Technologie
Nejrychleji rostoucí technologické odvětví vyžaduje dynamickou platformu pro správu procesů, která se rozvíjí s jeho potřebami. Dopřejte si efektivní digitální spolupráci díky implementaci Salesforce.
Technologie
Proč nás klienti nejčastěji kontaktují?
Vyžadují cloudové řešení
Potřebují moderní cloudové řešení, které díky své škálovatelnosti a integrovatelnosti splňuje kritéria pro začlenění do aplikačního IT systému.
Dbají na rychlost implementace a škálovatelnost řešení
Vyžadují rychlou implementaci základního MVP řešení pro potřeby agilního řízení byznysu, ale i interních zákazníků, které je možné dále rozvíjet a rozšiřovat.
Chtějí automatizovat a optimalizovat procesy
Firmy v technologickém odvětví ví, jak technologie umí pomoci, ale potřebují důvěryhodného partnera, který rozumí procesům a Salesforce platformě.
Zaznamenáte 25% nárůst potenciálního businessu
Dojde až k 26% nárůstu realizovaných zakázek
Zrychlíte onboarding nových partnerů o 75 %
Carvago
„Díky Salesforce pro řízení našich klíčových obchodních procesů máme jednotný systém, který podporuje expanzi našeho byznysu a umožňuje snadno přidávat nové procesy.“

Filip Malík
PRODUCT DIRECTOR
Flowmon Networks
„Díky implementaci Pardot s Enehanem jsme dokázali rychle škálovat a naplnit naše cíle.“

Jan Zimovčák
DIGITAL MARKETING SPECIALIST
Carvago
„Díky Salesforce pro řízení našich klíčových obchodních procesů máme jednotný systém, který podporuje expanzi našeho byznysu a umožňuje snadno přidávat nové procesy.“

Filip Malík
PRODUCT DIRECTOR
Flowmon Networks
„Díky implementaci Pardot s Enehanem jsme dokázali rychle škálovat a naplnit naše cíle.“

Jan Zimovčák
DIGITAL MARKETING SPECIALIST






Technologie
Benefity, které digitální transformace v technologiích přináší
Modernizujte obchodování
Od leadu až po úspěšně uzavřené obchody máte vše v digitalizované podobě.
Využijte Forecasting
Spolehněte se na projekci prodejů v předdefinovaném období jako je měsíc, čtvrtletí či rok.
Konsolidujte interakce se zákazníky
Historii veškeré komunikace se zákazníkem najdete na jednom místě.
Spolehněte se na contract management
Snižte chybovost a identifikujte třecí plochy včas. Díky personalizaci a individuálním interakcím zákazník cítí, že dostává kvalitní službu.
Rozhodujte na základě dat
Využijte pokročilý analytický nástroj, který zajistí reporting na míru.
Posilte partnerské vztahy
Sdílejte vybraná obchodní data s partnery v jednom prostředí.
Digitalizujte zákaznickou podporu
Od příjmu, přes přiřazování až po vyřešení požadavků. Spolehněte se na digitální zážitek, self-service i měření statistik výkonnosti týmu.
Mějte systém kdykoliv po ruce
Využijte plnohodnotnou nativní aplikaci pro obchod a servis. Běží na iOSu i Androidu.
Vše pro interní procesy a agendu
Řešení využijete i pro správu a řízení interní agendy jako je zaměstnanecký servis, projektové řízení, znalostní báze, HR, People staffing a recruiting.
Technologie
Co by Vás mohlo zajímat?
Proč zvolit Salesforce jako tu správnou cloudovou platformu?
Salesforce je dlouholetým leaderem cloudových služeb CRM. Je to bezpečná, flexibilní a škálovatelná platforma, která:
- vám poskytuje 3x ročně nové funkcionality formou releasů,
- je kompatibilní s dalšími produkty platformy Salesforce,
- je volně integrovatelná s dalšími aplikacemi a nástroji,
- je schopna pokrývat potřeby zákazníků různé velikosti (od 1 po 10 000 uživatelů),
- je volně rozšiřovatelná o předpřipravené aplikace a nástroje v rámci katalogu Appexchange.
Jak přizpůsobím řešení svým potřebám?
Díky sadě nástrojů a možnostem úprav, které Salesforce nabízí, můžete vše potřebné nastavovat, upravovat, přizpůsobovat, automatizovat nebo dále integrovat. Vytvoříte tak customizovaný uživatelský zážitek, který dosáhne procesního souladu a specifické identity uživatelů.
Mohu evidovat prodej i servis v jednom systému?
Salesforce platforma vám umožňuje evidenci více typu procesů. V jednom prostředí tedy lze řídit obchod a zároveň servisní proces nebo reklamace.
Mohu řídit také vlastní specifické procesy?
Salesforce platforma vám umožňuje evidenci více typu procesů. V jednom prostředí tedy lze řídit obchod a zároveň servisní proces V rámci platformy Salesforce můžete vedle standardních procesů řídit i procesy specifické, které mají k dispozici všechny dostupné nástroje a možnosti Salesforce jako Reporting, Komunikaci, Aktivity, Integrace, Chatter apod.
Mohu rozšířit spolupráci i na úroveň řízení partnerského kanálu?
Platformu můžete téměř neomezeně rozšiřovat o různé další produkty a nástroje, které vám pomohou řídit partnerský program, marketingovou automatizaci nebo pracovníky v terénu.
Jak s námi probíhá spolupráce?
Kroky, které doručí úspěch a zajistí optimalizaci vašich procesů.
Technologie
Správně nastavené procesy jsou alfou a omegou dalšího růstu
Technologie
V oboru technologií nejčastěji implementujeme tyto produkty
Technologie
Poznejte náš specializovaný tým

Jiří Karpíšek
Senior Solution Architect

Štefan Benčík
Business Consultant
Konzultace s obchodníkem
Proberte své konkrétní potřeby s naším expertem a zjistíte více o našem přístupu k projektům.

Petr Kampů
Key Account Manager