Ako pomáha optimalizácia obchodných procesov v Slovnafte zvyšovať spokojnosť zákazníkov aj vďaka riešeniam od Salesforce

V minulých letech měli obchodníci před sebou složitou úlohu, protože obchod je postaven především na osobních setkáních a osobních vazbách. Jak co nejlépe přejít na hybridní formu péče o klienty? Luboš Dinka, Obchodní ředitel, a Juraj Knap, Vedoucí oddělení zákaznického servisu, v rozhovoru inspirují, jak efektivně využít čas ušetřený cestováním na péči o klienty a na kvalitu zákaznického servisu. Zodpoví také otázky, jak využít data ve svůj prospěch nebo jak nastavit změnu, aby byla výhodná pro obě strany.
Pro přehrání záznamu stačí vyplnit formulář níže a kliknout na tlačítko Odeslat a přehrát
Děkujeme! Přihlášení k odběru newsletteru proběhlo úspěšně!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Zaujaly vás naše služby?
Kontaktujte nás