Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit 2025

Telekomunikace
Telekomunikace

Banky se podle Čechů zlepšily, nejčastějším problémem zůstává dlouhé čekání

Nejčastějším problémem Čechů při jednání s bankami nebo pojišťovnami je jednoznačně dlouhé čekání na pobočce či telefonní lince. Za poslední rok se s ním setkala více než čtvrtina klientů. Banky i pojišťovny se však postupně zlepšují jak v rychlosti, tak i v dalších kritériích spokojenosti klientů. Potvrzují to výsledky průzkumu technologické společnosti Enehano mezi tisícovkou Čechů.   V posledních letech přišla většina bank i pojišťoven s řadou […]

TZ: Mobilní operátoři se v očích zákazníků zlepšují. Ubývá obtěžování, s čekáním jsou potíže pořád

Mobilní operátory považovali Češi před čtyřmi lety za vůbec nejotravnější firmy. Vadilo jim především dlouhé čekání na pobočce i telefonní lince a obtěžování častým voláním. Během posledních let se ale situace zlepšila. Podle průzkumu společnosti Enehano mezi tisícovkou Čechů ubylo zejména nevyžádaných telefonátů a méně časté je i dlouhé čekání. Přesto se stále jedná o hlavní problém, na který zákazníci […]

Tuzemské firmy se vrhly na technologický úklid, láká je potenciál AI

Tuzemské firmy letos masivně investují do technologického úklidu a konsolidace dat. Hlavními důvody jsou vedle rostoucí závažnosti datového nepořádku a zastaralosti klíčových firemních systémů lákavé možnosti nejnovějších technologií v čele s AI aplikacemi a nástroji. Zejména zásluhou ChatGPT si širší veřejnost mohla v posledních měsících vyzkoušet, co vše lze zvládnout a vytvořit jen prostřednictvím přirozeného jazyka. “Ty technologie už zde nějakou dobu […]

Klíčové momenty Enehana v roce 2024 pohledem CEO, Jirky Macha

Rok 2024 přinesl Enehanu zásadní změny, inovace i nové příležitosti.Zažili jsme významný růst – z loňských 167 milionů korun obratu jsme se nově pod hlavičkou našeho holdingu Synequs, do kterého Enehano spadá, dostali na 188,4 milionu korun. Za každým číslem a projektem stojí klíčové momenty, které ovlivnily nejen naši firmu, ale i mě osobně. Pojďme si tyto milníky společně […]

ChatGPT si vyzkoušela už více než třetina Čechů, pomáhá jim i v práci

Během posledního roku se mohla široká veřejnost seznámit s ChatGPT, chatbotem s umělou inteligencí, který využívá zpracování přirozeného jazyka k vytváření konverzačního dialogu podobného lidskému. Od jeho spuštění si ChatGPT vyzkoušelo 36 % Čechů a téměř 2/3 jej alespoň znají. Populární je hlavně mezi mladými, kde jej aktivně využívá nadpoloviční většina lidí, často i jako pomocníka v práci. Vyplývá to z aktuálního průzkumu […]

Víte, jak správně sestavit digitální tým?

Digitalizace se dnes týká prakticky všech firem a organizací napříč Českem. Pro její úspěch však zdaleka není důležitá jen dobře zvolená technologie, ale hlavně složení digitálního týmu, který má celý projekt na starost. Kolik lidí do něj zařadit? Jaké vlastnosti by měli mít a jakým se raději vyhnout? Velikost týmu se vždy odvíjí od komplexity celého projektu […]

Proč GPT a LLM modely nestačí? Cesta k AI agentům

Všichni víme, že agenti s umělou inteligencí nám mohou usnadnit práci – dokážou převzít jasně definovaný úkol, který je třeba vykonat, a samostatně ho realizovat. Mnohé firmy však postupně zjišťují, že k tomu, aby tito agenti mohli být skutečně spolehlivými partnery v byznysu, nestačí pouze využití pokročilého jazykového modelu. A právě zde je klíč k pochopení celé věci. Proč LLM modely […]

Získejte balíček licencí zdarma, pokud máte licence na Service Cloud nebo Sales Cloud

Balíček licencí Salesforce Foundations nabízí pro stávající uživatele Sales Cloudu a Service Cloudu možnost získat přístup k dalším produktům, jako jsou Marketing Cloud a Data Cloud, bez dodatečných nákladů. Tato sada nástrojů pomůže zefektivnit vaše procesy a zlepšit spolupráci mezi týmy a zákazníky, aniž byste museli zvyšovat svůj rozpočet. Co to vlastně Salesforce Foundations je a proč jej začít používat, ale […]

Design Thinking: Od myšlenky k otestovanému prototypu za 5 dní

Nevíte, jak by ve vaší organizaci mohla fungovat nová technologie, o které uvažujete? Potřebujete inovovat již existující řešení? Implementace nového softwaru často znamená měsíce až roky plánování a vývoje. Obrovským zklamáním potom může být zjištění, že jsme nasadili funkční software, který ale uživatelé nechtějí nebo nepotřebují. Naštěstí existují způsoby, jak se tomu vyvarovat. A nemusí to trvat dlouhé […]

Salesforce News: 7 základních principů pro zlepšení zákaznického zážitku

V současné době se zákaznická zkušenost stala jedním z nejvýznamnějších aspektů úspěšného podnikání. Jak ukazují statistiky, až 88 % zákazníků považuje tento zážitek za rovnocenný důležitosti samotných produktů a služeb. Chcete-li uspět, musíte zajistit, aby každá interakce byla nezapomenutelná. Představujeme vám základní principy, díky kterým toho můžete dosáhnout. Týmový duch Zákaznický servis je týmová záležitost — a neplatí to […]