Enehano, součást technologického holdingu Synequs, posílilo svůj top management o zkušeného lídra. Michal Mravinač, který posledních osm let působil v evropské struktuře Salesforce, nastupil na pozici Chief Sales Officer. Má klíčovou roli v řízení obchodní strategie a růstu Enehana napříč Českem, Slovenskem, Nizozemskem a dalšími evropskými trhy.
Michal Mravinač se po boku Martina Havelky, který řídí dodávky projektů, podílí na rozjezdu nizozemské pobočky. Na starosti má zejména obchodní rozvoj, strategická partnerství a budování vztahů s novými klienty. Právě jeho zkušenosti a reputace v rámci Salesforce ekosystému mají pomoci otevřít Synequsu (Enehano NL) dveře k novým zakázkám i obchodním příležitostem.
Se zakladateli Enehana se znám prakticky od chvíle, kdy firmu jako startup zakládali. Osm let jsme spolu úzce spolupracovali, když jsem působil v Salesforce, a vybudovali jsme si vzájemnou důvěru. Věřím v jejich odhodlání i připravenost podstoupit nezbytnou transformaci pro úspěch v mezinárodní expanzi. Vidím zde možnost dokázat něco, co se povedlo jen hrstce IT firem z našeho regionu – prosadit se na západoevropských trzích pod vlastní značkou.
Michal Mravinač
Během působení v Salesforce vedl Mravinač mezinárodní obchodní týmy napříč evropskými regiony a získal hlubokou znalost nejen západoevropského trhu, ale i interního fungování celého ekosystému Salesforce.
Michal přesně ví, jak Salesforce obchoduje, co je pro jeho týmy důležité a kde dokáže partner jako my přinést největší hodnotu. Díky tomu můžeme vytvořit obchodní kanál postavený na důvěře – mezi námi, Salesforce a zákazníky. A to je při vstupu na nový trh zásadní.
Jiří Mach
Nizozemsko vnímá Synequs jako bránu do západní Evropy – jde o desetkrát větší trh než český, otevřený digitálním inovacím, se silnou orientací na anglicky vedené projekty. Enehano NL zde plánuje oslovit zejména klienty z oblasti finančních služeb a fintechu, kde má silné zkušenosti. Velký důraz klade i na využití generativní AI, datové transformace nebo vývoj aplikací na míru.
Nizozemskému trhu určitě máme co nabídnout. Co se týče rozsahu a hloubky realizovaných projektů ve finančních službách, nemáme mezi místními partnery konkurenci. Dokážeme navíc kombinovat špičkovou znalost Salesforce s dalšími kompetencemi holdingu Synequs. Největší výzvou bude přesvědčit zákazníky, že jsme schopni dodat víc, rychleji a efektivněji než zavedení lokální hráči.
Michal Mravinač
Za klíčový faktor úspěchu považuje Mravinač schopnost navázat těsnou spolupráci se Salesforce v Nizozemsku a dodat první projekty s jasnou přidanou hodnotou: „Jakmile se začnou objevovat první reference a spokojení zákazníci, získáme kredibilitu, která bude základem pro další růst,“ dodává.
Michal Mravinač je ženatý a má tři děti. Posledních 17 let žil a pracoval v různých zemích – ve Velké Británii, Kanadě a Irsku. Ve volném čase se nejraději věnuje plachtění nebo mořskému kajaku, a je také aktivním vedoucím v irském námořním skautském oddíle. K dobrovolnickým aktivitám ho inspirovalo jeho působení v českém skautu, konkrétně v oddíle založeném Jaroslavem Foglarem.