Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Využití nového CRM v bankovním sektoru

Využití nového CRM v bankovním sektoru

Plánuje přechod na nový CRM systém? Podívejte se, jak probíhala implementace nového CRM systému u jednoho z našich klientů – ČSOB pojišťovny a také, jak koncoví uživatelé přijali tuto změnu.  

Vyhotovení projektu  

Výsledky implementace byly lepší, než jsme sami očekávali.

Takto nás překvapil výsledek této implementace. Díky přístupu k časté komunikaci se zákazníky, nebyl problém s přijetím tohoto řešení u finálních uživatelů. Podařilo se nám integrovat Salesforce se všemi ostatními systémy a webovými službami, což znamená, že jsme uživatelům poskytli 360 stupňový pohled na zákazníky ČSOB Pojišťovny.

A jaké byly první dojmy?  

V ČSOB Pojišťovně se rozhodli udělat interní průzkum spokojenosti koncových uživatelů. Dle něho a názorů samotných uživatelů jsme shrnuli pozitiva, ale také připomínky, které by ocenili, jako zlepšení do budoucna. Salesforce CRM se prezentuje svou jednoduchostí a intuitivním prostředím a toho také dosáhla, většinový ohlas nových uživatelů zahrnoval vyzdvižení těchto předností, které jsou příjemným „překvapením“ pro nové uživatele. I díky této schopnosti bylo přijetí CRM daleko rychlejší, a to i u uživatelů, u kterých se objevily skeptické názory či dokonce obavy z této velké změny.  

Vše pod jednou střechou

I takto se dá nazvat další z výhod a zmíněných ohlasů.

Pokud se zamyslím pak zjistím, že se vlastně bez CRM je možné obejít. Kontakty a schůzky mohu spravovat v Google kalendáři. Informace o pojistných smlouvách se dozvím v Balíčcích a v TIS. Přihlásit se do systému můžu z každého počítače, na kterém dopředu uložím certifikát. Poznámky o klientech si mohu vést oddělené v soukromé databázi. Přehled dříve vytvořených nabídek si mohu vést papírově v deskách či nějak pokoutně v elektronické podobě, ale nějak mi za dobu používání CRM přijde pohodlnější výše popsané opustit a mít jen tu jednu střechu.“ Petra M.– obchodnice PAE II Lv dotazníku pro ČSOB.

Tento ohlas stejně, jako mnoho dalších jen potvrzují to, za čím si stojíme. Efektivita a správný time management, to jsou věci, které toto CRM nabízí a zvyšuje tak produktivitu a celkový produktivní čas, který by jinak byl stráven samotným vyhledáváním a zdlouhavými procesy. S touto vlastností přichází nový manažerský pohled na skupinu a možnost jednoduchého řízení či kontroly daného úkolu.

  • Přiřazení osobních poznámek
  • Využití filtrů
  • Zpracování leadu
  • Zobrazení smluvní dokumentace  

i toto byly další příjemné ohlasy na změny, které zákazníci plně využívají v pracovním procesu.  

Propojenost a kompatibilita  

Když vezmeme v úvahu „all-in-one“ řešení, mnoho zákazníků si pokládá otázku ohledně samotné organizace, a i zde se našlo řešení. Integrovaný kalendář usnadňuje plánování a hlídá Vaše úkoly, to vše za spolupráce a plnou kompatibilitou se softwarem Zeus. Plná synchronizace a propojení s mobilní aplikací umožňuje náhled na úkoly a přístupy odkudkoli a přináší tak další možnosti efektivního využití času. Udělali jste chybu v textu či omylem vymazali záznam? I zde se nalezlo pokrytí případných chyb díky jednoduchému obnovení za pomoci jednoho tlačítka, již se tak nemusíte bát případných ztrát a změn svých drahocenných dat.  

Jak to vidíme my?  

Samozřejmostí je, že i přes velká pozitiva každá změna sebou nese připomínky na zlepšení. Proto se snažíme naslouchat požadavkům naších zákazníků a zlepšovat tak prostředí pro ještě jednodušší a efektivnější práci. Speciálně pro bankovní sektor chceme vylepšit práci s kampaněmi a generování následných kontaktů i po expiraci samotné kampaně. Rozšířit možnost zobrazení přiřazené dokumentace napříč platformou či zjištění nesouladu/storna smlouvy pro rychlejší odezvu. I přes tuto úspěšnou implementaci neusínáme na vavřínech a stále zlepšujeme prostředí pro zefektivnění Vašeho pracovního nasazení.  

Novinky a informace

Přímo do vaší emailové schránky

Prozkoumejte související články