Ředitelé úspěšných firem o změnách v době pokoronové

23.6.2020

Jaký je pohled ředitelů firem na aktuální krizi způsobenou koronavirem? Naskočili již do starých kolejí nebo plánují něco do budoucna změnit?

Zjistěte to společně s námi!

V průběhu panelové diskuze, která se uskuteční 23. 6. 2020 od 10:00 do 11:00 nám panelisté, ředitelé z oblasti financí, dopravy a neziskového sektora odpoví na mnoho otázek.

Jsme velmi rádi, že pozvání přijali:
1. Michal Brothánek, ředitel obchodu ČSOB pojišťovny
2. David Pavlík, CIO Kiwi.com
3. Blanka Sigmundová, Managing Director, Loono
4. Vladimír Püschner, ředitel IT DPD
5. Jakub Strýček, ředitel marketingu Zonky

Inovace a flexibilita. To jsou další klíčové faktory, které pomohly ředitelům využívající Salesforce vyrovnat se s koronakrizi.

Hosté nám mimo jiné zodpoví:

- Jaké jsou největší dopady covid-19 na jejich business?
- Zavedli nějaké změny v podnikání, které ponechají i po korona krizi?
- Kdy očekávají návrat k běžnému provozu?

Moderátorem panelové diskuze je Jiří Mach, CEO Enehano Solutions.


Jak vnímali koronakrizi naši panelisté?

Blanka Sigmundová, Managing director, Loono

Webináře a Salesforce, toto byl náš velký focus, který jsme museli zvládnout v rámci dnů. Workshopy převést do online podoby a poté zahájit data mining ze Salesforce, který nám dal jasná čísla a zefektivnil získávání informací potřebné pro zachování chodu firmy.

David Pavlík, CIO, Kiwi.com

Efektivita a šance, i toto je jeden z našich pohledů na současnou krizi. Díky platformám Salesforce jsme byli schopni pracovat odkudkoliv a naše efektivita byla výrazně vyšší. Na současnou krizi se snažíme nahlížet, jako na novou příležitost, lidé se budou  soustředit na nové koncepty cestování.

Vladimír Püschner, ředitel IT, DPD

Když to porovnám s rokem 2008, ten byl jen o šetření nákladů, museli jsme zvážit použití každé koruny.  Rok 2020 je úplně jiný. Je hlavně o flexibilitě. Příprava která obvykle trvá 6 měsíců musela být hotová v rámci dní.  

Michal Brothánek, ředitel obchodu, ČSOB pojišťovny

Kroky, které postupně ČSOB banka zvolila, zabezpečovali hlavně pomoc klientům s využíváním služeb a produktů. Postupný přechod na plně digitální servis umožnil kontinuální kontakt s klienty a jejich potřebami.  

Jakub Strýček, ředitel marketingu, Zonky

Díky Salesforce jsme nemuseli řešit jak zabezpečit běžné provozní záležitosti a zbyla nám kapacita na adaptaci na nové chování našich zákazníků.

V průběhu panelové diskuse nebude chybět prostor pro Vaše dotazy.

Těšíme se na Vás 23.6. v 10:00! 

Nejnovější webinář


Zaujaly vás naše služby?

Kontaktujte nás
Thanks for your email! We’ll get back to you ASAP.
Oops! Something went wrong while submitting the form.