Klíčové momenty Enehana v roce 2024 pohledem CEO, Jirky Macha

Rok 2024 přinesl Enehanu zásadní změny, inovace i nové příležitosti.Zažili jsme významný růst – z loňských 167 milionů korun obratu jsme se nově pod hlavičkou našeho holdingu Synequs, do kterého Enehano spadá, dostali na 188,4 milionu korun. Za každým číslem a projektem stojí klíčové momenty, které ovlivnily nejen naši firmu, ale i mě osobně. Pojďme si tyto milníky společně […]
Enehano CSR 2024: Více než milion korun a stovky hodin pro lepší svět

Ani v roce 2024 nezůstaly naše hodnoty jen na papíře. Do CSR aktivit jsme investovali 1 % našeho ročního obratu, což znamená celkovou částku 1 320 000 Kč. Tím jsme podpořili nejen důležité projekty, ale také zapojili naše kolegy, kteří věnovali CSR svůj čas a energii. Proč to děláme? Protože věříme, že společnost může růst jen tehdy, když rosteme společně. Naše […]
TZ: Majitelé Enehana zakládají další společnost. BeHive Data si posvítí na datový nepořádek ve firmách

Holding Synequs, za kterým stojí majitelé společnosti Enehano Jiří Mach a Michal Peška, se rozrůstá o další firmu. Vznik společnosti BeHive Data reaguje na rostoucí závažnost datového nepořádku, se kterým se společnosti i organizace musí potýkat. Nová firma se bude zaměřovat na komplexní přístup k datům, který zahrnuje tvorbu datové strategie, a to přes problematiku přenosu dat až po jejich vytěžení a analytiku. Do […]
ChatGPT si vyzkoušela už více než třetina Čechů, pomáhá jim i v práci

Během posledního roku se mohla široká veřejnost seznámit s ChatGPT, chatbotem s umělou inteligencí, který využívá zpracování přirozeného jazyka k vytváření konverzačního dialogu podobného lidskému. Od jeho spuštění si ChatGPT vyzkoušelo 36 % Čechů a téměř 2/3 jej alespoň znají. Populární je hlavně mezi mladými, kde jej aktivně využívá nadpoloviční většina lidí, často i jako pomocníka v práci. Vyplývá to z aktuálního průzkumu […]
Víte, jak správně sestavit digitální tým?

Digitalizace se dnes týká prakticky všech firem a organizací napříč Českem. Pro její úspěch však zdaleka není důležitá jen dobře zvolená technologie, ale hlavně složení digitálního týmu, který má celý projekt na starost. Kolik lidí do něj zařadit? Jaké vlastnosti by měli mít a jakým se raději vyhnout? Velikost týmu se vždy odvíjí od komplexity celého projektu […]
4 důvody, proč zahájit digitální transformaci v energo & utility

Digitalizace rezonuje v segmentu energo a utility čím dál tím více. Větší zkušenosti s touto oblastí však většině firem u nás chybí, a know-how je proto nutné hledat spíše v zahraničí, kde již tyto transformační cykly byli provedeny. Jak postupovat při digitální transformaci v Energo & Utility? Co společnosti přinese, jaký má dopad na zákazníky nebo obchodní zástupce? Odkud brát inspiraci ? Digitalizace […]
Proč GPT a LLM modely nestačí? Cesta k AI agentům

Všichni víme, že agenti s umělou inteligencí nám mohou usnadnit práci – dokážou převzít jasně definovaný úkol, který je třeba vykonat, a samostatně ho realizovat. Mnohé firmy však postupně zjišťují, že k tomu, aby tito agenti mohli být skutečně spolehlivými partnery v byznysu, nestačí pouze využití pokročilého jazykového modelu. A právě zde je klíč k pochopení celé věci. Proč LLM modely […]
Získejte balíček licencí zdarma, pokud máte licence na Service Cloud nebo Sales Cloud

Balíček licencí Salesforce Foundations nabízí pro stávající uživatele Sales Cloudu a Service Cloudu možnost získat přístup k dalším produktům, jako jsou Marketing Cloud a Data Cloud, bez dodatečných nákladů. Tato sada nástrojů pomůže zefektivnit vaše procesy a zlepšit spolupráci mezi týmy a zákazníky, aniž byste museli zvyšovat svůj rozpočet. Co to vlastně Salesforce Foundations je a proč jej začít používat, ale […]
Dodavatelé energií se podle zákazníků zlepšili, v čem ale stále pokulhávají?

Zkušenosti Čechů s dodavateli energií se za poslední roky zlepšily, přesto si však velká část zákazníků odnáší z jednání i negativní dojmy. Nejčastějšími problémy jsou v současnosti dlouhé čekání na pobočce nebo zákaznické lince a celková rychlost vyřízení požadavků. Naopak obtěžování zákazníků častými hovory obchodníků už není takovým problémem jako v minulosti. Vyplývá to z aktuálního průzkumu společnosti Enehano, která patří mezi […]
Winter Release: Návod, jak díky AI zefektivnit váš obchodní tým

Zákaznická očekávání rostou, zatímco prodejní týmy čelí vysokému tlaku na funkčnost a rychlost rozhodování. Efektivita a inovace jsou klíčovými faktory úspěchu. Ví to i Salesforce, lídr v oblasti CRM, který se neustále vyvíjí. V letošním Winter Release 2024 přináší praktické inovace s využitím AI, které zjednodušují práci s daty, automatizují rutinní úkoly a pomáhají lépe porozumět zákazníkům i jejich potřebám. Přečtěte si, jaká vylepšení […]