Salesforce News: 7 základních principů pro zlepšení zákaznického zážitku

V současné době se zákaznická zkušenost stala jedním z nejvýznamnějších aspektů úspěšného podnikání. Jak ukazují statistiky, až 88 % zákazníků považuje tento zážitek za rovnocenný důležitosti samotných produktů a služeb. Chcete-li uspět, musíte zajistit, aby každá interakce byla nezapomenutelná. Představujeme vám základní principy, díky kterým toho můžete dosáhnout. Týmový duch Zákaznický servis je týmová záležitost — a neplatí to […]
Rossie.AI: umělá inteligence v Salesforce, která umí česky a slovensky
Umělá inteligence je nepostradatelným nástrojem pro moderní podnikání. Martin Franc ze společnosti Agnostix představil na konferenci Digital Transformation Summit (DTS) 2024 nový startup Rossie.AI. Tento revoluční projekt přináší umělou inteligenci přímo do Salesforce, a co je nejlepší, Rossie.AI umí česky. Jak Rossie.AI funguje? Rossie.AI vychází z projektu Rozárka, inspirovaného populární sovičkou z pohádky Popelka. Využívá generativní umělou inteligenci […]
Praktické využití AI a budoucí trendy v Salesforce

Jste zvědaví kam se ubírá AI v Salesforce? Do jakých AI oblastí investují ředitelé největších světových firem? Nebo vás zajímají detailnější informace o mechanismu zapojení AI v Salesforce? Chris Krecikij, Regional Director Enterprise Software Sales Salesforce, sdílel na konferenci Digital Transformation Summit 2024 své zkušenosti s využitím AI. Vstoupili jsme do třetí vlny AI AI revoluce zasáhla téměř každého, […]
Salesforce news: 5 typů lidí, kteří určují budoucnost práce s umělou inteligencí

Článek od Salesforce představuje pět typů AI person v pracovním prostředí: Maximalisté (30 %) využívají AI několikrát týdně a aktivně se o svou zkušenost podílejí se svým okolím Underground (20 %) jsou maximalisté v utajení. AI využívají pravidelně, ale s okolím tuto informaci nesdílejí Rebelové (19 %) nepřekypují nadšením ohledně AI, naopak jsou přesvědčeni, že její využívání není fér Superfanoušci (16 %) obdivují, jaké […]
Anna Michutová: Analytička a teamleaderka v Enehanu

Když se Anička rozhodla opustit pohodlí bankovního prostředí a vydat se na dráhu konzultantky, možná ani netušila, jak zásadní krok to bude. Dnes, po dvou letech strávených v Enehanu, je nejen uznávanou analytičkou, ale i inspirativní teamleaderkou. V rámci našeho rozhovoru jsme jí vyzpovídali a odhalili i zajímavé pracovní rituály, které jí pomáhají přepínat mezi prací a soukromým životem. Aničko, jak ses vlastně […]
Dreamforce 2024: Jak Salesforce mění způsob lidské práce aneb Agentforce v praxi

Salesforce každoročně pořádá v San Francisku konferenci. Letošní ročník proběhl ve dnech 17.–19. září a zaměřil se na téma využití umělé inteligence ve firmách. Jak nový ekosystém Agentforce umožní zefektivnit procesy, automatizovat často opakované úkoly a pomoci lidem soustředit se na komunikaci se zákazníky? My jsme byli u toho a to nejdůležitější jsme vám sepsali do článku. Agentforce všude Zapojení AI […]
Napsali o nás: Osobní zkušenost s chatboty a voiceboty má většina Čechů

Vlastní zkušenost má s chatboty, voiceboty nebo virtuálními asistenty již tři čtvrtiny Čechů ve věku od 18 do 65 let. Jejich dojmy jsou sice spíše pozitivní, ale také velmi různorodé, což je dáno velkými rozdíly v kvalitě zpracování těchto nástrojů umělé inteligence. Špatné zkušenosti souvisejí především s nedostatečnou úrovní chatbotů či voicebotů a problematický je také nedostatek informací na pozadí […]
Keynote: Praktické využití AI a budoucí trendy v Salesforce

Jste zvědaví, kam se ubírá AI v Salesforce? Do jakých AI oblastí investují ředitelé největších světových firem? Nebo vás zajímají detailnější informace o mechanismu zapojení AI v Salesforce? Chris Krecikij, Regional Director Enterprise Software Sales Salesforce, sdílel na konferenci Digital Transformation Summit 2024 své zkušenosti s využitím AI. Pro byznys prostředí jsou charakteristické požadavky firem: Zvýšení zisků Snížení nákladů […]
Salesforce news: Einstein GPT = nová éra AI ve světě Salesforce

Einstein GPT je inovativní technologie umělé inteligence od společnosti Salesforce, která přináší auto-generovaný obsah přímo do platformy Salesforce CRM. Tato revoluční funkcionalita umožňuje uživatelům dotazy v přirozeném jazyce a generuje obsah na základě aktuálních dat o zákaznících. Představen na konferenci TrailblazerDX 2023, tento nový přírůstek do rodiny Salesforce AI slibuje přinést do naší pracovní rutiny další úroveň efektivity […]
Firmy nezvládají digitální transformaci. Těchto 8 věcí jim dělá největší problémy

Využívání nových technologií pomáhá firmám zlepšit mnoho věcí – od obchodních procesů přes vývoj nových produktů nebo služeb, péči o zákazníky až po řízení lidských zdrojů. Téměř v každé společnosti již digitální transformace probíhá, mnoho z nich však stále dělá chyby, kvůli kterým přichází jejich snaha o digitalizaci a efektivní fungování často vniveč. Odborníci na digitalizaci ze společnosti Enehano upozorňují na […]