
Communication Cloud
Zvyšte zákaznickou spokojenost a zajistěte klientům personalizovaný servis napříč všemi kanály z kteréhokoliv zařízení.
Důvody, proč nasadit Communication Cloud, hovoří jasně
Nabídku připravíte
o 54 % rychleji
Čas vyřízení objednávky snížíte až o 70 %
Ušetříte 30 až 80 % času při realizaci nových produktů a funkcionalit
Benefity, které vám Communication Cloud přinese
Zrychlete implementaci nových služeb
Díky Enterprise Product Catalog a jeho jednoduchým nastavením snadněji rozvíjíte stávající nabídky.
Tvořte nabídky v CPQ – Configure, Price, Quote
Umožněte všem ochodním kanálům připravovat personifikované nabídky pro B2B zákazníky. Využitím automatické kontroly Eligibility a Compatibility nabízených produktů a jejich parametrů snižte chybovost.
Využijte nativní B2C a B2B Order Management
Sledujte průběh Order Fulfillment v reálném čase a zároveň snižte počet nedončených objednávek. Využijte jednoduchost nastavení Order Managementu pro snížení Time-to-Market potřebný pro přípravu nových produktů a propozic
Digitalizujte procesy
Digitalizujte vaše procesy s využítím přednastavených a jednuduše upravitelných procesů. Business Rules Engine využijte pro nastavení pravidel. S využitím připravených šablon digitalizujte vaše dokumenty.
Omnichannel služby Telco zákazníkům
Využijte moduly pro obchodníky a zákaznickou podporu. Automatizujte složité B2B transakce předkonfigurovanými modely, procesy a templaty. Unifikujte procesy všech kontaktních kanálů a na nich zajistěte shodný zákaznický zážitek.
Jak s námi probíhá spolupráce?
Od úvodní konzultace po samotné finále.
Správně nastavené procesy jsou alfou a omegou dalšího růstu
Communication Cloud nejčastěji implementujeme v oborech
Na co se nás často ptáte?
Čím se odlišuje Communication Cloud od běžně využívaných Sales a Service Cloudů?
Communication Cloud je rozšířením Sales a Service Cloudů. Obsahuje tedy všechny funkcionality zmíněných cloudů a k tomu přináší tři základní doplňky: produktový katalog, CPQ funkcionality (configure, price, quote) a zajištění kompletního procesu řízení objednávek (Order mangement).
Jaké jsou největší benefity Communication Cloudu z pohledu businessu?
Největším benefitem je flexibilita a z ní vyplývající Time to Market pro nasazení nových produktů a propozic.
Je nutné implementovat Communication Cloud jako celek?
Implementaci je možné rozdělit do dílčích částí definovaných dle potřeb a situace zákazníka. Jednou z možností rozložení implementace do více releasů je rozdělení zákaznické báze dle klientem využívané segmentace (např. B2C a B2B segmenty).
Je Communication Cloud vhodný pro řízení marketingové komunikace?
Jen velmi omezeně. Z Communication Cloudu lze posílat základní komunikaci ve velmi omezené míře. Doporučujeme pro marketingovou komunikaci implementovat Salesforce Marketing Cloud, který má na Communication Cloud připravenou integraci.
Kde budou uložena data našich zákazníků?
Data zákazníků zůstávají na území EU, nejčastěji se používá datové centrum ve Frankfurtu.
Konzultace s obchodníkem
Proberte své konkrétní potřeby s naším expertem a zjistíte více o našem přístupu k projektům.

Jaroslav Havrda
CSO