Důvody, proč nasadit Field Service, hovoří jasně
Pokrytí procesu od přijetí požadavku až po podklady k fakturaci servisu na jedné platformě
Dispečerská konzole pomáhá udržovat přehled nad servisními zásahy včetně plánování a přidělování servisů
Díky plně digitalizovaným podkladům pro realizaci servisu se zvyšuje produktivita techniků
Benefity, které vám Field Service přinese
Zákaznický servis na vysoké úrovni
Využitím FSL můžete poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a to díky včasným aktualizacím a proaktivní komunikaci.
Doba odezvy
Optimalizací plánování a dispečinku se zkrátí doba odezvy a zvýší spokojenost zákazníků.
Efektivita techniků
Sledujte vytížení techniků pomocí FSL v reálném čase.
Zákaznická spokojenost
Sledujte a měřte spokojenost zákazníků podle zakázek, techniků a regionů.
Analytika klíčových ukazatelů výkonnosti
Získejte přehled o provozu terénních služeb díky reportování a analýzám. Sledujte pokrok při dosahování cílů.
Mobilní aplikace pro techniky v terénu
Mějte přehled kdykoliv a kdekoliv. Využijte nativní a plnohodnotnou aplikaci pro iOS či Android.
Jak s námi probíhá spolupráce?
Od úvodní konzultace po samotné finále.
Správně nastavené procesy jsou alfou a omegou dalšího růstu
Field Service nejčastěji implementujeme v oborech
Na co se nás často ptáte?
Co je to Field Service Lightning?
Field Service Lightning je řešení pro výrobní, servisní a opravárenské společnosti založené na platformě Salesforce. Umožňuje uživatelům digitalizovat a automatizovat servisní či reklamační procesy a zefektivnit pracovní postupy.
Pro jakou společnost je Salesforce Field Service vhodný?
Doporučujeme využít toto řešení ve společnostech, které přijímají požadavky prostřednictvím více kanálů nebo mají vlastní kontaktní centrum. FSL je vhodné pro firmy, které mají alespoň 10 servisních techniků.
Kdo používá desktop verzi a kdo mobilní aplikaci?
Desktop verzi systému využívá obvykle kontaktní centrum nebo dispečer, který požadavky přijímá, plánuje a rozděluje mezi jednotlivé techniky. Mobilní aplikaci využívají technici v terénu, a to jak interní, tak externí spolupracovníci.
Jak dlouho trvá implementace Salesforce Field Service?
Základní funkcionality pro použití v procesech klienta jsme schopni nasadit obvykle od 4 do 6 týdnů včetně proškolení uživatelů.
Konzultace s obchodníkem
Proberte své konkrétní potřeby s naším expertem a zjistíte více o našem přístupu k projektům.

Petr Kampů
Key Account Manager