Klíčové momenty Enehana v roce 2024 pohledem CEO, Jirky Macha

Rok 2024 přinesl Enehanu zásadní změny, inovace i nové příležitosti.Zažili jsme významný růst – z loňských 167 milionů korun obratu jsme se nově pod hlavičkou našeho holdingu Synequs, do kterého Enehano spadá, dostali na 188,4 milionu korun. Za každým číslem a projektem stojí klíčové momenty, které ovlivnily nejen naši firmu, ale i mě osobně. Pojďme si tyto milníky společně […]
Zkušenost s nasazením Salesforce partnerského portálu pro evropský region v Bobcat

Bobcat je společnost skupiny Doosan, který se v celosvětovém měřítku řadí mezi přední společnosti v oblasti výroby stavební techniky. Dodává také různorodá řešení, motory a zařízení do odvětví energetiky a vodního hospodářství. Jakým způsobem se dostala výrobní společnost jako je Bobcat k Salesforce? Mateřská společnost sídlící ve Spojených státech se zhruba před patnácti lety rozhodla pro jeden z nejlepších CRM produktů […]
Design Thinking: Od myšlenky k otestovanému prototypu za 5 dní

Nevíte, jak by ve vaší organizaci mohla fungovat nová technologie, o které uvažujete? Potřebujete inovovat již existující řešení? Implementace nového softwaru často znamená měsíce až roky plánování a vývoje. Obrovským zklamáním potom může být zjištění, že jsme nasadili funkční software, který ale uživatelé nechtějí nebo nepotřebují. Naštěstí existují způsoby, jak se tomu vyvarovat. A nemusí to trvat dlouhé […]
Praktické využití AI a budoucí trendy v Salesforce

Jste zvědaví kam se ubírá AI v Salesforce? Do jakých AI oblastí investují ředitelé největších světových firem? Nebo vás zajímají detailnější informace o mechanismu zapojení AI v Salesforce? Chris Krecikij, Regional Director Enterprise Software Sales Salesforce, sdílel na konferenci Digital Transformation Summit 2024 své zkušenosti s využitím AI. Vstoupili jsme do třetí vlny AI AI revoluce zasáhla téměř každého, […]
Keynote: Praktické využití AI a budoucí trendy v Salesforce

Jste zvědaví, kam se ubírá AI v Salesforce? Do jakých AI oblastí investují ředitelé největších světových firem? Nebo vás zajímají detailnější informace o mechanismu zapojení AI v Salesforce? Chris Krecikij, Regional Director Enterprise Software Sales Salesforce, sdílel na konferenci Digital Transformation Summit 2024 své zkušenosti s využitím AI. Pro byznys prostředí jsou charakteristické požadavky firem: Zvýšení zisků Snížení nákladů […]
Salesforce news: Einstein GPT = nová éra AI ve světě Salesforce

Einstein GPT je inovativní technologie umělé inteligence od společnosti Salesforce, která přináší auto-generovaný obsah přímo do platformy Salesforce CRM. Tato revoluční funkcionalita umožňuje uživatelům dotazy v přirozeném jazyce a generuje obsah na základě aktuálních dat o zákaznících. Představen na konferenci TrailblazerDX 2023, tento nový přírůstek do rodiny Salesforce AI slibuje přinést do naší pracovní rutiny další úroveň efektivity […]
Implementace Salesforce v obchodní síti ČSOB Pojišťovny: největší přínosy i výzvy

Na Digital Transformation Summitu jsme přivítali Michala Kunce, specialistu rozvoje obchodu v ČSOB Pojišťovně. Jaké výzvy implementace Salesforce obnášela? Jaké benefity přinesla do obchodní sítě? A jak správně motivovat uživatele k adopci nového systému? Nejen to Michal prozradil v rozhovoru s Mirkem Výborným z Enehana.
Zeptali jsme se regionálního obchodního manažera ze Salesforce, jak on sám využívá Salesforce

Za slovem Salesforce si často vybavíme CRM, reporty nebo low code platformu. Málokdy si uvědomíme, že se jedná i o společnost. Michal Mravinač, Regional Sales Manager pro CEE v Salesforce, se s námi v rámci Digital Transformation Summitu podělil o zkušenosti v příspěvku „Jak v Salesforce sami používáme Salesforce”. Účastníky akce zajímalo, zda je možné využít tuto platformu pro B2C segment, jak velkou váhu u nich mají historická čísla při forecastingu nebo zda si i menší firma může Salesforce dovolit. Jak Michal na tyto a další otázky odpověděl?
Jak pomáhá Salesforce řídit obchodní síť s 1600 obchodníky?

Naše pozvání na Digital Transformation Summit přijali Jan Hons, ředitel obchodu a Hana Stuchlíková, Sales Support Manager z ČSOB Stavební spořitelny. Zajímalo nás, proč se rozhodli pro implementaci Salesforce, jaké jsou jeho přínosy z pohledu obchodní sítě nebo jak probíhá školení lidí s širokou škálou dovedností.
Jak se v Carvagu i díky Salesforce podařilo udělat z nákupu ojetého auta příjemný zážitek?

Carvago je unikátní startup, který si dal za úkol udělat z procesu koupě ojetého vozidla příjemný zážitek. Podařil se jim raketový start, ovšem při takové rychlosti růstu potřebujete sjednotit komunikaci, automatizovat, omezit lidské chyby nebo nastavit reporting a procesy. Jak jim pomohl Salesforce Service Cloud a Pardot? Byl komplexní projekt napříč firmou na čtyři měsíce úspěšně nasazen? Dá se zvládnout dostat změnové požadavky každý den do produkce? To všechno nám prozradil Filip Malík, Product and Project Leader.