Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit 2025

Slovenský Slovnaft inspiruje svým přístupem k digitalizaci celou skupinu MOL

Některé změny přicházejí velmi pozvolna. Potřebují svůj čas zrání. Jaké to je čekat 10 let na CRM řešení? Na třetím ročníku Digital Transformation Summitu jsme přivítali Ľuboše Dinku, obchodního ředitele ‍a Juraje Knapa, vedoucího oddělení zákaznického servisu, kteří k nám přijeli ze slovenského Slovnaftu. V rámci rozhovoru, který s nimi vedl Eduard Gers, Business Development Manager v Enehano Solutions, se otevřeně svěřili s tím, jak nahradili Excel novým CRM, poradili, jak úspěšně zvládnout adopci Salesforce platformy a zda se rozhodli pro standardní řešení nebo se přiklonili k úpravě systému na míru.

Jak na úspěšnou digitální transformaci a nasazení Salesforce ve velké společnosti?

Pozvání na druhý Digital Transformation Summit, který Enehano uspořádalo 13. května 2021, přijal Pavel Kottink, IT ředitel v ČSOB Stavební spořitelny (dříve ČMSS). V rozhovoru s Jirkou Machem prozradil, co všechno obnášela implementace nového CRM pro téměř 2000 uživatelů a jaké výzvy bylo potřeba zdolat v jednotlivých fázích zavádění.

Potenciál a úskalí využívání Salesforce pro B2B v MONETA Money Bank

Ačkoliv se řada firem rozhodla řešit automatizaci a digitalizaci svých procesů s příchodem pandemie, v MONETA Money Bank se do transformace pustili už před sedmi lety. Rozhodli se pro platformu Salesforce. Přečtěte si, jaké moduly využívají, co Petr Šrámek, SFE manažer, vnímá jako zásadní pro plné využívání funkcionalit nebo jak jim Salesforce My Trailhead pomohl v době homeofficů s onbordingem 50 nových bankéřů. Petra Šrámka vyzpovídal Petr Mudroch, Salesforce Business Architect z Enehano Solutions a protože se oba dobře znají (nejen) v rozhovoru si tykají.

Změna CRM v ČSOB Pojišťovně pomohla řídit obchod v době koronakrize

Dalibora Machoň, Head of Sales support v ČSOB Pojšťovně, společně s Martinem Kačeňákem, Business architekt implementace z Enehano Solutions byli v ČSOB Pojišťovně zodpovědni za projekt implementace nového CRM. Přečtěte si, jak dlouho celý proces trval a jak usnadnil práci celému obchodnímu týmu v období vypuknutí koronakrize.