Mějte plánování a realizaci servisu pod kontrolou díky plně digitalizovanému procesu od přijetí požadavku až po uzavření servisního požadavku.
Evidenční model vám pomůže urychlit proces zpracování případů, ať už jde o nový servis nebo vyřízení reklamace.
Mějte přehled o zákaznících a kontaktech včetně naplánovaných událostí a kompletní historie interakcí.
Unikátní konzole dispečera vám poskytuje komplexní přehled nad servisním plánem.
Díky evidenci a správě kontraktů už nemusíte zdlouhavě hledat smlouvy. Vytvářejte na jejich základě série preventivních servisů.
Využijte prostor pro ukládání a sdílení souborů a mějte o nich přehled v reálném čase.
Ušetřete technikům čas v místě zásahu. Už nemusíte přesouvat dokumenty o servisu zpět na centrálu.
Díky implementaci řešení máte vždy přehled o aktuálních kapacitách techniků, jejich dovednostech a plánu tras.
Sledujte v reálném čase, kde je aktuálně konkrétní technik, jaký materiál na zakázce spotřeboval a zda vše proběhlo v pořádku.
Kroky, které doručí úspěch a zajistí optimalizaci vašich procesů.
Key Account Manager
Václavské nám. 837/11
+420 730 635 095
IČO 05177472
DIČ: CZ05177472
Cyrilská 7
+420 739 610 635
Prievozská 6/a
+421 908 754 004
Tajovského 2
+421 910 995 564
© 2024 Enehano | Člen skupiny Synequs | Všechna práva vyhrazena.