout dostat změnové požadavky každý den do produkce? To všechno nám prozradil Filip Malík, Product and Project Leader. 

Pět ponaučení z digitální transformace obchodu a zákaznického servisu v DPD

Vraťme se k rozhovoru s ředitelem IT v přepravní společnosti DPD, Vladimírem Puschnerem, který jsme pořídili na 2. ročníku Digital Transformation Summitu. V první části jsem se dozvěděli jaké potřeby vedly DPD ke změně CRM a jaká měli očekávání. Dozvěděli jsme o 4 hlavních kritérií, která hrála zásadní roli při finálním výběru Salesforce CRM i jak byla implementace časově náročná. Zmínili jsme také dopady akvizice konkurenčního Geisu uprostřed implementace, tedy jak se oba týmy vypořádaly s novými okolnostmi. Jirka Mach však stihl položit ještě pár dalších otázek.

Salesforce – jedna platforma, dva pohledy

Jaké jsou dva různé pohledy projektových managerek na implementaci jedné platformy? Vyzpovídaly jsme Kristýnu Henkeovou z DPD Czech Republic a Terezu Jankovou z Enehano Solutions, abychom se dozvěděly zajímavosti o průběhu implementace Salesforce do DPD. Celý projekt byl naplánován na březen až listopad 2020. Stihl se, i přes i neočekávané události, v termínu? A jak probíhala přípravná fáze, samotná realizace nebo jaké key learnings note si obě odnesly? Dozvíte se v následujícím článku.

Enehano pomůže Kiwi.com zefektivnit byznys, firma přešla na Salesforce

Společnost Kiwi.com dokončila přechod B2B části CRM na platformu Salesforce.Migrace proběhla pod taktovkou české technologické společnosti Enehano Solutions za pouhé dva měsíce. Kiwi.com si od Salesforce slibuje především efektivnější řízení a fungování svých šesti týmů, které obsluhují okolo 5 000 partnerů, jako jsou letiště, hotely, prodejci letenek nebo autodopravci. V další fázi chystá firma automatizaci obchodu.

Carvago

Stáhnout případovou studii Spletitost procesů je důvod ke změně, ne překážka – ukázala transformace Carvago Carvago je předním online tržištěm pro nákup a prodej ojetých automobilů v Evropě. Společnost představila nový model prodeje vozidel, který překonal tradiční koncepty klasických dealerství a autobazarů. Výběr a nákup automobilu na Carvago probíhají online, jednoduše a rychle, podobně jako uživatelé nakupují v jiných odvětvích e-commerce. […]

DPD

Stáhnout případovou studii Co do DPD přinesla transformace obchodu a zákaznického servisu? Do roku 2020 společnost DPD používala na míru vytvořený systém CRM, který vzhledem k jejím obchodním požadavkům a rostoucímu podnikání nebyl vyhovující.  Nedostatky / Pain Points  Mezi největší nedostatky, které byly identifikovány, patřila nedostupnost uceleného přehledu o klientech pro tým Account Managementu, absence propojenosti obchodních kanálů (pipeline) v jednom uceleném systému a nepropojená […]