Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Napsali o nás: Enehano má novou divizi pro marketingovou automatizaci, řídí ji Lysáček

Zatímco v minulých letech byly přechod do cloudu a automatizace procesů pomocí Salesforce spojovány spíše s obchodem nebo zákaznickým servisem, v roce 2022 došlo v Česku k výraznému oživení poptávky po automatizaci marketingu, která neustále roste. Na tuto situaci reaguje Enehano vytvořením speciální divize pro oblast marketingové automatizace.

„Z dříve spíše sporadické nebo doplňkové aktivity se stává regulérní trh s velkým potenciálem. I velké firmy dnes mnohem častěji vnímají obchod, servis a marketing jako propojené oblasti, a mají zájem o kompletní řešení zákaznické 360 postavené na integrované platformě,“ popisuje Jiří Mach, CEO Enehana, a dodává: „Chceme se proto této oblasti v letošním roce více věnovat a přenést naše zkušenosti s marketingovou automatizací do nových segmentů. Právě za tímto účelem jsme vytvořili několikačlenný tým složený z konzultantů i lidí zodpovědných za dodávku marketingových projektů,“

Od bank k telcu i výrobě

Enehano se věnuje marketingové automatizaci již několik let. Nejvíce zkušeností má v oblasti financí, kde pomáhalo s transformací či automatizací marketingu například České spořitelně, Equa bance nebo Zonky. Bohaté zkušenosti chce pomocí nového týmu využít i v nových segmentech, které se začínají o marketingovou automatizaci více zajímat právě teď.  

Zefektivnění lead managementu, zvýšení angažovanosti klientů nebo snížení nákladů souvisejících s exekucí marketingové komunikace. To všechno jsou cíle, které zaznívají z firem čím dál naléhavěji a kvůli kterým se marketingová automatizace dostává do popředí,“ říká Jakub Lysáček, Head of Marketing Automation v Enehanu.

Vedle finančního sektoru se aktuálně o marketingovou automatizaci nejvíce zajímají firmy ze segmentů automotive, telco a utility, high tech a také manufacturing. „Na západě je Salesforce výrazně rozšířenější například i v e-commerce, zatímco v Česku ještě prakticky vůbec. Obzvlášť pro velké nebo rychle rostoucí e-shopy dává přitom jeho využití velký smysl. A to platí i o e-commerce projektech s ambicí prodávat na zahraniční trhy,“ popisuje Lysáček.    

Jedním z úkolů nového týmu bude také ucelení a standardizování nabídky produktů pro marketingovou automatizaci, do které se řadí nejen několik modulů z rodiny Marketing Cloud, ale i zcela nové řešení pro automatizaci e-mailingu pro zákazníky operativního CRM Salesforce. Díky tomu bude nabídka přehlednější a srozumitelnější pro firmy z různých segmentů.

„Náš tým je postaven z velké části na konzultantech, kteří dovedou analyzovat situaci a doporučit to nejlepší řešení pro danou firmu. Nad rámec implementace dokážeme klientům pomoci s nastavením strategie, procesů, zavedením vhodných metrik nebo s celkovou adopcí, což je i jeden z důvodů, proč si nás klienti vybírají místo jiných partnerů, kteří se často věnují hlavně technické implementaci,“ dodává Lysáček.

Zveřejněné: Marketing&Media, MediaGuru, Feedit

Novinky a informace

Přímo do vaší emailové schránky

Prozkoumejte související články