Finance
Finance

Česká spořitelna

Stáhnout případovou studii Co přinesla transformace B2C marketingu v České spořitelně? V roce 2020 se Česká spořitelna (ČSAS) připojila k dlouhodobé strategii Erste Group, zaměřené na transformaci přístupu k zákazníkům z prodeje produktů na péči o finanční zdraví klientů. Historicky ČSAS využívala ke komunikaci s klienty pět různých aplikací. Nová strategie vytvořila nové požadavky na budoucí marketing ČSAS, včetně eliminace jednorázových […]

Salesforce news: Einstein GPT = nová éra AI ve světě Salesforce

Einstein GPT je inovativní technologie umělé inteligence od společnosti Salesforce, která přináší auto-generovaný obsah přímo do platformy Salesforce CRM. Tato revoluční funkcionalita umožňuje uživatelům dotazy v přirozeném jazyce a generuje obsah na základě aktuálních dat o zákaznících. Představen na konferenci TrailblazerDX 2023, tento nový přírůstek do rodiny Salesforce AI slibuje přinést do naší pracovní rutiny další úroveň efektivity […]

Firmy nezvládají digitální transformaci. Těchto 8 věcí jim dělá největší problémy

Využívání nových technologií pomáhá firmám zlepšit mnoho věcí – od obchodních procesů přes vývoj nových produktů nebo služeb, péči o zákazníky až po řízení lidských zdrojů. Téměř v každé společnosti již digitální transformace probíhá, mnoho z nich však stále dělá chyby, kvůli kterým přichází jejich snaha o digitalizaci a efektivní fungování často vniveč. Odborníci na digitalizaci ze společnosti Enehano upozorňují na […]

Ze zákulisí: Cesta České spořitelny k největší Salesforce implementaci ve střední Evropě

Největší Salesforce implementace v regionu střední Evropy odstartovala v únoru 2023. Během konference Innovation Day 2023 se Veronika Řeháková, Domain Lead – Digital CRM v České spořitelně, společně s Jiřím Machem, CEO Enehano, podělila o největší úspěchy projektu, plány pro rok 2024 a rizika, která implementaci takového rozsahu ohrožují.    Veronika zahájila svou kariéru v České spořitelně před 18 lety zcela od píky, […]

ČSOB Pojišťovna

Stáhnout případovou studii Co přinesla implementace Salesforce CRM v ČSOB Pojišťovně? V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout tak zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce. V průběhu projektu bylo identifikováno několik technických omezení na straně zadavatele, které bylo potřeba zohlednit v již běžícím projektu. Několikrát jsme rozšířili původní scope projektu, […]

Spořka mění pravidla hry. Největší implementační projekt očima Product Ownera ze Spořky, Lukáše Raise

Spořka se rozhodla pro transformaci na instituci, která se primárně se zaměřuje na finanční zdraví. Projekt s sebou přináší velkou výzvu, podobnou těm, které známe ze strategických počítačových her. Spořka se nachází na začátku mapy a postupně rozkrývá své možnosti a potenciál. Enehano si přitom vybrala jako svého implementačního partnera. V rozhovoru CEO Enehana Jirky Macha s Lukášem Raisem, Product Ownerem ve Spořce, jsme se dozvěděli, koho se změna dotkne, kde vidí největší technologické výzvy a jaký kompetenční tým se ve Spořce staví.

Digitální transformace v České spořitelně je největší implementací Salesforce ve střední a východní Evropě

Česká spořitelna je dynamická banka, která se nebojí digitální transformace. Lukáš Pudil, Personalization Tribe Lead v České spořitelně na letošním Digital Transformation Summitu představil, jak si s tak velkou změnou v největší bance poradili. A jak do celé transformace zapadá důležité téma –⁠ péče o finanční zdraví klientů? I na to se ptal CEO Enehana Jirka Mach.

Kdo se bude podílet na klíčovém transformačním projektu v České spořitelně?

Česká spořitelna, největší česká banka, se rozhodla pro velkou transformaci na platformě Salesforce. Jako implementačního partnera si vybrala společnost Enehano. V rozhovoru s Jiřím Machem, CEO a zakladatele Enehana, se dozvíte více o cílech projektu, plánované době trvání projektu a také o týmech, které aktuálně vytváříme.