Ako pomáha optimalizácia obchodných procesov v  Slovnafte zvyšovať spokojnosť zákazníkov aj vďaka riešeniam od Salesforce

V minulých letech měli obchodníci před sebou složitou úlohu, protože obchod je postaven především na osobních setkáních a osobních vazbách. Jak co nejlépe přejít na hybridní formu péče o klienty? Luboš Dinka, Obchodní ředitel, a Juraj Knap, Vedoucí oddělení zákaznického servisu, v rozhovoru inspirují, jak efektivně využít čas ušetřený cestováním na péči o klienty a na kvalitu zákaznického servisu. Zodpoví také otázky, jak využít data ve svůj prospěch nebo jak nastavit změnu, aby byla výhodná pro obě strany.

Pro přehrání záznamu stačí vyplnit formulář níže a kliknout na tlačítko Odeslat a přehrát

Děkujeme! Přihlášení k odběru newsletteru proběhlo úspěšně!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Zaujaly vás naše služby?

Kontaktujte nás
Thanks for your email! We’ll get back to you ASAP.
Oops! Something went wrong while submitting the form.