Doba virová: my&vy a jak to zvládnout?

Doba virová: my&vy a jak to zvládnout?

Je home office opravdu výhodou?

Pro mě osobně je to nepřetržitá sekvence hovorů prostřednictvím telefonních a webových konferencí. Ráno si stihnu tak tak udělat kafe a na oběd mám většinou jen pár minut za „mute“ mikrofonu. A večer se těším, až všechny ty hovory skončí a půjdu se normálně najíst, abych potom mohl dodělat standardní práci.

Tím, že jsme technologická a konzultační firma, tak jsme samozřejmě některé věci řešili na dálku už dříve, ale vlastně až nyní si zpětně vážím každé schůzky, kde jsem mohl být osobně. Opravdu mi chybí celý tým.

Moc si vážím toho, že celý tým se snaží dělat maximum, i když to není vůbec snadné. Obzvlášť obdivuji rodiče s dětmi, jak to zvládají a jak si organizují čas na všechny své pracovní aktivity. A ještě více si vážím nasazení celé naší firmy.

Jak se žije firmám v době koronavirové?

Dalo by se říct, že nejlépe jsou na aktuální situaci připraveny IT firmy. Jejich zaměstnanci jsou schopni pracovat z domova, jsou zvyklí pracovat online a ke své práci potřebují pouze notebook, telefon a internet.Musím říct, že máme obrovské štěstí, že tomu tak je. Na rozdíl od jiných oborů.

Zároveň je ale pravda, že u řady oborů jsou komplikace dány nepřipraveností na aktuální dobu digitální transformace. (Byť to samozřejmě neplatí pro všechny – do restaurace se primárně nejdeme najíst kvůli digitální transformaci, ale kvůli skvělému jídlu, servisu a prostředí.)

Pro řadu firem a celých odvětví byla digitální transformace něco, s čím úplně nepočítaly a nejsou na to připraveny:

  • Nemají online portály pro zákazníky, kde si mohou objednat, reagovat na své objednávky apod.
  • Nemají kontaktní centra postavená tak, aby zaměstnancům umožňovala práci z domova s počítačem a telefonem. To je problém obzvlášť teď, když jsou centra přetížená.
  • Nejsou schopny odbavovat v rámci jednoho prostředí a s uceleným pohledem na klienta jejich komunikaci na sociálních sítích, emailu a IVR. A stojí je poté spoustu času dohledat si vždy historii komunikace při dotazu/žádosti zákazníka.

A tohle je přesně ta oblast, se kterou pomáháme.

Jak můžeme pomoci? Řešením pro customer service za naše náklady.

Jsme průkopníci digitální transformací, a proto jsme se rozhodli, že pomůžeme firmám zvládat nápor na jejich kontaktní centra.

Díky Salesforce platformě jsme schopni rychle postavit kompletní kontaktní centrum, které flexibilně odbaví dotazy koncových zákazníků. Umožníme operátorům odbavovat hovory z prostředí domova i na mobilním telefonu. Na jedné platformě tak odbavíte velkou část zákazníků.

Díky vydefinované znalostní bázi jste schopni odbavit zákaznické požadavky prostřednictvím portálu, a to bez nutnosti kontaktování operátorů kontaktního centra. Díky tomu se operátoři mohou věnovat jiným, komplexnějším dotazům. A navíc můžete na té stejné platformě obsloužit i dotazy z emailů a sociálních sítí.

Aktuálně do odvolání nouzového stavu pro Vás postavíme MVP pouze za naše náklady!!!

A zároveň i Salesforce, jehož jsme partnerem, nyní nabízí balíček Salesforce Care for Employee and Customer Support zcela zdarma. Právě tento balíček obsahuje rozšíření standardního Salesforce Service Cloud o self-care portály, knowledge base, integraci na CTI, WhatsApp, Facebook i chat bota.

Pokud Vás to zaujalo, napište nám na: jiri.mach@enehano.cz

Jak aktuální situaci vidí CEO Enehano?

Já osobně jsem od narození pozitivně smýšlející člověk, tak Vám na závěr přináším svůj optimistický pohled na aktuální situaci, a to i přes všechny strasti a útrapy, které nám přinese .

Pevně věřím, že nám corona virus COVID-19 přinese i několik dobrých věcí:

  • Uvědomíme si, že ne vše se dá koupit za peníze.
  • Přináší a přinese nám větší solidaritu mezi námi.
  • Více si budeme vážit svobody, která není zdarma.
  • Přání „hodně zdraví“ už nebude jen fráze.
  • A především si začneme více vážit času s rodinou, přáteli či kolegy.

Přeji Vám tedy hlavně hodně zdraví,

Jiří Mach

CEO Enehano Solutions

Novinky a informace

Přímo do vaší emailové schránky

Prozkoumejte související články

Řízení vztahů s obchodními partnery